مراسم رونمایی از بازی‌هایی که CDNشان وارد کشور شده باز هم به هفته آینده موکول شد

سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وعده داد که هفته آینده در نشستی از بازی‌هایی که CDNشان به ایران وارد شده رونمایی کند.
تبلیغات

از زمان اعلام خبر ورود CDN بازی‌هایی که به کشور وارد شده‌اند ۱۳ روز می‌گذرد؛ بازی‌هایی که طبق وعده وزیر ارتباطات قرار بود نشست رونمایی از آن‌ها هفته گذشته برگزار شود. این مراسم رونمایی هفته قبل برگزار نشد و پیگیری‌های زومیت از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نشان می‌دهد این نشست این هفته نیز برگزار نخواهد شد.

محمداحسان خرامید در پاسخ به ما درباره زمان برگزاری مراسم رونمایی از بازی‌هایی که CDN آن‌ها به کشور وارد شده است، گفت: «هفته آینده برنامه برگزار خواهد شد و کامل درباره آن صحبت می‌کنیم.» البته او گفت هنوز زمان دقیق برگزاری این برنامه مشخص نیست و افزود: «در حال نهایی کردن زمان جلسه هستیم.»

آخرین روز پاییز بود که وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیئت دولت به خبرنگاران اعلام کرد CDNهای ۱۵۰ بازی محبوب و پرمخاطب به کشور وارد شده است. زارع‌پور اعلام کرده بود: «با تلاش همکاران ۱۵۰ بازی پرمخاطب در کشورمان به داخل کشور منتقل شدند که زمان پینگ بازی را تا یک‌چهارم کاهش خواهد داد

در ادامه این خبر وزیر ارتباطات وعده داد که به‌زودی جزئیات بیشتر درباره این بازی‌ها در نشستی که وزارت ارتباطات برگزار خواهد کرد، اعلام خواهد شد: «برای اقدامی که صورت گرفته است در هفته آینده رونمایی انجام می‌شود و امیدواریم با تحقق این وعده حال چند ده میلیون نفر از کاربران این بازی‌ها خوب شود.»

با توجه به این که وزیر ارتباطات جمعیت گیمرهای ایرانی را ۳۰ میلیون نفر اعلام کرده بود که روزانه ۱.۵ ساعت بازی می‌کنند، قطعا برای این چند ده میلیون نفر مهم است که بتوانند از امکانی که وزارت ارتباطات فراهم آورده است استفاده کنند و بازی‌ها را ،طبق وعده وزیر ارتباطات، با پینگی که به یک چهارم کاهش یافته بازی کنند.

به همین دلیل برگزاری این مراسم رونمایی، تشریح جزئیات این اقدام و چگونگی امکان استفاده از این بازی‌ها برای گیمرها حائز اهمیت است تا هم وزارت ارتباطات وعده‌اش را عملی کند و هم گیمرها بعد از ماه‌ها اختلال در وضعیت اینترنت و دشواری و کندی دسترسی به بازی‌ها بتوانند با سرعت بیشتری بازی کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات