لینکدین رفع فیلتر شد [به‌روزرسانی: مسدودیت اسکایپ و اپ‌استور هم برداشته شد]

چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
آیکون لینکدین / LinkedIn در نمایشگر آیفون
بررسی‌های زومیت نشان می‌دهد شبکه اجتماعی لینکدین و تعداد دیگری از پلتفرم‌های بین‌المللی از ۲۶ مهرماه رفع فیلتر شده‌اند.
تبلیغات

لینکدین، شبکه‌ی اجتماعی محبوب مشاغل، شامگاه اول مهرماه به‌همراه گوگل‌پلی، اپ‌استور و سایت استارلینک از دسترس کاربران ایران خارج شده بود؛ اما اکنون گزارش‌ کاربران حکایت از آن دارد که این شبکه‌ی اجتماعی بار دیگر دردسترس قرار گرفته است.

بررسی‌های زومیت نشان می‌دهد که شبکه‌ی اجتماعی لینکدین اکنون بر بستر اپراتورهای موبایل و پاره‌ای از ISP-های مهم دردسترس قرار دارد. حال باید دید که آیا رفع فیلتر لینکدین دائمی است یا بار دیگر این شبکه‌ی اجتماعی از دسترس خارج خواهد شد.

همچنین به گزارش برخی از کاربران، مسدودیت اسکایپ، که از دوم مهر ماه از دسترس خارج شده بود، هم برای بعضی از آن‌ها رفع شده و محدودیت اعمال‌شده برای اپ‌استور نیز در برخی اپراتورها برطرف شده است. اما همچنان برخی کاربران از مسدود بودن اپ‌استور خبر می‌دهند.

دامنه googleadservices، که برای نمایش تبلیغات گوگل ادز مورد استفاده قرار می‌گیرد، نیز دیگر پلتفرم بین‌المللی است که محدودیت آن از ساعاتی پیش لغو شده است.

به‌روزرسانی:

تعدادی از کاربران از ۲۶ مهر خبر از رفع فیلتر اپ‌استور داده بودند و حالا به نظر می‌رسد کاربران بیشتری می‌توانند بدون مشکل وارد این اپلیکیشن شوند و مسدودیت این برنامه هم که از اول مهر شروع شده بود، برداشته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات