اختصاص بسته اینترنت رایگان برای سه دهک پایین جامعه

چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اختصاص بسته اینترنتی چهارماهه و دائمی رایگان از امروز برای سه دهک پایین جامعه خبر داد.
تبلیغات

به گزارش خبرگزاری ایرنا، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز ۱۵ تیر ماه در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران از اختصاص بسته اینترنتی چهارماهه و دائمی رایگان از امروز برای سه دهک پایین جامعه خبر داد.

زارع‌پور گفت:

کسانی که یارانه ۴۰۰ تومانی دریافت می‌کنند می‌توانند ازطریق درگاه ملی خدمات دولت این اینترنت را دریافت کنند.

در حالی وزیر ارتباطات اعلام کرده کاربران برای دریافت این بسته‌های اینترنت به درگاه ملی خدمات دولت مراجعه کنند که سخنگوی دولت در گفت‌وگو با صداوسیما اعلام کرده سرپرستان خانوار برای دریافت سهمیه اینترنت خود به سامانه‌ای که در این زمینه وزارت ارتباطات در نظر گرفته است، مراجعه کنند.

همچنین وزیر ارتباطات درباره کندی اینترنت در روزهای اخیر نیز تصریح کرد که اگر کندی وجود داشته باشد، کاربران می‌توانند با سامانه ۱۹۵ تماس بگیرند و گزارش کنند و آن‌ها حتماً آن را بررسی می‌کنند.

به گفته او اخیراً یک کندی در شب‌های اخیر بوده که البته برطرف شده است. اعلام کندی در شبکه اینترنت برای اولین‌ بار است که توسط وزیر ارتباطات تأیید می‌شود. یک هفته پیش با وجود انتقاد کاربران نسبت به افت کیفیت و سرعت اینترنت، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در یک برنامه تلویزیونی و استناد به آمار‌های جهانی اعلام کرد که سرعت و کیفیت اینترنت کشور در یک سال گذشته افزایش هم داشته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات