هیئت‌داوران دومین جایزه سال «استیکر» معرفی شدند

دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
دومین دوره‌ی جایزه‌ی سال «استیکر» برای طراحی استیکر براساس فرهنگ بومی ایران و به دبیری سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی برگزار می‌شود.
تبلیغات

آی‌گپ دومین دوره‌ی جایزه‌ی سال «استیکر» را برگزار می‌کند. هدف از برپایی این رویداد، طراحی استیکر براساس فرهنگ بومی ایران در سه بخش شخصیت‌های ایرانی و موضوعات نوستالژیک و آزاد و طراحی استیکر متحرک است.

دوره‌ی جدید جایزه‌ی سال استیکر از مهر آغاز شد و اختتامیه‌ی آن ۲۳ دی‌ هم‌زمان با روز جهانی استیکر برگزار می‌شود. مهلت ارسال آثار در مرحله‌ی اول داوری برای هر دو بخش، ۲۱ آذر و زمان انتخاب آثار مرحله‌ی اول ۲۴ آذر و زمان اعلام اسامی راه‌یافتگان به نمایشگاه ۲۵ آذر اعلام شده است.

مهلت ارسال آثار در مرحله‌ی دوم ۱۵ دی و داوری نهایی ۲۰ دی و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز ۲۳ دی ۱۳۹۹ خواهد بود. ایمیلی با آدرس Stickerprize@igap.net هم برای ارسال آثار اعلام شده است. هنرمندان می‌تواند با شرکت در کارگاه‌های آموزشی آنلاین از ۱۵ آبان، با ساختار و نوع طراحی استیکرهای ثابت و متحرک آشنا شوند.

اعضای هیئت‌داوران دوره‌ی دوم جایزه‌ی سال استیکر بهرام عظیمی، سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی، علی رادمند، امیرحسین ایماغیان و امیر یاسمنی هستند و سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی هم به‌عنوان دبیر مراسم انتخاب شده است.

هیات داوران دومین جایزه سال «استیکر»
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات