سرویس حمل و نقل عمومی تپ سی رونمایی شد

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
سرویس جدید تپسی، امکان تردد در مسیرهای طولانی و سفرهای روزانه را با هزینه‌ای به‌صرفه و ایمن‌تر نسبت به وسایل حمل‌و‌نقل عمومی فراهم کرده است.
تبلیغات

تپسی سرویس جدیدی برای حمل‌و‌نقل عمومی راحت‌تر و به‌صرفه‌تر رونمایی کرد. سرویس «هم‌خط» تپسی با همکاری استارتاپ «به‌همراه» و بر پایه‌ی استفاده از خودروهای پرظرفیت مانند مینی‌بوس و اتوبوس طراحی شده است. هزینه‌ی اقتصادی و راحتی کاربری، این سرویس را به جایگزین مناسبی برای حمل‌و‌نقل عمومی تبدیل می‌کند.

شیوع کرونا باعث شده است استفاده از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی همواره با نگرانی همراه باشد. همین موضوع می‌تواند استفاده از گزینه‌هایی که در آن‌ها موارد بهداشتی بیشتر رعایت می‌شود و افراد کم‌تری از آن‌ها استفاده می‌کنند، ایمن‌تر کند. ویژگی‌هایی همچون فروش بلیط نصف ظرفیت خودرو، حفظ فاصله‌ی فیزیکی ایمن در خودرو، الزام استفاده از ماسک برای راننده و مسافر و عدم نیاز به حضور در ترمینال‌ها و ایستگاه‌های شلوغ، جزو مزایای سرویس تپسی محسوب می‌شود.

تپسی

برای استفاده از سرویس «هم‌خط» کاربر باید زمان و محل تردد خود را از پیش در تپسی برنامه‌ریزی کند؛ این امر می‌تواند از اتلاف وقت پیگیری کند.

کاربران می‌توانند ازطریق نسخه‌ی به‌روز اپلیکیشن تپسی، تعدادی بلیط به‌دلخواه، تهیه کنند و رأس ساعت مشخص‌شده، در ایستگاه مد نظر سوار مینی‌بوس شوند. همچنین نیاز به جابجایی بین خطوط مترو و اتوبوس در مسیرهای طولانی از بین می‌رود و کاربر می‌تواند کل مسیر را از مبدأ تا مقصد، بدون جابجایی و انتظار طی کند.

فاز اول سرویس هم‌خط تپسی به‌صورت محدود در مسیرهایی در تهران دردسترس کاربران قرار می‌گیرد و در ادامه، با ظرفیت بیشتر در تهران و شهرهای بزرگ توسعه داده می‌شود. کاربران برای استفاده از این سرویس، لازم است آخرین نسخه‌ی نرم‌افزار تپسی را از وب‌سایت این شرکت دریافت و نصب کنند.

پیش از این هم اسنپ سرویس تاکسی خطی را راه‌اندازی کرده بود که عملکردی مشابه سرویس هم‌خط تپسی داشت؛ اما با شیوع کرونا نتوانست در جلب نظر کاربران و رانندگان موفق باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات