تپسی قابلیت جدیدی ویژه رانندگان ناشنوا ارائه کرد

شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
تپسی با اضافه‌کردن امکانی ویژه، سعی کرده تا در راستای رفع مشکلات رانندگان ناشنوا و کم‌شنوای خود گام برداشته باشد.
تبلیغات

با هدف رفع مشکلاتی که رانندگان ناشنوا و کم‌شنوا در برقراری ارتباط با مسافران خود تجربه می‌کنند، تپسی امکانی جدید برای آن‌ها به اپلیکیشن خود اضافه کرد.

امکان جدید تپسی که هم‌زمان با هفته‌ی جهانی ناشنوایان ارائه شده، مسافر را از ناشنوا بودن راننده مطلع کرده و با این کار به وی خبر می‌دهد که درصورت نیاز به ارتباط با راننده، می‌تواند به‌جای تماس تلفنی از پیامک استفاده کند.

ارسال پیامک راننده ناشنوا در اپ تپسی برای مسافر

پیش از این، برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به این موضوع اشاره کرده بودند که بدون اطلاع از ناشنوا بودن راننده، با او تماس گرفته‌اند و باتوجه‌به عدم پاسخگویی از سمت راننده، عصبانی شده یا سفر را لغو کرده‌اند. امکان جدید تپسی بلافاصله پس از پذیرش درخواست سفر ازسوی یک راننده ناشنوا، پیامی برای مسافر ارسال می‌کند تا از ایجاد هرگونه سوءبرداشت احتمالی جلوگیری شود.

مسافر نابینای تپسی درحال سوار شدن بر تاکسی

تپسی پیش از نیز، اقدامات متنوعی را برای دسترس‌پذیر کردن خدمات خود برای افراد دارای معلولیت انجام داده بود. ازجمله‌ی این اقدامات می‌توان به دسترس‌پذیر کردن اپلیکیشن برای نابینایان، مطلع‌کردن راننده از ناشنوا بودن مسافر، مطلع‌کردن راننده از مسافر دارای صندلی چرخ‌دار و همچنین کسر نکردن کمیسیون از راننده بابت انجام سفرهای مسافران دارای صندلی چرخ‌دار اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات