پنجمین دوره مسابقات ICT Challenge دانشگاه صنعتی شریف ۵ و ۶ تیر ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد

سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
پنجمین دوره مسابقات ICT Challenge دانشگاه صنعتی شریف با عنوان Programming Challenge، با تمرکز بر زبان‌های برنامه‌نویسی Java ،.Net ،Python ،Node.js ،Go Lang و PHP پس از تعویق به‌علت شیوع بیماری کرونا، ۵ و ۶ تیر ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.
تبلیغات

رویداد Programming Challenge را گروه Sharif ICT به‌همراه دانشگاه صنعتی شریف، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف و باشگاه کسب‌و‌کار دانش‌بنیان در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌کند. این رویداد یکی از رویدادهای مجموعه مسابقات چالش‌های حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (ICT Challenge) است و دقیقا مطابق با قوانین و مقررات این مسابقات انجام می شود.

 ICT Challenge

هدف اصلی این رویدادها شناسایی برنامه‌نویسان و تیم‌های توانمند در کسب‌و‌کارهای مبتنی‌بر ICT و اتصال آن‌ها به بازار کار است. همه‌ی تیم‌ها و استارتاپ‌های فعال در این حوزه می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در این مسابقات شرکت کنند. این مسابقات شامل دو مرحله است و در دو روز برگزار می شود. برای دریافت اطلاعات درباره‌ی نحوه‌ی برگزاری و قوانین و مقررات مسابقات به وبسایت رویداد مراجعه کنید. زمان برگزاری به احتمال بسیار زیاد ۵ و ۶ تیر ۱۳۹۹ است.

 ICT Challenge

اهدای جوایز نقدی به سه تیم برتر و امکان اشتغال در شرکت‌های معتبر از مزایای شرکت در مسابقات است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به وبسایت رویداد به نشانی http://ictchallenge.sharif.ir مراجعه کنید.

شماره تماس دبیرخانه: ۵-۶۶۰۲۸۹۶۳-۰۲۱

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات