نهمین گردهمایی سالانه چارگون ۷ دی ماه با محوریت ارائه‌ تجربه برگزار می‌شود

شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیران چارگون در نشست خبری پیش از برگزاری نهمین گردهمایی سالانه‌ی این شرکت برنامه‌های خود برای این رویداد را به خبرنگاران اعلام کردند.
تبلیغات

چارگون با ۲۱ سال سابقه از سال ۱۳۹۰ اقدام به برگزاری گردهمایی‌هایی برای تبادل‌نظر با بین مشتریان و آشنایی با دستاوردهای این شرکت کرده است. طبق اعلام چارگون نرم‌افزارهای این شرکت به ۱.۵ میلیون کاربر از از ۱۴۸۰ سازمان خدمت‌رسانی می‌کنند که نسبت به ۶ سال پیش شاهد رشدی تقریبا ۲ برابری هستیم. نشست سالانه‌ی چارگون امسال با تمرکز ویژه روی بحث تجربه در حالی کار خود را از ۷ دی ماه آغاز می‌کند که طبق اعلام این شرکت شاهد معرفی ۳ نرم‌افزار جدید به مجموعه‌ی نرم‌افزاری «دیدگاه» شرکت در گردهمایی مذکور خواهیم بود. 

۴۴ نرم‌افزار کنونی که چارگون ارائه می‌کند در ۵ دسته‌ی زیر و تحت عنوان محصولی به‌نام دیدگاه به کاربران ارائه می‌شود:

  • اتوماسیون اداری
  • منابع انسانی
  • مالی
  • لجستیک
  • فرآیندها

در این نشست خبری، رحمانی، مدیرعامل چارگون از انتقال مرکز مدیریت به پلتفرم زاگرس خبر داد و اعلام کرد که تعداد قابل توجهی از مشتریان هم‌اکنون نیز از نرم‌افزارها و سرویس‌هایی که در گردهمایی از آن‌ها رونمایی می‌شود استفاده می‌کنند. رحمانی در ادامه افزود که ما در چارگون آنچه را معرفی می‌کنیم که وارد فاز عملیاتی شده باشد. دو نرم‌افزار جدید با محوریت مدیریت اسناد و مدیریت کارها (اندروید و iOS) برای کارهای شخصی و پروژه‌های کوچک در نهمین گردهمایی چارگون معرفی خواهد شد.

چارگون

گردهمایی سال ۹۷ طبق اعلام مدیرعامل چارگون ۱۲۰۰ نفر شرکت‌کننده داشته است که پیش‌بینی می‌شود این رقم به ۱۵۰۰ نفر در مراسم امسال برسد. همچنین طبق روال سال‌های گذشته شاهد انتخاب ۱۰ سازمان برتر استفاده‌کننده از محصولات چارگون نیز در رویداد هفتم دی‌ماه خواهیم بود. برای روز برگزاری رویداد در مجموع ۸ کارگاه در نوبت صبح (۴ کارگاه با تمرکز بر ارائه‌ی تجربه نرم‌افزارهای چارگون) و در نوبت عصر (۴ کارگاه با تمرکز بر معرفی فناوری‌های جدید و ارتقای دانش) تدارک دیده شده؛ شرکت در این کارگاه‌ها رایگان است. 

رحمانی همچنین از پرداختن به «دیدگاه همراه» به‌عنوان پلتفرم موبایل چارگون در این رویداد خبر داد. همچنین پنلی با محوریت چالش‌های استفاده از تجربه در سازمان‌های بزرگ و راه‌اندازی نرم‌افزارهای سازمانی در رویداد نهم چارگون برگزار خواهد شد. همانند سال گذشته فضای نمایشگاهی برای معرفی سرویس‌های چارگون و ۱۶ غرفه نیز برای شرکت‌ها درنظر گرفته شده است. 

بحث هوشمندسازی خدمات اتوماسیون با کمک هوش مصنوعی مورد دیگری است که در این همایش به آن پرداخته خواهد شد؛ البته به‌گفته‌ی رحمانی این هوشمندسازی فعلا در فاز نخست روی انجام خودکار کارهای روتین تمرکز دارد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات