فروشگاه جدید هواوی ۱۶ آبان افتتاح می‌شود

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
مطالعه 3 دقیقه
هواوی در نظر دارد تا فروشگاه جدیدی را روز پنجشنبه، ۱۶ آبان افتتاح کند. این فروشگاه طی رویدادی که با حضور اعضای تحریریه‌ی زومیت برگزار خواهد شد، افتتاح می‌شود.
تبلیغات

گیک‌ها را نباید علاقمندان به دنیای تکنولوژی تصور کرد که تنها دوست دارند با گجت‌های دیجیتال کار کنند، بلکه فرایند بررسی، مقایسه و مطالعه در خصوص یک گجت دیجیتال و نهایتا خرید، سهم بزرگی از تجربه‌ی لذت بخش یک گجت جدید برای گیک‌ها دارد. از این‌رو فروشگاه‌ها یا مراکزی را که اختصاصا برای فروش گجت‌های دیجیتال برپا شده‌اند، باید محلی برای تجمع علاقمندان به گجت‌ها تصور کرد که شاید لزوما برای خرید نیز به آن مراجعه نکرده باشند. باتوجه به این امر برندهای مطرح در حوزه گوشی‌های هوشمند سعی در توسعه فروشگاه‌های منتخب تجربه محصول خود برای ایجاد این تجربه دست اول برای کاربران دارند. 

هواوی به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی دنیای موبایل برآن شده تا فروشگاهی جدید برای عرضه‌ی محصولاتش راه‌اندازی کند؛ اما نکته‌ای که این فروشگاه را متمایز می‌کند، رویدادی است که هواوی به مناسبت افتتاح فروشگاهش تدارک دیده است، چراکه رویداد افتتاحیه‌ با حضور اعضای هئیت تحریریه‌ی زومیت برگزار خواهد شد و می‌توان از آن به‌عنوان رویدادی برای دیدار مجددمان با عاشقان تکنولوژی پس از نمایشگاه الکامپ یاد کرد.البته نباید این رویداد را تنها به  یک دیدار صرف محدود کرد، چراکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مقرر شده تا حاضرین علاوه بر امکان تعامل با کارشناسان زومیت، در مسابقه و قرعه‌کشی پیش‌بینی شده نیز شرکت داده شده و در صورت برنده شدن جوایزی ارزنده را نیز دریافت کنند.

طی این رویداد، افراد براساس زمان ورود به بازار موبایل ایران، ووچری دریافت کرده و به ترتیب در رقابتی که پیش‌بینی شده، شرکت خواهند کرد. این رقابت در خلال ارائه‌ی زومیت و هواوی انجام شده و پس از آن قرعه‌کشی میان افراد برگزیده‌ی مسابقه انجام خواهد شد.

هواوی پی ۳۰ پرو / Huawei P30 Pro

اما این پایان ماجرا نیست، پس از بخش‌های اولیه‌ی رویداد، فروشگاه‌ افتتاح شده و فرایند فروش آغاز می‌شود. علاقمندان  و کاربران می‌توانند علاوه بر تست و کار با محصولاتی نظیر گوشی پرچم‌دار پی ۳۰ پرو، از جوایز در نظر گرفته شده برای خریداران نیز بهره‌مند شوند. برای مثال هر یک از خریداران پی ۳۰ پرو از این فروشگاه طی رویداد افتتاحیه یک دستگاه اسپیکر هواوی نیز به‌عنوان هدیه دریافت می‌کنند. ضمنا برای تعدادی از افرادی که جزو اولین گروه از خریداران باشند، علاوه بر جایزه‌ی در نظر گرفته شده، جایز‌ه‌ی دیگری نیز اهدا می‌شود. برای مثال به ۳۰ نفر اول از خریداران محصولات هواوی در این فروشگاه یک کارت هدیه‌ی ۱۰۰ هزار تومانی نیز اهدا خواهد شد.

هواوی و تیم تحریریه زومیت منتظر دیدار شما علاقمندان در این رویداد، در بازار موبایل ایران روز پنج شنبه ساعت ۱۴ بعد ازظهر خواهند بود.

رویداد افتتاح فروشگاه جدیدهواوی برای فروش به‌همراه جوایز ارزشمند و تخفیفات ویژه فروش در روز پنج شنبه ۱۶ آبان از ساعت ۲  بعد از ظهر، طبقه همکف پلاک ۲۴۱ بازار موبایل ایران برگزار می‌گردد. حضور به موقع در این رویداد شانس برخورداری از جوایز ارزنده تر را برای علاقمندان ایجاد می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات