جشن انتشار اوبونتو نسخه 19.10 در دانشگاه اراک برگزار می‌شود

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
آبان امسال و هم‌زمان با انتشار اوبونتو ۱۹.۱۰، همایش لینوکس و برنامه‌نویسی و جشن انتشار اوبونتو این‌بار به‌میزبانی دانشگاه اراک برگزار خواهد شد.
تبلیغات

هدف از این همایش که به‌همت انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه اراک برگزار می‌شود، گردهمایی کاربران و متخصصان لینوکس و آشنایی هرچه‌بیشتر دانشجویان و فعالان حوزه IT با گنو/لینوکس، برنامه‌نویسی متن‌باز و مباحث روز دنیای کامپیوتر است. همایش از دو بخش اصلی ارائه‌های عمومی و کارگاه‌ها تخصصی تشکیل می‌شود که کارگاه‌ها و ارائه‌ها به‌موازات هم برگزار خواهند شد.

کارگاه‌های تخصصی با‌توجه‌به جامعه شرکت‌کنندگان همایش، به دو سطح مبتدی و پیشرفته تقسیم می‌شوند و موضوعات مختلفی از داکر، دنیای طراحی وب، مفاهیم امنیتی و مهم‌تر از همه نصب اوبونتو را شامل می‌شوند.

همچنین، در بخش ارائه‌های عمومی که در سالن اصلی همایش برگزار خواهند شد، موضوعاتی از قبیل اوبونتو و دیگر توزیع‌های لینوکس و اخبار آن‌ها، زبان‌های برنامه‌نویسی، بازار کار و رزومه‌سازی و آشنایی با بعضی سیستم‌های مدیریتی در سیستم‌عامل و نرم‌افزارها ارائه می‌شوند.

تمامی علاقه‌مندان به لینوکس و برنامه‌نویسی می‌توانند به سایت همایش به آدرس events.ubuntu.ir مراجعه و در‌صورت تمایل برای شرکت در همایش ثبت‌نام کنند. افزون‌براین، برای آگاهی از آخرین اخبار همایش، کانال تلگرام همایش با آیدی @ufest1910 یا صفحه‌ی اینستاگرام آن با آیدی Ubuntu_ir را دنبال کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات