تیم ربات­های پرنده دانشگاه امیرکبیر در مسابقات IMAV2015 نایب قهرمان شد

سه‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
تیم ربات های ریزپرنده پژوهشکده رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر ARC در مسابقات جهانی ربات­های پرنده (IMAV2015) آلمان نایب قهرمان شد.
تبلیغات

تیم ربات ریزپرنده دانشگاه امیرکبیر در جایگاه دوم جهان ایستاد. سرپرست تیم­ ربات های ریزپرنده پژوهشکده رباتیک دانشگاه امیرکبیر در این باره گفت:

این مسابقات از ۱۴ الی ۱۸ سپتامبر (۲۳ تا ۲۷ شهریورماه) در کشور آلمان برگزار شد و تیم ربات های ریز پرنده پژوهشکده رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر که به همراه سه تیم دیگر از ایران در این دوره از رقابت­ها شرکت کرده بود، موفق شد پس از تیم AKAMAV آلمان، به مقام دوم این رقابت­ها دست یابد و تیم TU Delft از کشور هلند نیز به مقام سوم دست یافت.

فرزاد احمدی­‌نژاد افزود:

در این مسابقات، ۱۷ تیم از کشورهای آلمان، هلند، فرانسه، چین، سنگاپور، برزیل، هند و ایران با یکدیگر رقابت کردند که تیم ربات های ریزپرنده پژوهشکده رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تنها تیم از ایران بود که موفق به کسب مقام شد.به گفته وی این دوره از مسابقات رباتیک در دو بخش داخل ساختمان و خارج ساختمان برگزار می‌­شود و هدف آن ناوبری خودکار ربات‌­ها در شرایط مختلف است.

احمدی‌نژاد گفت:

مسابقات ربات های پرنده از نظر زمان بندی بسیار فشرده بوده و هر تیم تنها اجازه دارد یک بار و به مدت ۱۵ دقیقه به رقابت بپردازد.

اعضای تیم ربات های ریزپرنده پژوهشکده رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر ARC در این دوره از مسابقات را فرزاد احمدی نژاد، مسعود حیدری و شیرین ریحانیان مشهدی تشکیل می دادند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات