مقابله با ارسال بسته‌های ممنوعه فروشگاه های اینترنتی در پست

مقابله با ارسال بسته‌های ممنوعه فروشگاه های اینترنتی در پست

مدیرعامل شرکت پست جهموری اسلامی ایران با اشاره به افزایش حساسیت در بخش ارسال بسته‌های خدمات تجارت الکترونیک اعلام کرد که فروشگاه‌های الکترونیکی باید دارای نماد الکترونیکی اعتماد باشند و از ارسال کالاهای ممنوعه پرهیز کنند. همراه زومیت باشید.

حسین مهری مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: «در ۴ ماهه اول امسال ترافیک محصولات سفارشی ۲۸ درصد رشد داشته و از ۷ میلیون به ۹ میلیون مرسوله رسیده است. در این میان سرویس‌های الکترونیکی هم با رشد ۶ درصدی از ۱۶ میلیون به ۱۷ میلیون مرسوله افزایش یافته است.»

مهری افزود: «سرویس امانات نیز در این مدت ۸۳ درصد رشد داشته اما به دلیل الکترونیکی شدن کارها، خدمت پست پیشتاز ۹ درصد کاهش داشته است.»

مدیرعامل شرکت ملی پست در مورد برخورد جدی با ارسال کالاهای ممنوعه در شبکه‌ی پستی گفت: «از سال پیش درباره تبادل انواع کالا در سرویس‌های تجارت الکترونیکی با حساسیت برخورد می‌کنیم. در این رابطه تمام فروشگاه‌های همکار شرکت پست، باید نماد الکترونیکی اعتماد داشته باشند و از ارسال ممنوعات پستی پرهیز کنند.»

حسین مهری تأکید کرد: «در این زمینه براساس اصل ۲۵ قانون بارزسی، به نمونه‌های تخلف در منطقه‌ی ۱۳ و ۱۸ پستی برخورد کردیم که به صورت جدی با این موارد مقابله کرده‌ایم. فروشگاه‌های اینترنتی حق ندارند مرسولات ممنوعه را توزیع کنند. با این برخورد‌های جدی و بازرسی‌ها، وضعیت مناسبی را در جلوگیری از ارسال ممنوعات پستی کسب کرده‌ایم.»

به گفته‌ی مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، این سخت‌گیری برای جلوگیری از ارسال نشدن کالاهای ممنوعه و قاچاق توسط شبکه‌ی پستی صورت می‌گیرد.


منبع مهر

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده

بیشتر بخوانید