جزئیات فاش‌شده در وب‌سایت لاجتیک، از معرفی آیپد پرو ۲۰۲۲ در ماه‌های آینده خبر می‌دهد

چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که انتظار داریم اپل در رویداد اکتبر خود از نسل جدید آیپد پرو رونمایی کند، اکنون لاجیتک در وب‌سایت خود به این محصول معرفی‌نشده اشاره کرده است.
تبلیغات

طبق گزارش‌های متعدد، اپل ماه آینده مدل‌های جدید آیپد پرو را معرفی خواهد کرد. اکنون پیش از رویداد اکتبر غول فناوری مستقر در کوپرتینو، وب‌سایت لاجیتک قلم Crayon خود را برای مدل‌های بعدی این تبلت به‌روزرسانی کرده‌ است. معمولاً نمی‌توان با اطمینان به ارجاعات تولیدکنندگان لوازم‌جانبی به محصولات معرفی‌نشده‌ی اپل اشاره کرد، اما در این‌ مورد خاص، داستان کمی متفاوت است.

قلم Crayon لاجیتک

وب‌سایت لاجیتک در فهرست محصولات خود، قلم جدیدی را اضافه کرده است که در بخش توضیحات آن تعدادی از مدل‌های آیپد که با قلم مذکور سازگاری دارند، دیده می‌شود. این شرکت اخیراً دو مدل جدید به فهرست آیپدهایی که از قلم جدید آن پشتیبانی می‌کنند اضافه کرده است که شامل آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی (نسل ۶) و آیپد پرو ۱۱ اینچی (نسل چهار) می‌شود. این درحالی است که نسل بعدی آیپد پرو درواقع همان نسل چهارم مدل ۱۱ اینچی این تبلت و نسل ۶ مدل ۱۲٫۹ اینچی آن خواهند بود.

به گزارش 9to5Mac، اپل در بخش تولید قلم استایلوس، همکاری نزدیکی با لاجیتک دارد و به‌همین دلیل این شرکت می‌تواند تنها قلم غیررسمی را عرضه کند که عملکردی مشابه قلم اپل ارائه می‌دهد. قلم لاجیتک برای اولین‌بار در جریان رویداد ویژه‌ی اپل در ماه مارس ۲۰۱۸ معرفی شد؛ مراسمی که تمرکز آن بر جنبه‌های آموزشی بود.

قلم Crayon لاجیتک

ازآنجاکه اپل در بخش تولید قلم، به‌طور انحصاری با لاجیتک کار می‌کند، این شرکت احتمالاً اطلاعاتی درمورد نسل بعدی آیپد پرو دراختیار دارد. علاوه‌براین، می‌توان انتظار داشت سازنده‌ی لوازم‌ جانبی، نسخه‌ی جدیدی از Crayon را عرضه کند که از درگاه لایتنینگ بهره نمی‌برد.

اپل علاوه‌بر مدل‌های جدید آیپد پرو، احتمالاً نسل جدید آیپد رده‌پایین خود را نیز معرفی خواهد کرد؛ تبلتی که شاید به‌جای درگاه لایتنینگ از درگاه USB-C استفاده کند. البته در صفحه‌ی توضیحات قلم لاجیتک، اشاره‌ای به نام مدل بعدی آیپد مقرون‌به‌صرفه‌ی اپل نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات