تبلت ۱۰٫۱ اینچی میت پد SE هواوی با قیمت ۲۳۰ دلار رونمایی شد

پنج‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
میت پد SE، جدیدترین تبلت هواوی، با پردازنده‌ی Kirin 710A و نمایشگر IPS LCD رونمایی شد. قیمت مدل پایه‌ی این تبلت حدوداً ۲۳۰ دلار است.
تبلیغات

هواوی چند محصول جدید رونمایی کرد تا نشان دهد خودش را به بازار دستگاه‌های الکترونیکی متعهد می‌داند. یکی از محصولات جدید هواوی تبلت میت پد اس ای (Huawei MatePad SE) است که با سیستم‌عامل اختصاصی HarmonyOS 2.0 عرضه می‌شود.

نمایشگر تبلت هواوی میت پد SE 2022

به‌نوشته‌ی Huawei Central، تبلت میت پد SE به پردازنده‌ی Kirin 710A و صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچی IPS LCD با وضوح فول HD (معادل ۱٬۹۲۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسل) و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۸۰ درصد مجهز است. میت پد SE از جلوه‌ی صوتی Huawei Histen 7.0 به‌همراه جدیدترین فناوری صدای هارمن کاردن پشتیبانی می‌کند. صخامت تبلت میت پد SE هواوی ۷٫۸۵ میلی‌متر و وزنش ۴۵۰ گرم است و انرژی لازم برای کار با آن را باتری ۵٬۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۰ وات تأمین می‌کند.

تبلت هواوی میت پد SE 2022 در حال نمایش گربه

هواوی میت پد SE از دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی برخوردار است. این تبلت در رنگ آبی تیره روانه‌ی بازار می‌شود و مدل وای‌فای آن مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۱٬۴۹۹ یوان (تقریباً ۲۳۰ دلار) و مدل LTE آن مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۱٬۶۹۹ یوان (تقریباً ۲۶۰ دلار) روانه‌ی بازار می‌شود.

نمای راست جلو تبلت هواوی میت پد SE 2022 قابلیت ها

پیش‌فروش تبلت جدید هواوی از امروز آغاز شده است و این دستگاه ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) روانه‌ی بازار چین می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات