بهترین برنامه‌های گوشی برای علاقمندان فیلم و سریال

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
اهل تماشای فیلم و سریال هستید این اپلیکیشن‌ها شما را در یافتن فیلم و سریال‌های مورد علاقه‌تان یاری می‌کنند.
تبلیغات

زوم‌اپ به صورت هفتگی و در روزهای یک‌شنبه منتشر می‌شود. در ادامه با ۱+۳ برنامه سینمایی، همراه زومیت باشید.

IMDb

این اپلیکیشن محصول وب‌سایت IMDb، بهترین بانک‌اطلاعاتی فیلم و یکی از معتبرین وب‌سایت‌های نقد و نمایش فیلم دنیا است. IMDb تجربه بی‌نظیری در دنبال کردن اخبار سینما به کمک موبایل ارائه می‌دهد. به کمک این نرم‌افزار علاوه بر مشاهده تریلر جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های دنیا می‌توانید جدول فروش فیلم‌های روی پرده و بسیاری چیزهای دیگر را دنبال کنید.

Movies by Flixster

خبر خوش اینکه، انجمن فیلم Flixster، اپلیکیشن نیز دارد! اگر با انجمن Flixster آشنایی ندارید، باید گفت که Flixster معروف‌ترین انجمن رتبه‌بندی، نمایش تریلر، تبادل نظر و اشتراک‌گذاری بحث‌های مختلف پیرامون فیلم‌های روز دنیا است. اگر قصد دارید اطلاعات و دیدگاهتان را درباره فیلم‌ها به روزتر کنید Movies by Flixster برای شما است.

Turner Classic Movies

وقتی نسخه iOS اپلیکیشن Turner Classic Movies معرفی شد، خیلی‌ها از آن استقبال کردند. همین مسأله باعث شد که بعد از مدت کوتاهی نسخه اندرویدی آن نیز منتشر شود. اگر شما از علاقمندان فیلم‌های کلاسیک هستید، TCM مهم‌ترین اپلیکیشن برای شما خواهد بود. ارائه تصاویرمختلف از فیلم، تاریخچه فیلم‌های کلاسیک و غیره، از مهم‌ترین هدف‌های اپلیکیشن TCM محسوب می‌شوند.

اپلیکیشن شما: کلاس+

اپلیکیشن ایرانی کلاس پلاس، یک دستیار دقیق برای روزهای درس و دانشگاه است، که به شما در تنظیم وقت و انجام وظایف تحصیلی‌تان کمک می‌کند. تنها کافی است کارهای مهم را به کلاس‌پلاس واگذار کنید، تا اپلیکیشن آن‌ها را بهتر از شما به خاطر سپرده و در بهترین زمان به شما یادآوری کند.

ویژگی‌ها:

امکان ایجاد برنامه تحصیلی هفتگی و روزانه از درس‌ها، وظایف، تکالیف و رخدادهای ضروری• امکان تعریف و نسبت دادن امتحانات، تکالیف و رخدادها به هر درس به صورت جداگانه• یادآوری هوشمند تمامی تکالیف، امتحانات و رخدادها• یادآوری آخر هفته برای تکالیفی که موعد تحویل آن‌ها در هفته‌ی آینده است• امکان دسته‌بندی جداگانه برنامه‌ها بر حسب رخداد، تکلیف و ...• قابلیت ایجاد تنظیمات عمومی برای هر درس (محل درس، نام استاد، وارد کردن نمره هر درس و...)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات