اپل مراسم Scary Fast را با این اپلیکیشن رایگان آیفون ضبط کرد

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پوستر مراسم Scary Fast اپل
اپل رویداد Scary Fast را که برای معرفی مک‌بوک پروهای جدید و تراشه‌های سری M3 برگزار شد، با برنامه‌ی رایگان آیفون تصویربرداری کرده است.
تبلیغات

وقتی اپل اعلام کرد کل رویداد Scary Fast را با استفاده از گوشی آیفون فیلم‌برداری کرده است، بسیاری از افراد شگفت‌زده شدند.

استریم ۳۰ دقیقه‌ای اپل که در آن شاهد معرفی پردازنده M3 و مدل‌های جدید مک‌ بوک بودیم، کیفیت تصویر بسیار خوبی داشت و این موضوع نشان از قدرت دوربین آیفون پرچم‌دار غول فناوری اهل کوپرتینو دارد. قیمت گوشی مذکور ۱۲۰۰ دلار است که درمقایسه‌با دوربین‌های حرفه‌ای، واقعاً ارزان به‌نظر می‌رسد.

قطعاً اپل از کیت فیلم‌سازی حرفه‌ای مثل پهپاد، پایه‌های مخصوص و نورپردازی دقیق برای فیلم‌برداری از رویداد Scary Fast استفاده کرده تا بتواند بالاترین کیفیت ممکن را از دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس دریافت کند.

تیم سازنده‌ی کلیپ رویداد Scary Fast به‌جای استفاده از اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین آیفون، از برنامه‌ی Blackmagic Camera که به‌طور رایگان در اپ‌استور منتشر شده است استفاده کرد. اپلیکیشن مذکور را Blackmagic Design توسعه داده که آن را با ساخت دوربین‌‌های پیشرفته و نرم‌افزار ویرایش ویدئوی محبوب DaVinci Resolve می‌شناسیم.

اپلیکیشن قدرتمند Blackmagic Camera مجموعه‌ای از ویژگی‌های حرفه‌ای و ابزار و امکاناتی مثل کنترل کامل نرخ فریم، سرعت شاتر، تعادل رنگ سفید و ISO را ارائه می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به کیفیت مورد نظر خود دست یابید.

به‌نوشته‌ی دیجیتال‌ترندز، هنگام عکاسی می‌توان هیستوگرام، فوکوس، راهنمای فریم و موارد دیگر را روی اپلیکیشن Blackmagic Camera مشاهده کرد. البته برای داشتن دید واضح‌تر از آنچه در کادر شماست، می‌توانید این داده‌ها را با سوایپ از روی صفحه حذف کنید.

برنامه‌ی Blackmagic Camera به شما اجازه می‌دهد فیلم‌هایی با نسبت ۱۶:۹ ثبت کنید. این اپلیکیشن امکانات بسیار زیادی ارائه می‌دهد و برای ثبت تصویر و ویدئوی بهتر و حرفه‌ای‌تر به شما کمک می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات