پشتیبانی از Google Drive در نسخه‌های قدیمی ویندوز به پایان می‌رسد

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
لوگو برنامه گوگل درایور در لپ‌تاپ
پشتیبانی از برنامه دسکتاپ Google Drive از مهر ماه سال جاری برای کاربران نسخه ۸، ۸/۱ و نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ۱۰ به پایان می‌رسد.
تبلیغات

سرویس Google Drive، با استفاده از فضای ابری گوگل، از پوشه‌ها و اطلاعات موجود در رایانه شخصی و گوشی هوشمند پشتیبان‌گیری می‌کند. گوگل قصد دارد از مهر ماه سال جاری، پشتیبانی از نسخه دسکتاپ این سرویس ابری را برای ویندوز ۸، ۸/۱ و نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ۱۰ متوقف کند.

به‌روزرسانی آینده گوگل شامل قطع پشتیبانی کامل از Google Drive در نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ۱۰ و نسخه‌های پایین‌تر نمی‌شود و کاربران می‌توانند از نسخه وب و با استفاده از مرورگر خود، از سرویس فضای ابری Google Drive استفاده کنند.

کم کم به پایان پشتیبانی بسیاری از برنامه‌ها در سیستم‌عامل ویندوز ۸ و ۸/۱ نزدیک می‌شویم. در زمستان سال پیش، مایکروسافت قطع به‌روزرسانی‌های امنیتی برای نسخه ۸ و ۸/۱ از سیستم‌عامل ویندوز را اعلام کرد و پس از آن، نسخه جدیدی از مرورگر Google Chrome با عدم پشتیبانی از ویندوز ۷، ۸ و ۸/۱ منتشر شد. شرکت موزیلا نیز برنامه‌هایی برای پایان دادن به آپدیت‌های امنیتی در نسخه ویندوز ۷، ۸ و ۸/۱ مرورگر فایرفاکس برای سال آینده دارد.

منبع: theverge

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات