وان درایو به توانایی اجرای تصاویر Motion Photo سامسونگ مجهز شد

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
آخرین به‌روزرسانی وان‌درایو امکان اجرای تصاویر Motion Photo سامسونگ و ویدئوی 8K را در گوشی‌های سری گلکسی S20،اS21 و Note 20 فراهم می‌کند.
تبلیغات

مایکروسافت به‌تازگی وان‌درایو (Microsoft OneDrive) را به‌روزرسانی کرده و توانایی پخش محتوای ثبت‌شده توسط قابلیت Samsung Motion Photo و پخش ویدئوی 8K سری گلکسی اس ۲۰،اگلکسی اس ۲۱ و گلکسی نوت ۲۰ را به آن افزوده است.

براساس گزارش GSMArena، تا پیش از انتشار این به‌روزرسانی، وان‌درایو می‌توانست فایل‌های مذکور را ذخیره کند اما توانایی اجرا کردن آن‌ها را نداشت. در مورد Motion Photo سامسونگ (قابلیتی که چند ثانیه ویدئو و صدا را به تصویری ثابت اضافه می‌کند)، وان‌درایو صرفا نسخه‌ی ثابت را به ‌نمایش می‌گذارد. وان‌درایو اکنون از فایل‌های ۲۵۰ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند و این قابلیت برای ذخیره‌ی ویدئوهای 8K که حجم زیادی دارند بسیار مفید است.

آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن وان‌درایو دارای طرح‌بندی جدید در صفحه‌ی اصلی است که به کاربر امکان می‌دهد به‌سرعت به فایل‌های جدید و فایل‌های آفلاین دسترسی پیدا کند. صفحه‌ی اصلی جدید وان‌درایو بخشی با عنوان On This Day دارد و تصاویری که سال‌ها قبل در تاریخی مشخص گرفته‌اید، هر روز در آن به ‌نمایش درمی‌آیند. اپلیکیشن گوگل فوتوز (Google Photos) قادر به اجرای تصاویر ثبت‌شده توسط قابلیت Motion Photos نیست و این یعنی وان‌درایو از این حیث، دستِ بالاتر دارد.

سامسونگ و مایکروسافت سال‌ها است که همکاری تجاری مؤثری دارند. سامسونگ اپلیکیشن‌های مایکروسافت را به‌صورت پیش‌فرض روی سری گلکسی قرار می‌دهد و مایکروسافت، سامسونگ را به‌عنوان شرکت منتخب برای اجرای سرویس استریم بازی xCloud انتخاب کرد. از طرفی اپلیکیشن کاربردی Your Phone مایکروسافت اکثر قابلیت‌هایش را برای نخستین بار روی گوشی‌های سری گلکسی ارائه می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات