بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه از یوگا تا تمرینات قدرتی

جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
مطالعه 14 دقیقه
بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه
اگر امکان رفتن به باشگاه را ندارید و می‌خواهید با کمترین تجهیزات در خانه خودتان ورزش کنید، در این مقاله با بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه آشنا شوید.
تبلیغات

بیایید با خودمان روراست باشیم. تاکنون چند بار تصمیم گرفته‌ایم سبک زندگیمان را تغییر دهیم و از شنبه، ورزش کردن را شروع کنیم و شنبه که رسید به بهانه‌ی کار و مشغله از رفتن به باشگاه سر باز زدیم؟

نرم افزار ورزش در خانه بهترین راه حل برای کسانی است که نمی‌توانند به باشگاه بروند یا نمی‌خواهند زمان خود را صرف رفتن به باشگاه کنند. به کمک بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه می‌توانید با کمترین تجهیزات، فعالیت جسمانی مفید داشته باشید و از مزایای آن در دراز مدت بهره‌مند شوید.

در این مقاله، فهرستی از بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه را برای تمام افراد با علایق مختلف معرفی کرده‌ایم. برای استفاده از تمام این برنامه‌ها فقط به یک گوشی نیاز دارید، پس زمان را از دست ندهید.

بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه

در ادامه با ۱۳ مورد از بهترین برنامه های ورزش در خانه آشنا می‌شوید. پس از انتخاب برنامه مناسبتان حین ورزش حتماً روی مراحل انجام حرکات و انقباض و انبساط عضلات خود تمرکز کنید و تنفس منظم را فراموش نکنید. این فرآیند به شما کمک می‌کند در زمان اجرای حرکات تا حدی مدیتیشن داشته باشید، ذهن خود را از روزمرگی‌ها تخلیه کنید و از انجام حرکات لذت ببرید.

۱. اپلیکیشن Nike Training Club: Fitness

یکی از بهترین اپلیکیشن ورزش در خانه، Nike Training Club است. این برنامه را نایکی که سابقه‌ی درخشانی در زمینه‌ی محصولات و تجهیزات ورزشی دارد، طراحی کرده است. این با کمک متخصصان ورزشی توسعه یافته است تا شما زیر نظر کارشناس‌های کارآزموده برنامه‌ی روزانه‌ی ورزشی خود را دنبال کنید.

اسکرین شات اپلیکیشن ورزش در خانه Nike Training Club

اپلیکیشن Nike Training Club تمرینات مختلفی را شامل می‌شود. برای مثال، کاربران می‌توانند تمرینات قدرتی HIIT را انجام دهند، حرکات آرامش‌بخش یوگا را تمرین کنند، با کمترین تجهیزات و با استفاده از تکنیک‌های استفاده از وزن بدن ورزش کنند و با نرمش‌های هوازی سبب افزایش ضربان قلب خود شوند. این تمرینات به‌رایگان دردسترس قرار گرفته‌اند؛ اما کاربران می‌توانند با خرید اشتراک، فعالیت ورزشی خود را به‌صورت تخصصی دنبال کنند.

یکی از نقاط قوت این برنامه طبقه‌بندی مجموعه تمرینات است که به‌گونه‌ای تدوین شده تا تمام افراد خانواده از بزرگسالان گرفته تا کودکان و بانوان و آقایان بتوانند تمرینات مناسب خود را انجام دهند. این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه برای بانوان است که برنامه‌های آن زیرنظر مربیان ورزشی بانوان توسعه داده شده‌اند.

دیگر بخش مهم این اپلیکیشن محبوب ورزش در خانه، پشتیبانی از ساعت‌های هوشمند است که غالباً امکانات پایش سلامت دارند و تمام فعالیت‌های روزانه‌ی شما را به‌دقت ثبت می‌کنند. درنهایت، باید گفت که با اپلیکیشن هوشمندی روبه‌رو هستیم که هرچه کاربر از آن بیشتر استفاده کند، برنامه‌های ورزشی پیشنهادی‌اش با اهداف کاربر، سازگاری بیشتری پیدا خواهند کرد.

۲. اپلیکیشن JEFIT Workout Planner Gym Log

یکی از بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه، Gym Workout Plan یا JEFIT نام دارد که عده‌ای از کارشناسان ورزشی آن را تأیید کرده‌اند. این برنامه تمام جزئیات تمرینات ورزشی کاربر را دنبال می‌کند و با ارائه‌ی ویدئوهای باکیفیت از انجام صحیح حرکات کاربر اطمینان حاصل می‌کند. JEFIT حدود ۸ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد؛ بنابراین، با اپلیکیشنی حرفه‌ای روبه‌رو هستیم که بازخوردهای خوبی در رسانه‌ها دریافت کرده است.

اسکرین شات اپلیکیشن ورزش در خانه JEFIT Workout Planner Gym Log

JEFIT به‌عنوان بهترین اپلیکیشن ورزش در خانه، شامل برنامه‌های تمرینی فیتنس از مبتدی تا پیشرفته مثل تمرین ۵×۵، وزنه‌برداری، پاورلیفتینگ، تمرینات ورزشی با استفاده از وزن بدن و... می‌شود تا بتوانید با توجه به فضای محدود و تجهیزات مختصری که در خانه دارید، آمادگی فیزیکی به‌دست آورید.

یکی از نکات جالب درباره‌ی اپلیکیشن JEFIT این است که کاربر می‌تواند برنامه‌ی تمرینات ورزشی خود را علاوه‌بر دریافت از اپلیکیشن، شخصی‌سازی کند و تغییرات مد نظر خود را در آن اعمال کند تا مطابق با خواست خود پیش برود.

۳. اپلیکیشن FitOn

اپلیکیشن FitOn یکی دیگر از بهترین برنامه ورزش در خانه است که تمرینات فیتنس رایگان ارائه می‌کند. با کمک این اپلیکیشن کاربران می‌توانند برای تناسب اندام یا کاهش وزن خود برنامه‌ریزی کنند و در هرزمان و مکانی تمرینات ورزشی خود را با کمترین تجهیزات انجام دهند. دستورالعمل اجرای حرکات ورزشی در این اپلیکیشن به‌واسطه‌ی ویدئو آموزش داده می‌شود تا کاربر به جزئیات حرکات مسلط شود و احتمال ایجاد آسیب کاهش یابد.

اسکرین شات اپلیکیشن ورزش در خانه FitOn Workouts & Fitness Plans

اپلیکیشن FitOn انواع تمرینات را برای کاربران با شرایط مختلف مهیا کرده است. برنامه‌های ارائه‌شده در این اپلیکیشن شامل تمرینات هوازی، تمرینات قدرتی HIIT، حرکات موزون، یوگا و غیره می‌شود. طبقه‌بندی حرکات ورزشی در چندین دسته‌ی مختلف انجام شده است و کاربران قادر خواهند بود با توجه به نیاز خود تمرینات مناسب را پیدا کنند. برای مثال، کاربران می‌توانند براساس نوع حرکات، اندام درگیر در تمرین، مدت‌زمان یا شدت، برنامه‌ی تمرینی خود را بیابند.

دیگر ویژگی این اپلیکیشن فراهم‌کردن امکان رقابت بین کاربران در سراسر جهان است که منجر به ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین آن‌ها خواهد شد.

۴. اپلیکیشن Workout for Women: Fit at Home

اسکرین شات اپلیکیشن Workout for Women: Fit at Home

اپلیکیشن Workout For Women را می‌توان یکی از بهترین نرم افزار های ورزش در خانه برای بانوان دانست که با تمرکز بر تمرینات مناسب بانوان طراحی شده است. این اپلیکیشن، برنامه‌ی ورزشی ۷ دقیقه‌ای روزانه دارد تا بتوان کمترین زمان ممکن را به آن اختصاص داد و در درازمدت تأثیر شگفت‌انگیز این مداومت در تمرین را دید و بدنی متناسب ساخت. برنامه‌های ورزشی این اپلیکیشن شامل تمرینات چربی‌سوز شکم، فرم‌دهی به ماهیچه‌های تحتانی، کاهش حجم پاها و... می‌شود.

اهمیت برنامه‌ی تغذیه اگر از برنامه‌ی ورزشی بیشتر نباشد، کمتر از آن نیست

علاوه‌بر برنامه‌های ورزشی، در این اپلیکیشن می‌توانید به برنامه‌های غذایی نیز دسترسی داشته باشید؛ زیرا برنامه‌ی ورزشی بدون برنامه‌ی تغذیه‌ای متناسب، فرم‌دهی و رشد اندام شما را به بن‌بست می‌رساند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست که اهمیت برنامه‌ی تغذیه اگر از برنامه‌ی ورزشی بیشتر نباشد، به‌هیچ‌عنوان کمتر از آن نیست و می‌تواند تأثیر به‌سزایی در چگونگی روند کاهش وزن و به‌طورکلی ماهیچه‌سازی داشته باشد.

این اپلیکیشن دستورالعمل اجرای حرکات را به‌وسیله‌ی ویدئو نشان می‌دهد. همچنین دسته‌بندی‌های مختلفی دارد که به کاربر امکان می‌دهد تمرینات متمرکز به اندامی خاص را بیشتر از بخش‌های دیگر انجام دهد.

متأسفانه این اپلیکیشن کاملاً رایگان نیست؛ اما خبر خوب برای بانوانی که تازه قصد دارند ورزش را شروع کنند، این است که بخش‌های ابتدایی فراوانی به‌صورت رایگان قابل استفاده هستند.

۵. اپلیکیشن Adidas Training

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه، اپلیکیشن Adidas Training by Runtastic است که شرکت آدیداس، دیگر برند نام‌آشنای دنیای محصولات ورزشی، طراحی و عرضه کرده است. شعار این اپلیکیشن ورزش کوتاه و فوری HIIT روزانه است تا سطح انرژی برای طول روز به میزان زیادی افزایش یابد و با مداومت در انجام طولانی‌مدت تمرینات، کاربر را به تناسب اندام مدنظر برساند.

اسکرین شات اپلیکیشن Adidas Training by Runtastic

آدیداس در بخشی از تمرینات خود برنامه‌های ورزشی ۷ دقیقه‌ای طراحی کرده است تا به شعار خود وفادار بماند. تمام این تمرینات ۷ دقیقه‌ای بدون نیاز به تجهیزات خاص ورزشی قابل انجام هستند و کاربر فقط باید ۷ دقیقه زمان برای ورزش روزانه اختصاص دهد. تمرینات در این اپلیکیشن با تمرکز بر اهداف خاصی تعریف شده‌اند. برای مثال اگر فردی قصد داشته باشد وزن کم کند، می‌تواند از بین برنامه‌های ارائه‌شده، برنامه‌های کاهش وزرن را مدنظر قرار دهد یا اگر فردی تمایل داشته باشد می‌تواند از برنامه‌های تمرینی عضله‌سازی یا فیتنس استفاده کند.

تمام دستورالعمل‌های تمرینی در Adidas ازطریق ویدئوهای باکیفیت ارائه می‌شوند تا درصد احتمال خطای کاربر را کاهش دهند. ازجمله ویژگی‌های دیگر بهترین برنامه ورزش در خانه می‌توان به سازگاری با ساعت‌های هوشمند نیز اشاره کرد.

ناگفته نماند اپلیکیشن Adidas امکان خرید اشتراک ماهانه و سالانه نیز دارد که برخی امکانات خاص مشاوره‌ای و تمرینی را دربرمی‌گیرد.

۶. اپلیکیشن Sworkit Fitness – Workouts

اپلیکیشن Sworkit Fitness یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه است. نقطه‌ی قوت این برنامه زیرنظرداشتن هوشمندانه‌ی رفتار کاربر است. بنابر گفته‌ی توسعه‌دهنده‌ی Sworkit Fitness، این اپلیکیشن درد و خستگی و برنامه‌ی روزانه‌ی کاربر را درک می‌کند؛ بنابراین، می‌تواند خود را در برنامه‌ی شلوغ کاربر بگنجاند، خستگی را دور کند و انگیزه‌ی لازم برای انجام تمرین را در او ایجاد کند.

اسکرین شات اپلیکیشن ورزش در خانه Sworkit Fitness & Workout App

اپلیکیشن ورزش در خانه‌ی Sworkit Fitness مانند سایر رقبا، برنامه‌های تخصصی با محوریت کاهش وزن، فرم‌دهی به عضلات، ماهیچه‌سازی، بهبود انعطاف‌پذیری و افزایش آمادگی جسمانی ارائه می‌کند. این اپلیکیشن گزینه‌ی کاملاً مناسب برای افرادی است که تازه اقدام به ورزش کرده‌اند و می‌توانند با اتکا بر سیستم ارائه‌شده در این اپلیکیشن، مسیر فیتنس خود را آغاز کنند. یکی از نقاط قوت دیگر این برنامه که آن را در دسته‌ی بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه برای کودکان قرار می‌دهد، وجود برنامه‌های تمرینی با تمرکز بر کودکان است. این اپلیکیشن برنامه‌های ورزشی مخصوص کودکان را کاملاً رایگان دراختیار کاربران قرار می‌دهد و والدین یا معلمان تربیت‌بدنی مدارس می‌توانند با استفاده از آن، فرصت سلامت فیزیکی اصولی را برای کودکان فراهم کنند.

این اپلیکیشن ویژگی‌های دیگری نیز فراهم می‌کند؛ اما غالب بخش‌های اپلیکیشن فقط ازطریق خرید اشتراک ماهانه یا سالانه دردسترس قرار می‌گیرند و این موضوع تاحدی از محبوبیت اپلیکیشن کم می‌کند.

۷. اپلیکیشن Workout Trainer: Fitness Coach

این اپلیکیشن نیز در فهرست بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه قرار می‌گیرد. فرقی نمی‌کند که کاربر تمایل دارد با استفاده از وزن بدن خود ورزش کند و تمرینات بدون تجهیزات داشته باشد یا با استفاده از برخی تجهیزات ابتدایی مثل دمبل و کش تمرینات ورزشی را به‌انجام برساند، اپلیکیشن Workout Trainer درهرصورت می‌تواند در خدمت او باشد و انعطاف لازم برای سازگاری با شرایط مختلف کاربر را نشان دهد. تمرینات ورزشی در این اپلیکیشن را کارشناس‌های تربیت بدنی تهیه کرده‌اند و از بابت اصول ورزشی آن هیچ نگرانی وجود ندارد.

اسکرین شات اپلیکیشن ورزش در خانه Workout Trainer: Fitness Coach

مربیان تأییدشده‌ی این اپلیکیشن، اجرای حرکات را با دقت زیادی آموزش می‌دهند و روند انجام حرکات را به‌خوبی به نمایش می‌گذارند. مربیان کاربر را ازطریق پیام صوتی یا عکس یا ویدئو قدم‌به‌قدم در طول دوره راهنمایی خواهند کرد. دستورالعمل‌ها به‌قدری با جزئیات تهیه شده‌اند که با استفاده از این اپلیکیشن کاربر حس می‌کند مربی شخصی‌ای دارد که در هر لحظه کنارش است.

میزان شدت تمرینات ورزشی در هر مرحله افزوده می‌شود تا تناسب اندام و فیتنس کاربر با سرعت مناسبی ادامه یابد و نتیجه‌ی نهایی در پایان دوره‌ی تمرینات، مطلوب کاربر باشد. اگر به‌تازگی تمرینات خود را آغاز کرده‌اید یا ورزشکار حرفه‌ای هستید و می‌خواهید زیبایی اندام خود را حفظ کنید، در این اپلیکیشن برنامه‌های تمرینی متناسب با نیاز تمام افراد با شرایط مختلف قرار گرفته است. این اپلیکیشن همچنین قادر است گزارش‌های دقیقی از روند ورزشی و وضعیت سلامت کاربر جمع‌آوری کند.

اپلیکیشن Workout Trainer علاوه‌بر امکاناتی که به‌رایگان ارائه می‌کند، نسخه‌ی Pro پلاس نیز دارد که با خرید اشتراک فعال می‌شود. با فعالسازی این نسخه، کاربر مستقیماً و به‌صورت آنلاین زیر نظر مربی اختصاصی برنامه‌های ورزشی خود را دنبال خواهد کرد.

۸. اپلیکیشن Asana Rebel: Get in Shape

اپلیکیشن Asana Rebel یکی از بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه و به‌نوعی بهترین نرم افزار ورزش در خانه برای بانوان است که موردتوجه بسیاری از کاربران قرار دارد. این اپلیکیشن شامل برنامه‌های حرفه‌ای برای کاهش وزن، عضله‌سازی، افزایش قدرت بدنی و حتی فعالیت‌های آرامش‌بخش و مدیتیشن می‌شود؛ بنابراین، کاربران با اهداف مختلف می‌توانند از این برنامه بهره‌مند شوند. به‌عبارت‌دیگر، این اپلیکیشن را می‌توان ابزار کاملی برای بازیابی و تثبیت سلامت فیزیکی و روحی به‌شمار آورد.

اسکرین شات اپلیکیشن ورزش در خانه Asana Rebel: Get in Shape

«با اپلیکیشن Asana Rebel باشگاه ورزشی را به خانه ببرید.» این شعاری است که توسعه‌دهنده‌ی برنامه آن را عنوان می‌کند. شاید بتوان نقطه‌ی قوت این اپلیکیشن را وجود تمرینات یوگا دانست که سبب تمایز آن با سایر رقبا شده است و از این اپلیکیشن برنامه‌ی ورزشی همه‌فن‌حریفی می‌سازد. کاربران با کمک این برنامه تناسب اندام را به‌همراه ذهنی آماده به‌دست خواهند آورد. «ذهن‌آگاهی» تمرینی فکری برای زندگی در لحظه و معطوف‌کردن تمام توجه فرد به زمان حال و به‌دور از هرگونه قضاوت است. این فرایند مهارتی عالی برای کاربر ایجاد می‌کند تا به‌واسطه‌ی آن سطح آمادگی جسمی و روحی خود را بالا ببرد که درنهایت منجر به افزایش بهره‌وری او خواهد شد. بدین‌ترتیب علاوه‌بر تمرینات، کاربر به موسیقی آرامش‌بخش نیز نیاز دارد که در این اپلیکیشن تعبیه شده است.

این اپلیکیشن حتی برای شلوغ‌ترین روزها نیز آماده است تا کاربر را همراهی کند و برای این منظور تمرینات ۵ دقیقه‌ای ورزشی تدارک دیده است تا افرادی هم که زمان کوتاهی را به ورزش اختصاص می‌دهند، بتوانند برای سلامت فیزیکی خود قدم بردارند. ناگفته نماند که بخشی از این اپلیکیشن فوق‌العاده فقط با پرداخت درون‌برنامه‌ای و خرید اشتراک دردسترس قرار می‌گیرد.

۹. اپلیکیشن Fitbod Workout & Fitness Plans

اپلیکیشن Fitbod نیز پیش‌ازاین در فهرست بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه قرار داشته و برای مدتی سردبیران آن را به‌عنوان بهترین اپلیکیشن انتخاب کرده‌اند. با کمک این اپلیکیشن می‌توان وزن کم کرد و عضله‌سازی کرد و به‌طورکلی آمادگی جسمانی را تقویت کرد. این اپلیکیشن به‌گونه‌ای طراحی شده است تا علاوه‌بر ارائه‌ی دوره‌های تمرینی بدون تجهیزات در منزل، درون باشگاه و با تجهیزات کامل نیز بتواند دوره‌ی تمرینی فراهم کند.

اسکرین شات اپلیکیشن ورزش در خانه Fitbod Gym & Home Workout Log

پیش‌ از شروع دوره‌ی تمرین اطلاعاتی را از کاربر دریافت می‌کند تا با استفاده از آن اطلاعات بتواند بهترین برنامه‌ی تمرینی شخصی‌سازی شده را ارائه کند. این اطلاعات شامل توانایی بدنی تمرینی و نوع و حجم تمرینات گذشته و تجهیزات دردسترس کاربر می‌شود. برنامه‌ی تمرینی این اپلیکیشن بسیار هوشمندانه تعریف می‌شود تا تمام ماهیچه‌ها و عضلات را درگیر کند. علاوه‌براین، اپلیکیشن Fitbod برای جذابیت و تازه‌سازی برنامه‌ی ورزشی، گاهی اوقات حرکات جدیدی را در برنامه‌ی کاربر قرار می‌دهد. این عمل موجب می‌شود دوره‌ی تمرین نتایج اثربخش‌تری در پی داشته باشد. تمامی دستورالعمل‌های اجرای حرکات به‌وسیله‌ی ویدئوهای باکیفیت انجام می‌شوند و برای این کار بیش‌ از ۴۰۰ ویدئو دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اپلیکیشن Fitbod جزئیات برنامه‌های حرکتی کاربر را زیر نظر می‌گیرد تا درنهایت گزارش‌های دقیقی ارائه کند. این گزارش‌ها شامل میزان اثرگذاری تمرینات، میزان کالری مصرف‌شده روزانه و... می‌شود تا کاربر بتواند روند پیشرفت خود را به‌صورت دوره‌ای یا روزانه مقایسه کند. با خرید اشتراک در این اپلیکیشن می‌توان به موارد تخصصی‌تر و جزئی‌تری دسترسی داشت و از برنامه‌های ورزشی و مشاوره‌های آنلاین بهره‌مند شد.

۱۰. اپلیکیشن Seven - 7 Minute Workout

اپیلیکشن Seven دیگر برنامه‌ی موجود در فهرست بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه است که شما را مجاب می‌کند روزانه ۷ دقیقه تمرین کنید. به‌بیان‌دیگر این اپلیکیشن شامل انواع برنامه‌های ورزشی است که فقط نیاز به تمرین ۷ دقیقه‌ای در روز دارند تا در درازمدت اثرگذاری داشته باشند. تمرینات تناسب اندام در این اپلیکیشن برپایه‌ی مطالعات تخصصی تهیه و تدوین شده است تا بهترین بازدهی را در کوتاه‌ترین زمان برای کاربر به‌همراه داشته باشند.

اسکرین شات اپلیکیشن ورزش در خانه Seven - 7 Minute Workout

برنامه‌های ورزشی در بهترین اپ ورزش در خانه به کاربر امکان می‌دهند در هر مکان و زمانی‌که می‌خواهد، بدون نیاز به تجهیزات، تمرینات خود را دنبال کند و عادت روزانه‌ی انجام ورزش را در برنامه‌ی زندگی خود نهادینه کند. در این اپلیکیشن امکان مقایسه و رقابت با سایر افراد را خواهید داشت تا بیشتر خود را محک بزنید. علاوه‌براین اپلیکیشن Seven ویژگی تعریف برنامه‌ی ورزشی شخصی را برای کاربران فراهم می‌کند تا هر فردی با هر شرایطی بتواند براساس نیاز خود تمرینات را دنبال کند.

یکی از ویژگی‌های جالب اپلیکیشن اهدای عناوین مختلف به کاربران با درجات مختلف فعالیتی است. بدین‌ترتیب، وقتی کاربری طول دوره‌ی تمرینات خود را به‌اتمام می‌رساند، جام و جوایز مجازی دریافت می‌کند و این عناوین در پروفایل او به‌نمایش درمی‌آیند. نرم افزار ورزش در خانه سِوِن در جامعه‌ی مجازی بین کاربران خود، افراد را ارزیابی می‌کند و عملکرد آن‌ها را برای الهام‌بخشی به سایر کاربران نشان می‌دهد.

Seven نیز مانند سایر رقبا، نسخه‌ای پولی دارد که با پرداخت درون‌برنامه‌ای فعال می‌شود و دسترسی به مربی آنلاین برای انجام مشاوره و مجموعه‌ای حرفه‌ای از تمرینات را فراهم می‌کند.

۱۱. اپلیکیشن Home Workout – No Equipment

اپلیکیشن Home Workout – No Equipment

نرم افزار ورزش در خانه Home Workout – No Equipment به‌طور خاص برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند به جای باشگاه و سالن،‌ در خانه و بدون تجهیزات ورزش کنند. تمرینات قدرتی و تمرینات بدنسازی شما را قادر می‌سازد از وزن بدن خود برای رسیدن به تناسب اندام استفاده کنید. می‌توانید یادآورهای سفارشی‌شده را برای پیگیری پیشرفت خود تنظیم کنید و به انیمیشن‌ها و ویدیوها دسترسی داشته باشید تا به شما در انجام صحیح تمرین‌ها کمک کنند.

۱۲. اپلیکیشن Yoga Studio

اگر به یوگا علاقه دارید، Yoga Studio بهترین برنامه ورزش در خانه برایتان خواهد بود. در Yoga Studio آموزش‌های یوگا و مدیتیشن را برای همه سطوح خواهید یافت و می‌توانید با ویدیوهای HD و توضیحات کامل راهنما، به‌راحتی در خانه تمرین کنید.

اپلیکیشن Yoga Studio

اگر پیشرفته‌تر باشید، این گزینه را دارید که کلاس و تمرینات خود را براساس تجربه و تجهیزات موجود ایجاد کنید. اگر در یوگا مبتدی هستید، از مجموعه ژست‌های یوگا که حرکات و تغییرات آن‌ها برای اجرا و فهم بهتر مخاطب تجزیه شده است، لذت خواهید برد و به‌طور عمیق‌تر به فواید و اهمیت یوگا در زندگی خود خواهید رسید.

با کلاس‌های مبتدی، متوسط و پیشرفته بهترین اپلیکیشن ورزش در خانه می‌توانید بیاموزید و تمرین کنید. همه کلاس‌های Yoga Studio سازماندهی شده‌اند تا پیدا کردنشان برای شما ساده شود. در اندروید برای دسترسی آسان پس از دانلود نیازی به اینترنت نیست. در آیفون پس از هفت روز تست باید اشتراک تهیه کنید.

۱۳. اپلیکیشن Keelo

اگر به تمرینات با شدت بالا که شامل تمرینات قدرتی می‌شود علاقه‌ دارید، اپلیکیشن Keelo گزینه خوبی است. تمرینات شما با این برنامه روزبه‌روز تغییر می‌کنند که می‌تواند به جلوگیری از خستگی و زدگی ورزشی کمک کند و سبب حفظ انگیزه‌تان در بلندمدت شود.

اپلیکیشن Keelo

در این اپ می‌توانید قسمت‌هایی از بدن خود را که ورزش داده‌اید، بررسی کنید و بهبود خود را در طول زمان اندازه‌گیری کنید. Keelo به‌عنوان بهترین اپ ورزش در خانه به شما امکان می‌دهند با حداقل تجهیزات ورزش کنید و نگران رفتن به باشگاه نباشید.

اگر می‌خواهید قدرت بلند کردن و حمل اجسام سنگین در زندگی واقعی را داشته باشید، بدون از نفس افتادن از پله‌ها بالا بروید، استقامت پیاده‌روی مسافت‌های طولانی را به‌دست بیاورید و در طول زندگی خود استقلال جسمانیتان را حفظ کنید، اپلیکیشن Keelo همراه خوب شما خواهد بود.

سوالات متداول زومیت

  • بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه جه اپ‌هایی هستند؟

    تمام اپ‌های معرفی شده در مقاله از بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه محسوب می‌شوند. شما می توانید با توجه به علایق و توانایی‌هایتان، برنامه ورزشی موردعلاقه خود را انتخاب کنید.

  • بهترین نرم افزار ورزش در خانه برای بانوان چیست؟

    تمام اپ‌های معرفی شده در مقاله برای بانوان مناسب هستند. اما اپ‌هایی مثل Sweat، Nike Training Club و Workout for Women تمرینات اختصاصی بانوان را در دسته‌بندی تمریناتشان جا داده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات