مقایسه جالب عکس‌های گرفته‌شده در مکان‌های مشابه با فاصله ۱۰ سال

دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
مقایسه مکان‌های مشابه با فاصله زمانی
عکاس خلاقی در پروژه عکاسی خود به مقایسه لوکیشن‌های عکاسی با فاصله زمانی ۱۰ سال پرداخته است تا به مخاطبانش نشان دهد هر مکان به چه میزان تغییر کرده است.
تبلیغات

گیدو گوتیرز روئیز (Guido Gutierrez Ruiz)، عکاس عاشق سفر اهل تورنتوی کانادا است که در مادرید اسپانیا زندگی می‌کند. گیدو زمستان گذشته، اولین عکس‌هایی را که در اینستاگرامش منتشر کرده بود، مرور می‌کرد که با دیدن تصاویری از تورنتو، ایده جالبی به ذهنش رسید. او تصمیم گرفت در سفر بعدی‌اش یه تورنتو دوباره از همان لوکیشن‌ها بازدید کند و با ثبت تصاویر از آن‌ها به مقایسه میزان تغییری که در این مدت رخ داده است، بپردازد. عکاس در طی این پروژه اطمینان حاصل کرد که عکس‌هایی که در سال ۲۰۲۳ می‌گیرد دقیقاً در همان نقطه‌ای که در سال ۲۰۱۳ ایستاده بود، گرفته شود.

از شما دعوت می‌‌کنیم هر عکس را بررسی کنید و تغییرات بزرگ و جزئیات کوچکی مانند پنجره‌ها، تابلوها، پیاده‌روها و غیره را زیرنظر بگیرید. امیدوارم از مقایسه‌ها لذت ببرید.

می‌توانید عکس‌های بیشتری را در صفحه اینستاگرام گیدو گوتیرز پیدا کنید. نظر شما در مورد این پروژه ۱۰ ساله چیست؟ چه چیزی توجهتان را بیشتر جلب کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات