ساخت بنر تبلیغاتی با Nano Banana Pro | فرمول «جی ادز» برای موفقیت
اگر میتوانستید در کمتر از 1 ساعت، چندین بنر تبلیغاتی رایگان و البته حرفهای برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود داشته باشید خیلی خوب میشد؛ اینطور نیست؟
خب؛ حالا Nano Banana Pro این امکان را به شما میدهد.
اما چطور؟ فکر میکنید چگونه میتوانید از این ابزار برای طراحی عکسهای تبلیغاتی خود استفاده کنید؟
در این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوع پرداخته و به شما بگوییم که چگونه میتوانید از نانو بنانا پرو برای طراحی بنر تبلیغاتی در گزینههایی مثل تبلیغات در گوگل یا تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید.
تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
نانو بنانا پرو چیست؟
نانو بنانا پرو آخرین نسخه از ابزار ساخت عکس با هوش مصنوعی گوگل است که قابلیتهای فوقالعاده آن در ثبت جزئیات، واقعی بودن بیشتر عکسها در مقایسه با نسخههای قبلی و درج طبیعی متن فارسی بر روی عکس، این ابزار به یکی از بهترین انتخابها برای ساخت عکس با هوش مصنوعی تبدیل کرده است.
ابزاری که با آن میتوانید فانتزیهای ذهن خود را به تصویر بکشید، تصاویر واقعگرایانه بسازید یا به سادگی، چند المان را به تصویر خود اضافه کنید.
اما تواناییهای این ابزار محدود به این کارها نمیشود.
اکنون و با معرفی قابلیتهایی که به آنها اشاره کردیم؛ میتوان از نانو بنانا پرو در تبلیغات و طراحی بنرهای تبلیغاتی هم استفاده کرد.
در ادامه، نمونه بنرهای تبلیغاتی ساختهشده با Nano Banan Pro برای پلتفرمهای گوگل ادز و اینستاگرام را با هم بررسی کرده و پرامپت هر کدام از این عکسها را نیز در اختیار شما قرار میدهیم تا بتوانید از آنها استفاده کنید.
ساخت بنر تبلیغاتی گوگل ادز با نانو بنانا پرو
گوگل ادز به عنوان بزرگترین پلتفرم تبلیغاتی دنیا شناخته میشود که در کنار گزینههایی مثل تبلیغات سرچ، تبلیغات دیسپلی یا همان تبلیغات نمایشی هم دارد که این امکان را به تبلیغدهندگان میدهد تا از طریق تصویر، محصولات یا خدمات خود را به مخاطبان هدفشان معرفی کنند.
این یک نمونه از بنر تبلیغاتی گوگل ادز است که با ابزار Nano Banan Pro ساخته شده است:
پرامپت:
A clean, modern advertising banner.
On the left side, a realistic classic glass hourglass filled with natural sand.
The sand in the top chamber looks normal and is falling naturally.
In the bottom chamber, the fallen sand does not spread normally; instead, it clearly forms a large, well-defined number “1” made entirely of sand.
The number 1 should look natural, three-dimensional, with real sand texture and some scattered grains around it to make it believable.
The hourglass should be bright, clear, and the shape of the sand “1” must be clearly visible.
On the right side of the banner, place the text aligned vertically (top to bottom):
Headline (large, bold): “زمان شما مهم است!”
Description (smaller, regular): “با تبلیغ در گوگل، در کمتر از چند ساعت در رتبه 1 گوگل دیده شوید.”
CTA button (prominent): “مشاوره رایگان”
Use clean typography, modern Persian fonts, and good spacing.
Background bright and minimal, professional tech-advertising style.
Balanced composition with clear contrast between the hourglass on the left and text on the right.
No extra decoration.
بنرهای تبلیغاتی که برای این پلتفرم میسازید را میتوانید در گزینههایی مثل تبلیغات Display یا Demand Gen گوگل ادز استفاده کنید.
نکته جالب در مورد ساخت عکس تبلیغاتی با نانو بنانا پرو برای تبلیغات گوگل، امکان انجام این کار از داخل پنل گوگل ادز است.
بله؛ گوگل این قابلیت را به تبلیغدهندگان خود میدهد تا در کنار استفاده از Gemini برای ساخت عکس با نانو بنانا پرو، از داخل پنل گوگل ادز و از بخش Asset Studio هم بتوانند این کار را انجام دهند (البته این قابلیت در زمان نگارش این مطلب برای تمام اکانتها فعال نشده است).
ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با نانو بنانا پرو
اما اینستاگرام محبوبترین شبکه اجتماعی در بین ما ایرانیها است و میلیونها کسبوکار ایرانی وجود دارند که از این پلتفرم، اقدام به فروش محصولات یا خدمات خود میکنند.
اگر شما هم جزو این افراد بوده و یا اینکه در اینستاگرام آنلاین شاپ دارید؛ نانو بنانا پرو میتواند به شما کمک کند تا بنرهای تبلیغاتی جذابی برای محصولات یا خدمات خود بسازید.
این یک نمونه بنر تبلیغاتی اینستاگرام است که با Nano Banana Pro ساخته شده است:
پرامپت:
Create a vertical Instagram Story banner with a 9:16 aspect ratio. Background: completely black, no extra elements or decorations. Top of the banner: Arc-shaped text (still curved/arc) reading in Persian: "آخ، تو شب یلدای منی" in red, slightly smaller font, bold, clearly legible against the black background. Middle of the banner: a minimalistic clothing rack with hanging clothes. The rack should be simple and clean, but clearly show clothes on it — a mix of hoodies, winter jackets, and t-shirts. Clothes should look realistic, well-lit, and visually appealing. Bottom of the banner: a closed pomegranate, only half of it visible using a partial image reveal technique (top part of fruit visible, bottom cropped). Place the following text inside the visible section of the pomegranate, clean, minimal, and perfectly aligned: "50% تخفیف شب یلدا + ارسال رایگان" On a separate line (smaller or subtle) below it: "استوریهامون رو دنبال کن" Text should be in white, simple, readable, and visually balanced within the visible half of the pomegranate. Composition: top text → middle minimal rack with clothes → bottom partially visible pomegranate with text. Ensure eye flows naturally from top to bottom. Maintain a modern, minimal, professional style suitable for a contemporary e-commerce Instagram story post. Emphasize contrast between black background, red arc text, colorful clothes, and white text on the pomegranate.
برای اینستاگرام، میتوانید بنرهای تبلیغاتی خود را مخصوص نسبتهای مختلف تصویر (برای پست یا استوری) بسازید.
رایگان، سریع و با کیفیت
تا به امروز که با هم صحبت میکنیم، نه نسخههای دیگر این ابزار و نه هیچ ابزار دیگر هوش مصنوعی نتوانسته بودند این چنین کیفیت بالایی از عکسهای ساختهشده تبلیغاتی را به ما بدهند (حداقل به زبان فارسی).
اما نانو بنانا پرو اکنون میتواند در کمترین زمان ممکن، با بالاترین کیفیت و البته رایگان، در ساخت بنر تبلیغاتی به ما کمک کند.
البته که در نسخه رایگان Nano Banana Pro، در حال حاضر محدودیت ساخت 3 عکس را دارید که احتمالا این محدودیت هم در آینده و با معرفی نسخههای پیشرفتهتر این ابزار برداشته خواهد شد.
برای استفاده از این ابزار، میتوانید از ابزار جمنای گوگل استفاده کنید.