مارکیتو اسپانسر دیجی‌کالا در بازارگان، رویداد بلک‌فرایدی

چهارشنبه 12 آذر 1404 - 18:00
مطالعه 5 دقیقه
مارکیتو
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
دیجی‌کالا امسال هم پیش از بلک‌فرایدی رویداد «بازارگان» را برگزار کرد و مارکیتو به‌عنوان اسپانسر و همکار تجاری دیجی کالا در این رویداد حضور داشت.
تبلیغات

مطابق سه سال گذشته، امسال نیز دیجی‌کالا برای پیشواز کمپین بزرگ بلک‌فرایدی، رویداد «بازارگان» را برگزار کرد تا «دیجی‌کالا، همکاران سرویس‌دهنده و فروشندگان» با هماهنگی بیشتر وارد بلک‌فرایدی شده و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. «مارکیتو» نیز به عنوان اسپانسر و همکار تجاری دیجی‌کالا در این رویداد حضور داشت.

مارکیتو اسپانسر دیجی‌کالا در بازارگان، رویداد بلک‌فرایدی

مطابق سه سال گذشته، امسال نیز دیجی‌کالا برای پیشواز کمپین بزرگ بلک‌فرایدی، رویداد «بازارگان» را برگزار کرد تا «دیجی‌کالا، همکاران سرویس‌دهنده و فروشندگان» با هماهنگی بیشتر وارد بلک‌فرایدی شده و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. «مارکیتو» نیز به عنوان اسپانسر و همکار تجاری دیجی‌کالا در این رویداد حضور داشت.

مارکیتو هاب، پلتفرم یکپارچه‌سازی مدیریت فروش، مدیریت کالا، حسابداری، ارسال سفارشات و گزارش‌گیری و فعال در سرویس هاب دیجی‌کالا، اسپانسر این رویداد شد تا ضمن معرفی سرویس‌های مختلف خود به فروشندگان، با چالش‌های آنها آشنا بشود تا بتواند با ارائه‌ی خدمات بهتر، کیفیت فروش در دیجی‌کالا را ارتقا بدهد.

رویداد بازارگان طی چهار روز از 19ام تا 22ام مهرماه برگزار شد و در این مدت، فروشنده‌های برتر دیجی‌کالا به تعامل با تیم‌های اجرایی این بازار آنلاین و همکاران بیرونی دیجی‌کالا پرداختند و تلاش شد تا با هماهنگی بیشتر و رفع مشکلات و دغدغه‌های احتمالی آنها، برای بلک‌فرایدی امسال آماده شوند.

حدود 250 فروشنده‌ی برتر در دسته‌بندی‌های مختلف، از موبایل و کالای دیجیتال گرفته تا مد و پوشاک، طلا و جواهرات، لوازم خانگی برقی، لوازم ورزشی، آرایشی بهداشتی، کتاب و آثار هنری و... در بازارگان حضور داشتند و از سوی دیجی‌کالا نیز، مدیران دسته‌بندی‌ها، تیم‌های فنی و پشتیبانی سایت، مارکتینگ و... با فروشنده‌ها به گفتگو پرداختند، امکانات دیجی‌کالا را معرفی کرده و به درخواست‌ها و دغدغه‌های آنها گوش دادند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن، آنها را برطرف کنند.

در این رویداد، مارکیتو هاب نیز به عنوان یکی از فعالان مهم سرویس هاب، به عنوان اسپانسر در کنار فروشنده‌ها حضور فعال داشت تا بتواند خدمات خود را به صورت مستقیم با فروشنده‌ها در میان بگذارد. در حقیقت، بازارگان، بهانه‌ای شد تا با فروشنده‌هایی که از قبل با مارکیتو همکاری می‌کردند تجدید دیداری شود و در کنار مرور خدمات پیشین، بیشتر با خدمات و ویژگی‌های جدید این سرویس یکپارچه‌سازی مدیریت فروش آشنا شوند. همچنین فروشنده‌هایی که تا پیش از این، فرصت نداشتند تا با خدمات مارکیتو آشنا شوند، توانستند با تیم‌های فنی و پشتیبانی گفتگو کرده و به تعاملی با مارکیتو هاب برسند تا خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

اما یکی از مهمترین و آخرین سرویس‌هایی که دیجی‌کالا در پنل فروشنده‌های خود ارائه داده، «سرویس هاب» است. در حقیقت، سرویس هاب، مجموعه‌ای از خدماتی هستند که به صورت مستقیم، توسط دیجی‌کالا تامین نمی‌شوند و شرکت‌های بیرونی، این خدمات را در اختیار فروشنده‌ها قرار می‌دهند، اما در پنل دیجی‌کالا ارائه می‌شوند و از جمله یکی از مهمترین شرکت‌هایی که در سرویس هاب فعال شده، مارکیتو هاب است.

آذین هورمند، مدیر بازرگانی سرویس هاب دیجی‌کالا در مورد رویداد بازارگان اظهار داشت: «این رویداد، پیش‌قدم ماراتن بلک‌فرایدی است و ما می‌دانیم که فروشنده‌های دیجی‌کالا در بلک‌فرایدی، بیش از هر چیز روی فروش باید تمرکز کنند و ما اینجا هستیم تا به آنها کمک کنیم که بهتر بفروشند و روی چه کالاهایی بیشتر تمرکز کنند. این رویداد از جنس همراهی بیشتر بین دیجی‌کالا و فروشندگان آن است و بدانیم که چه انتظاراتی از هم داریم». او درباره‌ی نحوه‌ی انتخاب فروشندگان برای حضور در بازارگان، اشاره کرد که انتخاب فروشنده‌ها بر عهده‌ی تیم همان گروه کالایی بوده و بر اساس سیاست‌های آن گروه کالایی پیش‌رفته‌اند.

مدیر بازرگانی سرویس هاب درباره‌ی میزان اهمیت بلک‌فرایدی گفت: «همه‌ی رویدادهای فروش برای ما مهم هستند و برای همه‌ی آنها به یک‌اندازه تمرکز می‌کنیم. اما رویدادهایی مثل بازارگان یک اتفاق برد-برد میان فروشنده‌ها و دیجی‌کالا است؛ چون هرچه بتوانیم شرایط بهتری برای فروش آنها ایجاد کنیم، چون ما معتقدیم که با فروشنده‌هایمان شریک تجاری هستیم. به همین دلیل چنین رویدادهایی برای ما مهم است تا هم فروشنده‌ها فروش بهتری داشته باشند و هم خریداران بتوانند کالاها را با قیمت مناسب‌تر و در شرایط بهتری بخرند چون دیجی‌کالا از خوشحال بودن فروشنده‌ها و خریدارانش خوشحال می‌شود».

هورمند، درباره‌ی سرویس هاب و شرکت‌های فعال در این بخش گفت: «سرویس هاب، یک بخش جدید در پنل فروشندگان است و شامل دو قسمت سرویس‌های دیجیتال و سرویس‌های عملیاتی است. هر کدام از این شرکت‌ها، فعالانی هستند که معمولا سابقه‌ی طولانی همکاری با فروشندگان را داشتند و به فرآیندهای فروش در دیجی‌کالا آشنایی کامل دارند. خدمت این سرویس‌دهنده‌ها در راستای تسهیل کار فروشنده‌ها بوده و اعضای سرویس هاب می‌توانند به هوشمندسازی فرایندهای فروشنده‌ها کمک کنند. برای مثال مدیریت قیمت کالاها، حسابداری و شفاف‌سازی صورتحساب‌ها، مدیریت پنل‌های فروش در دیجی‌کالا، نقل و انتقال و ارسال کالاها و... در سرویس هاب تجمیع شده است. از دیگر خدمات سرویس هاب، می‌توان به تیم‌هایی اشاره کرد که برای عکاسی و فیلمبرداری کالاها به فروشندگان کمک می‌کنند. در کل و به طور خلاصه، سرویس هاب، فضایی است برای آنکه کمک حال فروشنده‌ها باشد و نیازهای آنها را پیدا کرده و تلاش کرده با همکاران بیرونی این مشکلات را حل کند.»

هورمند در ادامه درباره‌ی معرفی سرویس هاب در فضای بازارگان گفت: «این اولین بار است که داریم سرویس هاب را به فروشنده‌ها معرفی می‌کنیم. هدف ما این بود که این شرکت‌ها بتوانند به فروشنده‌ها کمک کنند تا به جای تمرکز بر روی موضوعات عملیاتی و مدیریت فعالیت‌های جانبی فروش، روی فروش تمرکز کنند.»

او در پاسخ به سوالی درباره‌ی تاثیر سرویس هاب بر بلک‌فرایدی امسال اظهار داشت: «مطمئنم که امسال با حضور سرویس هاب در کنار فروشنده‌ها و دسترسی بهتری که به خدمات دیجیتالی و عملیاتی دارند، که هر کدام‌شان می‌توانند دستیارهای بسیار خوبی برای فروشنده‌ها باشند، می‌دانیم که بار عملیاتی فروشنده‌ها تا حدود زیادی سبک‌تر می‌شود و احتمال می‌دهیم بعد از این بلک‌فرایدی، خوشحال‌تر باشند چون بهتر می‌توانند این موارد را مدیریت کنند.»

بازارگان توسط دیجی‌کالا و با اسپانسری مارکیتو، اولین و بزرگترین پلتفرم مدیریت و یکپارچه‌سازی عملیات فروش در چندین کانال از 19ام تا 22ام مهرماه برگزار شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات