اعتماد به پلتفرم میلی برای خرید و فروش آنلاین طلای آب شده

یک‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
طلای میلی
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در دوره‌ای که مفهوم «خرید اینترنتی» برای همه چیز فراگیر شده، حتی بازار طلا هم از این اینترنتی‌شدن دور نمانده است.
تبلیغات

در دوره‌ای که مفهوم «خرید اینترنتی» برای همه چیز فراگیر شده، حتی بازار طلا هم از این اینترنتی‌شدن دور نمانده است. اما خرید و فروش طلا به دلیل ماهیت و ارزش زیادش، ملاحظاتی زیادی داشته و نمی‌توانیم به راحتی به هر سامانه‌ای اعتماد کنیم. میلی به‌عنوان محبوب‌ترین سامانه خرید و فروش طلا، بستری امن و شفاف را فراهم کرده تا بتوانید بدون هیچ دغدغه‌ای، طلای آب شده را به‌صورت آنلاین خرید و فروش کنید. اما فاکتورهای لازم برای ساخت چنین سامانه‌ای چیست؟

فاکتورهای لازم برای اعتماد به پلتفرم‌های خرید و فروش طلا آب شده

هنگام خرید طلا به‌صورت آنلاین، اعتماد حرف اول را می‌زند. در این زمینه، یک سری فاکتور وجود دارد که می‌تواند میزان قابل اعتماد بودن سامانه را مشخص کند:

  • سیاست‌های مربوط به فاکتورهای خرید
  • کارشناس‌های پاسخگو و در دسترس
  •   خط مشی‌های مشخص و شفاف
  • اعتبارات و مجوزات قانونی
  • احراز هویت کاربران
  • امنیت اطلاعات کاربران
  • تضمین اصالت و کیفیت محصول
  • داشتن وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی فعال
کپی لینک

میلی؛ خرید طلای آ‌ب‌شده در سایه امنیت و شفافیت

همان‌طور که گفتیم، برخلاف اقلام و کالاهای مختلف، خرید اینترنتی طلا ملاحظات زیادی دارد. تفاوت‌های زیادی بین خرید اینترنتی لباس با طلا وجود دارد. طلا به دلیل ماهیت و ارزش زیادش، نیاز به بستری پیچیده‌تر با امنیت بیشتر دارد. سایت خرید و فروش طلای آب شده میلی به‌عنوان سامانه‌ای امن و پرمخاطب، یک سری مزایا را در اختیارتان قرار می‌دهد که از مهم‌ترینشان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • خرید بدون محدودیت زمانی و مکانی: میلی به شما این امکان را می‌دهد تا در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل رسمی، در هر کجایی که هستید با کمک اپلیکیشن یا وب‌سایت میلی، خرید طلای آب شده را انجام دهید.
  • اطمینان از کیفیت و اصالت: باتوجه‌ به این موضوع که طلای آب شده میلی را در آزمایشگاه‌های معتبر طراحی و ضرب می‌کنند و همچنین خود میلی هم مجوزهای معتبر را دارد، می‌توانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از تقلبی بودن یا ناخالصی داشتن، خرید کنید.
  • خرید طلا به میلی‌گرم: از اصلی‌ترین مزایای میلی، امکان خرید طلا به میلی‌گرم است. به‌عبارت دیگر، با کمترین بودجه هم می‌توانید از میلی طلا بخرید.
  • خرید و فروش آنی: خرید و فروش طلای آب شده در میلی به صورت آنی انجام می‌شود و با یک کلیک، می‌توانید طلای آب شده را در لحظه بخرید یا بفروشید.
طلای میلی
کپی لینک

مجوزهای میلی؛ سند اعتبار و اصالت

از آنجایی که هنگام خرید آنلاین طلا، به محصولی فیزیکی دسترسی ندارید و نمی‌توانید آن را ببینید، حساسیت روی خریدش دوچندان می‌شود. در این شرایط، موردی که می‌تواند اعتماد کاربر را به‌دست آورد، مجوزها و اسناد قانونی است. میلی به‌عنوان پرمخاطب‌ترین سامانه خرید طلای آب شده، همه مجوزهای رسمی و معتبر را دارد. لیست کامل مجوزهای میلی را می‌توانید در وب‌سایت رسمی این سامانه ملاحظه کنید که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مجوز معاملات طلا

مجوز بنکداری طلا، پروانه کسب خرده‌فروشی طلای آب‌شده شرکت سرمایه زرین ماندگار، پروانه کسب خرده فروشی طلای آب‌شده شریک تجاری، مجوز اینماد، مجوز شامد، مجوز نظام صنفی رایانه‌ای، کارت عضویت در اتاق بازرگانی

مجوز نظام صنفی رایانه‌ای

این مجوز تاییدی است بر این موضوع که فرد یا شرکت مورد نظر عضو رسمی نظام صنفی بوده و مهارت‌ها و صلاحیت‌های لازم و اعتبار قانونی برای انجام فعالیت‌های تجاری را دارد.

عضویت در اتاق بازرگانی

این کارت نشان‌دهنده اعتبار و حضور قانونی در عرصه تجارت بوده و شرکت مربوطه با داشتن این مجوز به عضویت معتبر و رسمی اتاق بازرگانی درمی‌آید.

مجوز شامد میلی

این مجوز به وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها این امکان را می‌دهد تا با برای فعالیت‌های آنلاین مجوزهای لازم را دریافت کنند. این مجوز برای حقوق کاربران و نظارت بر فعالیت‌های آنلاین است و بعضی از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها بدون این مجوز اجازه فعالیت ندارند.

ای نماد

کسب و کار میلی گلد در مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت، معدن و تجارت به رسمیت شناخته شده و دارای نماد تجارت الكترونیكی است.

کپی لینک

میلی؛ دریافت فیزیکی طلا با گواهی اصالت و رسید معتبر

میلی این امکان را برایتان فراهم کرده که طلای خریداری شده‌ را مطابق با استاندارد و ضمانت کالا به صورت فیزیکی دریافت کنید. دریافت فیزیکی طلا در میلی شامل سه مرحله زیر است:

1.   ثبت درخواست دریافت طلا: چنانچه قصد دریافت طلای خریداری شده را دارید، باید به منوی خدمات اپلیکیشن میلی مراجعه کنید و درخواستتان را ثبت کنید.

2.   ارتباط خزانه‌داری با شما: پس از آن که درخواست دریافت فیزیکی طلا را ثبت کردید، از خزانه‌داری میلی با شما ارتباط گرفته و می‌توانید در رابطه با روز و ساعت مراجعه تحویل طلا هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

3.   مراجعه و دریافت طلا از خزانه میلی: در زمان تعیین شده، به خزانه میلی مراجعه می‌کنید و طلای خریداری شده را با فاکتور خرید معتبر و تضمینی، دریافت می‌کنید.

طلای میلی
کپی لینک

نکات مهم تحویل طلای فیزیکی در میلی

  • ·   طلای تحویلی به صورت شمش طلای ۵ گرمی (یا مضرب ۵ گرم) به‌صورت امن و غیر قابل جعل است. طرح میلی روی این شمش‌ها حک می‌شود.
  • به میزان طلایی که می‌خواهید دریافت کنید، باید در حسابتان طلا خریداری کرده باشید.
  • پس از ثبت درخواست، خزانه‌داری با شما هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد.
  • همه فرایندها را می‌توانید از طریق اپلیکیشن میلی ردیابی کنید.
  • شمش‌های میلی معتبر هستند و می‌توانید در همه مراکز خرید و فروش طلا معامله کنید.
  • شمش‌های خریداری شده را میلی مجدد از کاربران می‌خرد. در این فرایند کارمزد ضرب و بسته‌بندی شمش‌ها، به حساب آن‌ها برگشت داده می‌شود.
کپی لینک

میلی؛ خرید با امنیت کامل، راحتی در فروش

به‌طور کلی شما با خرید طلای آب شده اجرتی پرداخت نمی‌کنید و از طرف دیگر هیچ مالیاتی به آن تعلق نمی‌گیرد. همچنین یکسان بودن قیمت خرید و فروش طلا در میلی باعث شده تا طلای آب شده به‌عنوان گزینه‌ای پرسود مورد توجه سرمایه گذاران قرار بگیرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات