رنک فایند ابزار ایرانی سئو هم ردیف ابزار های خارجی

یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
رنک فایند
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
رنک فایند یکی از بزرگترین پلتفرم های ابزار محور سئو در ایران است که ابزارهای مختلفی برای افراد و سئو کاران ارائه میدهد که سختی های سئو را آسان می‌کند.
تبلیغات

مقوله سئو همیشه جزو مهم ترین موارد در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سایت می باشد. هر فردی که دارای سایت است، دوست دارد لینک یک گوگل را در اختیار داشته باشد که برای دست یابی به چنین جایگاهی، سئو ( بهنیه سازی برای موتور های جست و جو ) حرف اول را میزند و فقط به کمک آن است که می توان به لینک یک رسید.

البته سئو یک سایت، کار راحتی نیست و سختی های مختص خود را دارد و بسیار زمان بر است. اما در این بین ابزار هایی به وجود آماده اند که در این زمینه می توانند بسیار کمک کرده و فرایند سئو را تا حدی آسان کنند و یک راه میانبری برای پیمایش یک مسیر طولانی باشند.

رنک فایند یکی از بزرگترین پلتفرم های ابزار محور سئو در ایران است که ابزار های مختلفی را برای افراد و سئو کاران ارائه میدهد که سختی های سئو را تا حدی آسان می کند.

رنک فایند چیست؟

رنک فایند یک پلتفرم ابزار محور است که ایده آن از اواخر سال 98 روی کاغذ آمد و بعد تلاش های بسیار، آبان ماه 1400 رسما افتتاح شد و به مرور پیشرفت کرد و الان ابزار های مختلفی را در زمینه سئو در اختیار کاربران قرار میدهد که شامل موارد زیر است:

  • رتبه یاب
  • کیوردگپ یاب
  • دامنه یاب
  • ملخ (دیدن سرچ کنسول رقبا)
  • عنکبوت (دیدن رپورتاژ رقبا)

تک به تک این ابزار ها در نوع خود منحصر به فرد هستند و در زمینه سئو بسیار کمک می کنند و باعث می شوند راه چند ساله را در چند ماه طی کنید این نکته هم لازم به ذکر است که دو ابزار ملخ و عنکبوت هیچ نمونه مشابه ایرانی و خارجی ندارند. در ادامه همراه ما باشید تا با این 5 ابزار بیشتر آشنا شوید.

ابزار رتبه یاب

هر سایتی استراتژی مخصوص خود را دارد و در یک سری کلمات خاص قرار است در نتایج موتور های جست و جو در رتبه های اول باشد. هر فرد دارای سایتی مجبور بود برای دیدن رتبه سایت خود در کلمه مشخص آن را گوگل جست و جو کرده و به حالت دستی رتبه آن را پیدا کند.

چنین کاری زمان بر است و بعد از مدتی حوصله بر هم می شود به خصوص اگر یک فرد سایت های زیادی داشته باشد. اما ابزار رتبه یاب این فرایند را به صورت هوشمند و در کسری از ثانیه انجام می دهد.

این ابزار علاوه بر صاحبان سایت ها برای وب مستر ها و سئو کاران هم می تواند مناسب باشد و در کمترین زمان از رتبه کلمات کلیدی سایت خود مطلع شوند.

این ابزار رابط کاربری بسیار راحتی دارد و حتما برای استفاده از آن نیاز نیست سئو بلد باشید و یا حتی دانش خاصی داشته باشید. علاوه بر این ها به گونه ای طراحی شده که برای ای پی های ایران نیز بهینه شده است.

استفاده از ابزار رتبه یاب چه مزایایی دارد؟

1. اگر تازه وارد حوزه سئو یا سایت شده اید جای نگرانی وجود ندارد و به راحتی می توانید از این ابزار استفاده کنید.

2. با کمک این پلتفرم می توانید گزارش کاملی را به کارفرما بدهید.

3. از رتبه های کلمات کلیدیتان به صورت روزانه مطلع شوید.

4. به صورت روزانه از تغییر رتبه سایتتان با خبر شوید.

5. با بررسی روزانه سایتتان بهترین استراتژی را برای لینک سازی و تولید محتوا داشته باشید.

6. معیارهای ارزشمند سئو رو تجزیه تحلیل کنید.

7. این رتبه بندی ثبت می شود و بالا آمدن یا پایین رفتن آن به شما گزارش داده می شود و نیاز نیست هر دفعه رتبه آن را در جایی یادداشت کنید

رنک فایند

کیوردگپ یاب

این ابزار عناوینی که در حوزه فعالیت شما گپ هستند ( یعنی برای آن عنوان، محتوایی نوشته نشده یا حداقل محتوا را دارد) را پیدا می کند که می توانید به کمک آن ها سریع تر رشد کنید و به رتبه های بالا تر بیایید. این ابزار دارای چهار الگورتیم می باشد:

الگوریتم لانگ تیل: مناسب برای چیدن استراتژی محتوایی وب سایت

الگوریتم شورت تیل: مناسب برای مرحله اول کیورد ریسرچ برای سایت های تازه تاسیس

الگوریتم پیشرفته: مناسب برای افزایش بازدید در کوتاه ترین زمان ممکن

الگوریتم سوپر لانگ تیل: مناسب برای زمانی که ایده های تولید محتوای قبلی تمام شده است

این ابزار فرصت های خوبی را به کمک پیدا کردن فقر محتوایی در خوزه مرتبط برای شما ایجاد می کند. می توانید با استفاده درست و بهینه از این فرصت ها در حوزه های گپ با استراتژی مناسب فعالیت کنید و به رتبه های بالا تر بیایید.

دامنه یاب

یکی از دغدغه های اصلی افراد هنگام زدن یا بالا آوردن یک سایت. پیداکردن یک دامنه و نام مناسب برای آن سایت است. که همیشه زمان بر بوده.

انتخاب یک دامنه مناسب اصول خاص خود را دارد و نیاز مند صرف زمان بسیار زیادی است تا یک دامنه خوب و مناسب انتخاب شود. البته مشکل از اینجا شروع می شود که بعد از پیدا کردن دامنه باید بررسی کنید که آیا این دامنه که انتخاب کرده اید قبلا ثبت شده است یا نه، که اگر از قبل ثبت شده باشد باید دوباره شروع کنید یک نامی دیگر انتخاب کنید.

ابزار دامنه یاب رنک فایند تمام این مشکل ها را حل کرده است و با تفکیک حوزه های مختلف، در کمترین زمان 100 ها دامنه را برای شما همراه با آزاد بودن یا نبودن دامنه به شما پیشنهاد میدهد که شما می توانید حوزه کاری خود را مثلا فروشگاهی، مجله ای، شرکتی و ... را انتخاب کنید و دامنه های مختلف مرتبط با آن حوزه را مشاهده کنید.

تفکیک دامنه ها در این ابزار به صورت زیر است:

1- پسوند و پیشوند های فروشگاهی 2- پسوند و پیشوند های عددی 3- پسوند و پیشوند ها با توجه به حروف انگیسی از a تا z 4- پسوند های متدوال معروف فارسی مثل shop, kala, land,… 5- پسوند و پیشوند های مناسب برای سایت فیلم و موزیک 6- پسوند و پیشوند های مناسب برای سایت مجله ای و خبری 7- پسوند و پیشوند های مناسب برای سایت شرکتی 8- پسوند و پیشوند های خلاقانه 9- پسوند و پیشوند های پر طرفدار

ابزار دامنه یاب چه مزایایی دارد؟

1. صرفه جویی در زمان

2. مشاهده همزمان 100 ها دامنه

3. مشخص بودن آزاد بودن دامنه ها

4. عدم استفاده از کلمات کلیدی پر تکرار

5. عدم استفاده از فینگلیش

6. عدم وجود غلط املایی

7. جست و جو بر حسب موضوع سایت

رنک فایند

ملخ (دیدن سرچ کنسول رقبا)

اگر سئو کار، یا مدیر یک سایت باشید قطعا با سرچ کنسول کار کرده اید و با آن آشنا هستید. به کمک سرچ کنسول به طور حرفه ای می توانید سایت خود را آنالیز کنید و از تعداد کلیک گرفته تا کلماتی که با آن ورودی دارید و ... را بررسی می کند و می توانید تمام آن ها را مشاهده کنید.

ملخ یا شبیه ساز سرچ کنسول رقبا برای اولین بار توسط رنک فایند ایده پردازی شد و به مرحله اجرا رسید که می توانید به کمک این ابزار سرچ کنسول های رقبای خود را ببینید و بفهمید که از چه کلماتی ورودی زیادی دارند و شما هم از آن ها استفاده کنید.

این نکته حائز اهمیت است که دیتا های خروجی ملخ تخمینی بوده و درصد خطای بسیار کمی دارد و این اطلاعات را از داده های عمومی وبسایت ها و گوگل دریافت می کند و نیاز به دسترسی خاصی برای استخراج این دیتا ها ندارد.

به کمک ابزار ملخ می توانید راه چند ساله های که رقبای شما رفته اند رو در چند ماه طی کنید و به نتیجه های خوبی برسید.

ابزار ملخ چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟

  • رتبه های سایت های رقبا را بررسی کنید
  • رتبه فعلی و گذشته آن سایت را بفهمید
  • از تعداد کلیک و ایمپرشن های ماهانه اطلاع پیدا کنید
  • بفهمید رقبای شما از چه کلماتی بیشترین ورودی را دارند
  • یک گزارش ایکسل حرفه ای از دیتا های استخراج شده دریافت کنید
  • و در نهایت آزمون و خطا هایی که رقیب های شما انجام دادند رو بفهمید و از آن ها دوری کنید

عنکبوت (دیدن رپورتاژ رقبا)

جذب ورودی از طریق گوگل یکی از اصلی ترین دغدغه های سئو کاران و مدیران سایت می باشد. که این جذب راه و روش های مختلفی دارد یکی از مهم ترین این روش ها که باعث نتیجه گیری سریع و زود بازده می شود درج رپورتاژ در سانه های بزرگ مرتبطه با حوزه فعالیت یا خبری است.

برای نتیجه گیری با بازدهی بسیار از رپورتاژ باید زمان و انرژی زیادی گذاشت تا استراتژی مناسبی آماده کرد که دردسر های خاص خود را دارد.

ابزار عنکبوت به شما در ریختن استراتژی ها و کمپین رپورتاژی کمک شایانی می کند و می توانید به کمک این ابزار بهترین و مناسب ترین رسانه ای که می تواند بازدهی بالایی برای شما داشته باشد را پیدا کنید.

البته ویژگی های عنکبوت همینجا به پایان نمیرسد و یک ویژگی مهم و عالی دیگری به نام رپورتاژ گپ را هم دارد که به شما در یافتن خلاء های بک لینکی کمک زیادی می کند که در نتیجه می توانید بازدهی و تاثیر زیادی را روی کلمه کلیدی مورد نظر داشته باشید.

ابزار عنکبوت چه ویژگی هایی دارد

  • تمامی رپورتاژ های یک رسانه را استخراج کنید و روی یک کلمه خاص فیلترگذاری کنید.
  • تمامی مقالات و رپورتاژ های یک وبسایت که با کلمه کلیدی شما درج شده اند را استخراج کنید.
  • سایت هایی که با کلمه کلیدی شما رپورتاژ نرفته اند را به راحتی پیدا کنید.
  • تعداد کلی رپورتاژ های یک رسانه را استخراج و بررسی کنید.
  • سایت هایی با بک لینک های ساید باری میتوانید پیدا کنید.

ثبت نام در رنک فایند

شما می توانید وارد سایت rankfind.net شوید و پکیج های مختلف با قیمت های بسیار مناسب و اقتصادی را مشاهده و بررسی کنید و درباره ابزار ها و نحوه کار آن ها مطالعه کنید و در سایت ثبت نام کنید و پکیج مناسب را خریداری و شروع به استفاده از رنک فایند کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

تبلیغات