7 شهر جذاب امارات برای سفر - فلای‌تودی

جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
فلای تودی
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگر دوست دارید سفری خاطره‌انگیز برای خود رقم بزنید بهتر است هر چه زودتر تور ارزان دبی یا سایر شهرهای امارات را رزرو کنید.
تبلیغات

امارات متحده عربی یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای توریستی خاورمیانه است. این کشور با وجود آسمان خراش‌ها و جاذبه‌های خیره کننده، هر ساله میلیون‌ها نفر را جذب خود می‌کند. از بهترین شهرهای امارات می‌توان به شهر دبی، ابوظبی، شارجه، آل مادام، راس‌الخیمه و فجیره اشاره کرد. با وجود امکانات رفاهی و گردشگری این شهر‌ها، به جرئت می‌توان گفت با سفر به امارات، تجربه‌ای جدید و لذت‌بخش در انتظار شما است. چنانچه شما هم دوست دارید، زیبایی‌های بی‌حد و مرز شهرهای امارات را ببینید و سفری خاطره‌انگیز برای خود رقم بزنید، بهتر است هر چه زودتر تور ارزان دبی یا سایر شهرهای امارات را رزرو کنید.

1. سفر به دبی، لوکس‌ترین شهر امارات

معمولا بیشتر افراد امارات را با وجود شهر دبی می‌شناسند. اگر بخواهیم دبی را با سایر شهرهای این کشور مقایسه کنیم، باید بگوییم که از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین شهرهای امارات محسوب می‌شود.

به احتمال زیاد می‌دانید که دبی شهری مملو از آسمان خراش‌ها و برج‌های مدرن است که در بین این سازه‌ها، برج خلیفه بیش از سایر میان گردشگران محبوبیت دارد. برج خلیفه با ارتفاع 830 متری خود و قرار گرفتن در خط افق آسمان دبی، شکوه و جلال بسیاری به این شهر می‌بخشد.

دبی مکان‌های گردشگری و تفریحی بسیاری دارد که اگر بخواهیم تمامی آن‌ها را نام ببریم، به احتمال زیاد از حوصله شما خارج می‌شود. از معروف‌ترین و محبوب‌ترین مکان‌های دیدنی دبی می‌توان به مواردی مانند اسکای دایو، آکواریوم دبی، آتلانتیس، ساحل جمیرا، موزه آینده، بازار مدینه، برج‌العرب و... اشاره کرد.

این شهر علاوه بر مکان‌های گردشگری متعدد خود، دارای مراکز خرید متنوع نیز است که می‌توانید لوکس‌ترین و بهترین اجناس و پوشاک را از آن‌ها خریداری کنید.

برای رزرو یک تور دبی عالی و اقامت در بهترین هتل دبی، می‌توانید از تیم پشتیبانی مجموعه فلای‌تودی راهنمایی بگیرید تا سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

2. ابوظبی، پایتخت پرشکوه

ابوظبی پایتخت پرشکوه و زیبای امارات است که صفت دومین شهر معروف این کشور را به خود اختصاص می‌دهد. اگر دوست دارید به شهری سفر کنید که زیبایی و شکوه آن، شما را در خود غرق کند، بهترین انتخاب ابوظبی است.

به صورت کلی می‌توان ابوظبی را شهری تلفیقی از دنیای مذهب و مدرنیته دانست. از معروف‌ترین سازه‌های این شهر، مسجد جامع شیخ زاید است. این مسجد با تمام مساجدی که تا به حال دیدید، تفاوت دارد. مسجد شیخ زاید با معماری و طراحی چشمگیر خود، سالانه گردشگران زیادی را به این شهر جذب می‌کند.

در کنار معماری فوق‌العاده این مسجد، وجود فرش‌های نفیس ایرانی و لوسترهای کریستالی، زیبایی آن دو چندان شده است. اگر قصد رزرو تور امارات را دارید، سفر به پایتخت آن را از قلم نیندازید!

جالب است بدانید بزرگترین شهربازی سرپوشیده دنیا (Ferrari World)، در شهر ابوظبی قرار دارد. در این شهربازی، بازی‌هایی را می‌توانید تجربه کنید که در هیچ کجای دنیا وجود ندارند.

فلای تودی

3. شارجه، مرکز فرهنگ امارات

شارجه را می‌توان نماد فرهنگ و تاریخ امارات دانست. یکی از اصلی‌ترین علل اینکه شارجه را مرکز فرهنگی امارات می‌دانند، وجود موزه‌های متعدد و آثار منحصر به فرد در این شهر است. اگر قصد دارید با تاریخ امارات بیشتر آشنا شوید، سفر به شارجه به شما پیشنهاد می‌شود.

از معروف‌ترین مکان‌های دیدنی شارجه که می‌تواند شما را به وجد بیاورد، موارد زیر است:

  • آکواریوم شارجه
  • پارک ملی شارجه
  • موزه خودروهای کلاسیک شارجه
  • موزه هنر شارجه
  • موزه میراث شارجه

4. عجمان، کوچک‌ترین شهر گردشگری

یکی از کوچک‌ترین شهر‌های گردشگری امارات، عجمان می‌باشد. این شهر در بین گردشگران به واسطه مناظر طبیعی و چشمگیر خود، شناخته شده است.

علاقه‌مندان به خرید، می‌توانند با مراجعه به بندر عجمان، از مراکز خرید آن کالاهای الکترونیکی و پوشاک تهیه کنند.

5. راس‌الخیمه، شهری با کلبه‌های کوچک

راس الخیمه یک بهشت کوچک در نزدیکی شهر مدرنیته دبی است. این شهر به دلیل داشتن کلبه‌های متعدد در کنار دریا، با نام "سرزمین کلبه‌های کوچک" نیز شناخته می‌شود. اگر به مواردی مانند سافاری و تفریحات صحرایی، تفریحات آبی، کمپینگ، کوهپیمایی، زیپ لاین و دیدن روستاهای قدیمی علاقه دارید، حتما به این شهر سفر کنید.

راس‌الخیمه می‌تواند روحیه ماجراجویانه شما را به چالش بکشد و شما را با تفریح‌های نامحدود خود سرگرم کند.

6. فجیره، پایتخت صنعت امارات

فجیره یکی دیگر از شهرهای گردشگری امارات است که گردشگران به سبب مکان‌های دیدنی آن، می‌توانند اوقات خوشی را در این شهر سپری کنند.

از معروف‌ترین مکان‌های دیدنی فجیره می‌توان به مواردی مانند قلعه فجیره، روستای فجیره، جزیره اسنوپی و مسجد البدیه اشاره کرد. این شهر از نظر صنعتی از رتبه خوبی برخوردار است که به همین سبب می‌توان آن را مقر صنعت امارات نیز دانست.

7. آل مادام، سفری به شهر ارواح

آل مادام به نسبت سایر شهر‌های امارات، مکان‌های دیدنی خاصی ندارد اما دیدن آن خالی از لطف نیست. این شهر به شهر ارواح معروف است. از آنجا که ساکنین آل مادام بیش از یک دهه پیش آن را رها کردند، به این نام خوانده شده است.

برخی از مردم این شهر معتقدند روحی در آل مادام زندگی می‌کند که با یکسان کردن خانه‌ها با شن، قصد فراری ساکنان آن را دارد اما برخی دیگر علت فرار مردم را تنها طوفان‌های متعدد آل مادام می‌دانند.

فلای تودی

خرید بلیط امارات ارزان با فلای‌تودی

اگر به دنبال رزرو تور اماراتی هستید که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت و تفریحات خوبی نیز برخوردار باشد، خرید بلیط امارات از فلای‌تودی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است.

فلای‌تودی علاوه بر ارائه ارزان‌ترین بلیط هواپیماهای داخلی و خارجی، کلیه خدماتی مانند رزرو هتل داخلی و خارجی، دریافت ویزای توریستی، تجاری و سفارت را انجام می‌دهد. شما می‌توانید حتی ارزان‌ترین بلیط‌های قطار را از این مجموعه خریداری کنید.

کلیه خدمات فلای‌تودی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از طریق وب سایت و اپلیکیشن مجموعه امکان‌پذیر است. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات