دوره آموزش NFT نیموگری

شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
آموزش NFT با نیموگری
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در دنیای رمز ارزها، امکانات زیادی برای کسب درآمد وجود دارد. یکی از جدیدترین درب‌های گشوده شده در این دنیا nftها هستند.
تبلیغات

در دنیای رمز ارزها، امکانات زیادی برای کسب درآمد وجود دارد. یکی از جدیدترین درب‌های گشوده شده در این دنیا nftها هستند. در سال 2017 که nft ها معرفی شدند تا امروز، بسیاری از هنرمندان و نقاشان تصاویر دیجیتال توانسته‌اند درآمدهای بسیار بزرگی از تبدیل آثار هنری خود به nft و فروش آن کسب کنند. از جمله مهم‌‎ترین nft هایی که در چند سال اخیر خیلی مورد توجه قرار گرفته است، nft میمون خسته است که مدت زیادی پروفایل رپر آمریکایی مشهور امینم بود. همچنین nft تصاویر اسنوپ داگ نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت.

برای ثبت‌نام در دوره آموزش NFT نیموگری که شامل ترید، ساخت، نحوه خرید و فروش، مینت و... کلیک کنید.

روش ساخت nft

یک دوره آموزشی nft مناسب باید بتواند تمام مباحث مرتبط با بازار nft را که شامل چگونگی ساخت این فایل‌ها، نحوه بارگذاری آنها در سایت‌های مختلف، خریدوفروش nft در بازارهای مختلف و کسب درآمد از ترید آنها و دیگر کارهایی که می‌توان در این بازار انجام داد مثل استخراج nft با فعالیت آنلاین یا دریافت nft از بازی‌های آنلاین با حرفه‌ای شدن در آنها به‌خوبی توضیح دهد. تفاوت اصلی دوره آموزش ساخت nft نیموگری با دیگر دوره‌‎های موجود در بازار دقیقا همین است که تمام این مباحث را به طور دقیق و کامل پوشش داده است.

برای ساخت nft تنها کافی است یک اثر هنری مناسب داشته باشید. برای مثال اگر در زمینه نقاشی دیجیتال فعالیت می‌کنید، این اثر می‌تواند شامل یک نقاشی با موضوع ویژه، تصاویر مرتبط با یک کلکسیون مشهور یا تصاویری کمیاب از یک انیمیشن یا سازه مشهور باشد. با داشتن این فایل می‌توانید آن را در سایت‌های مختلف مثل opensea بارگذاری کرده و به nft تبدیل کنید. برای این که بتوانید بدون دردسر در این سایت فایل شما به nft تبدیل شود لازم است که حتما کیف پول دیجیتال داشته باشید و حساب کاربری شما در سایت فعال شده باشد.

کسب درآمد از خرید و فروش nft

در دوره نیموگری همچنین روش‌های کسب درآمد از خریدوفروش nft هم توضیح داده می‌شود. برای کسب درآمد از خریدوفروش nft لازم است که حتما در سایت‌های معتبر خریدوفروش nft مثل همان opensea یا SuperRare خودتان فایل nft بارگذاری کنید یا این که دست به خریدوفروش nft های موجود در سایت بزنید. عموم افرادی که در این سایت‌‎ها از خریدوفروش nft کسب درآمد می‌کنند، لزوما nft خودشان را در سایت بارگذاری نمی‌کنند. مسیر ساخت و فروش nft خودتان برای هنرمندانی که تجربه زیادی در این مسیر دارند درآمدزایی بیشتری دارد. برای کسانی که لزوما نقاش گرافیکی نیستند ترید راه بهتری است.

آموزش NFT با نیموگری

ترید nft به معنای خریدوفروش فایل‌های nft در قیمت‌های متفاوت است. بعنی اگر مثلا یک فایل مشخص اکنون در قیمت پایینی قرار دارد اما احتمالا در آینده قیمت آن افزایش خواهد یافت، آن را خریداری کرده و هولد کنید تا وقتی قیمتش بالا رفت بتوانید آن را بفروشید و از تفاوت قیمت این فایل nft کسب درآمد کنید. برای موفق شدن در این روش باید با اصول اساسی تحلیل قیمت در بازارهای مالی آشنا باشید و بتوانید دست به پیش‌بینی‌هایی درباره انواع کالکشن nft بزنید تا برای شما سودآوری مناسبی داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات