خرید گیفت کارت با قیمت ارزان در گیفت کارتی

یک‌شنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 12 دقیقه
گیفت کارت اپل از گیفت کارتی
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
گیفت کارت نوعی کارت هدیه به‌شمار رفته که می‌توان از طریق آن، کارهای اعتباری مختلف را انجام داد. به همین دلیل آن را کارت اعتباری نیز می‌دانند.
تبلیغات

گیفت کارت نوعی کارت هدیه به‌شمار رفته که می‌توان از طریق آن، کارهای اعتباری مختلف را انجام داد. به همین دلیل آن را کارت اعتباری نیز می‌دانند. از این کارت برای خریدهای درون‌برنامه‌ای، خرید گیم‌ها، اپلیکیشین‌ها و... استفاده می‌شود. برای استفاده از برنامه‌های مختلف، باید با انواع گیف کارت آشنایی حاصل کنید. گیفت کارت‌ها معمولاً مجازی بوده اما نوع فیزیکی آن‌ها نیز به‌ندرت یافت می‌شود. اگر شما هم می‌خواهید دربارۀ خرید گیفت کارت اطلاعات کاملی به‌دست آورید، ادامۀ این مقاله را از دست ندهید.

آشنایی با انواع گیفت کارت و کاربرد آن‌ها (خرید گیفت کارت)

این روزها گیفت کارت‌های زیادی با کاربردهای مختلف به بازار عرضه شده‌اند. درواقع ماهیت خرید هر گیفت کارت به‌گونه‌ای است که برای افراد خاصی کاربرد داشته و افراد دیگر نمی‌توانند از آن استفاده کنند. به‌طور مثال گیفت کارت اندروید تنها برای سیستم‌های اندروید مناسب بوده و کاربران ios نمی‌توانند از آن استفاده کنند. در ادامه با انواع گیفت کارت و کاربردهای آن‌ها آشنا می‌شوید و این‌گونه بهتر می‌توانید دربارۀ خرید گیفت کارت تصمیم بگیرید.

آشنایی با انواع گیفت کارت اندروید یا همان گوگل پلی

خرید گیفت کارت اندروید دارای محبوبیت زیادی بین طرفداران و کاربران است. با استفاده از این کارت می‌توان برنامه‌ها و گیم‌های تحت اندروید را به‌وسیلۀ شارژ این کارت خریداری کرد. گیفت کارت اندروید با یک کد Redeem تحویل کاربران می‌شود. شما عزیزان از طریق Redeem کردن کد، قادر به شارژ اکانت خود و خریدهای موردنیاز هستید.

گیفت کارت آیتونز یا همان اپل استور

گیفت کارت آیتونز یا همان اپل استور، یک کارت هدیۀ دیجیتال است که توسط شرکت اپل ارائه به بازار ارائه شده و به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند اعتبار حساب آیتونز خود را بالا ببرند. درواقع با خرید گیفت کارت آیتونز، کاربران می‌توانند خریدهای درون‌برنامه‌ای از اپ استور انجام دهند.

خرید گیفت کارت اپل یک راه مفید و ایمن برای دسترسی به محتوای دیجیتال در سیستم اپل است و به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌آسانی و بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات حساب بانکی خود، از خدمات اپل استور بهره‌مند شوند. از مهم‌ترین کاربردهای آیتونز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید موسیقی و ویدئو: کاربران می‌توانند با استفاده از اعتبار آیتونز موسیقی، آلبوم‌ها، فیلم‌ها، سریال‌ها، ویدئوکلیپ‌ها و محتوای ویدئویی دیگر را از اپل استور خریداری کنند.

  • خرید نرم‌افزارها و بازی‌ها: کاربران می‌توانند نرم‌افزارها، بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایل را با استفاده از اعتبار آیتونز خریداری کنند.

  • خرید کتب الکترونیکی: اعتبار آیتونز می‌تواند برای خرید کتب و کتاب‌های الکترونیکی در اپل استور مورد استفاده قرار گیرد.

  • خرید آیتم‌های درون بازی: در برخی بازی‌ها، کاربران می‌توانند از اعتبار آیتونز برای خرید آیتم‌ها، اشیا و ارتقا درون بازی استفاده کنند.
  • ارسال به‌عنوان هدیه: گیفت کارت‌های آیتونز معمولاً به‌عنوان هدیه به دیگران ارسال می‌شوند تا دریافت‌کننده بتواند با استفاده از اعتبار آن‌ها، خریدهای آنلاین خود را انجام دهد.

گیفت کارت آمازون (خرید گیفت کارت)

گیفت کارت آمازون یک کارت هدیۀ دیجیتال یا فیزیکی است که توسط شرکت آمازون ارائه می‌شود. این کارت هدیه می‌تواند به‌صورت کد الکترونیکی دریافت شود یا به‌صورت کارت فیزیکی با مقدار مشخصی اعتبار، به دیگران هدیه داده شود. حتی خودتان نیز می‌توانید برای خرید محصولات و خدمات موجود در وب‌سایت آمازون، از آن استفاده کنید. کاربردهای اصلی گیفت کارت آمازون عبارت‌اند از:

  • خرید کالاها و محصولات آمازون: با استفاده از گیفت کارت آمازون، می‌توانید از وب‌سایت آمازون کالاهای متنوعی را خریداری کنید. ازجمله لباس، کتب الکترونیک، اسباب‌بازی و ...

  • خرید کتب الکترونیک: خرید گیفت کارت آمازون به شما امکان می‌دهد تا کتب الکترونیکی را از آمازون کیندل (Amazon Kindle) دانلود و مطالعه کنید.

  • پرداخت برای خدمات آمازون: با این خرید گیفت کارت می‌توانید برای اشتراک‌ها و خدماتی مانند Amazon Prime، Amazon Music، Amazon Video و دیگر خدمات آمازون پرداخت کنید.

  • هدیه دادن به دیگران: گیفت کارت‌های آمازون معمولاً به‌عنوان هدیه به دیگران ارسال یا اهدا می‌شوند تا افراد دیگر بتوانند به خریدهای خود از آمازون ادامه دهند.

  • استفاده به‌عنوان جایزه یا تخفیف: برخی سازمان‌ها و کمپانی‌ها از گیفت کارت‌های آمازون به‌عنوان جوایز در مسابقات یا تخفیف‌های ویژه استفاده می‌کنند.

گیفت کارت آمازون یک راه ساده و مفید برای دسترسی به محصولات و خدمات مختلف آمازون است، به خصوص برای افرادی که ممکن است نخواهند یا نتوانند از کارت اعتباری خود برای خرید آنلاین استفاده کنند.

انواع گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت‌های پلی‌استیشن ابزارهای دیجیتال یا فیزیکی هستند که شرکت سونی برای دسترسی به محتوای دیجیتال و خدمات مرتبط با دستگاه‌های بازی پلی‌استیشن (مانند پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵) ارائه می‌دهد. این گیفت کارت‌ها در مقادیر مختلف موجود و به‌صورت کدهای دیجیتال یا کارت‌های فیزیکی تهیه می‌شوند. همچنین انواع مختلفی دارند که به شرح زیر است:

  • گیفت کارت PSN معمولی

این گیفت کارت‌ها کدهای دیجیتال دارند که می‌توان آن‌ها را به حساب PSN خود اضافه کنید. این کارت‌ها به کاربران امکان می‌دهند بازی‌ها، نرم‌افزارها، تم‌ها، تصاویر زمینه و محتوای دیجیتال دیگر را از فروشگاه PSN خریداری کنند.

  • گیفت کارت PS Plus

این گیفت کارت‌ها به‌عنوان اشتراک‌های PS Plus عمل می‌کنند. PS Plus یک سرویس اشتراک ماهیانه است که امکان بازی آنلاین، دسترسی به بازی‌های رایگان ماهانه و تخفیف‌های ویژه را برای کاربران فراهم می‌کند.

  • گیفت کارت PS Now

این گیفت کارت‌ها به شما اجازه می‌دهند تا از سرویس PS Now، یک سرویس استریمینگ بازی، استفاده کنید. با استفاده از آن، می‌توانید بازی‌های پلی استیشن و بازی‌های دیگر را به‌صورت آنلاین بازی کنید.

انواع گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت‌های ایکس باکس نوعی کارت هدیه دیجیتال هستند که توسط مایکروسافت برای کنسول‌های بازی ایکس باکس و سیستم عامل ویندوز ارائه می‌شوند. این کارت‌ها به‌صورت کدهای دیجیتال عرضه می‌شوند. همچنین می‌توانید نسخه‌های فیزیکی آن‌ها را نیز خریداری کنید. انواع مختلف گیفت کارت‌های ایکس باکس عبارت‌اند از:

  • گیفت کارت ایکس باکس معمولی

این نوع گیفت کارت شامل کدهای دیجیتالی است که به حساب ایکس باکس اضافه می‌شوند. با استفاده از این کارت‌ها، می‌توانید بازی‌ها، نرم‌افزارها، اشتراک‌های ایکس باکس Live Gold و Xbox Game Pass و محتوای دیجیتال دیگر را خریداری کنید.

  • گیفت کارت ایکس باکس Live Gold

این گیفت کارت‌ها به شما اجازه می‌دهند تا به‌عنوان عضو ایکس باکس Live Gold بازی‌های آنلاین را با دوستان و بازیکنان دیگر ایکس باکس بازی کنید. همچنین این عضویت شامل بازی‌های رایگان ماهانه و تخفیف‌های ویژه می‌شود.

  • گیفت کارت Xbox Game Pass

این گیفت کارت‌ها به شما اجازه می‌دهند تا به‌عنوان عضو Xbox Game Pass، به کتابخانه‌ای از بازی‌ها و نرم‌افزارها دسترسی داشته و با آن‌ها بازی کنید. این سرویس شامل بازی‌های ایکس باکس و بازی‌های ویندوز است. با خرید گیفت کارت‌ ایکس باکس، شما و دیگران می‌توانید به‌‌آسانی به خدمات مرتبط با ایکس باکس دسترسی پیدا کنید و از تجربۀ بازی‌های متنوع و سرویس‌های آنلاین ایکس باکس لذت ببرید.

گیفت کارت ایکس باکس گیم پس

انواع گیفت کارت نینتندو (خرید گیفت کارت)

گیفت کارت‌های نینتندو (Nintendo Gift Cards) نوعی کارت هدیۀ دیجیتال هستند که توسط شرکت نینتندو برای کنسول‌های بازی نینتندو مانند نینتندو سوییچ و نینتندو 3 DS ارائه می‌شوند. این گیفت کارت‌ها به‌صورت کدهای دیجیتالی ارائه شده و به کاربران اجازه می‌دهند تا به محتوای دیجیتال و خدمات مرتبط با کنسول‌های نینتندو دسترسی پیدا کنند. انواع این گیفت کارت‌ها عبارت‌اند از:

  • گیفت کارت نینتندو (Nintendo eShop Gift Card)

این نوع گیفت کارت‌ها معمولاً به‌صورت کدهای دیجیتالی عرضه می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را به حساب نینتندوی خود اضافه کنید. با استفاده از این کارت‌ها، می‌توانید بازی‌ها، نرم‌افزارها، تم‌ها، و محتوای دیجیتال دیگر را از فروشگاه آنلاین نینتندو خریداری کنید.

  • گیفت کارت نینتندو سوییچ (Nintendo Switch eShop Gift Card)

این گیفت کارت‌ها به خصوص برای کنسول نینتندو سوییچ طراحی شده‌اند و به شما اجازه می‌دهند تا بازی‌ها و محتوای دیجیتال مخصوص این کنسول را خریداری کنید. با خرید گیفت کارت‌ نینتندو می‌توانید بازی‌ها، نرم‌افزارها، تم‌ها، تصاویر زمینه و محتوای دیجیتال دیگر را از فروشگاه آنلاین آن خریداری کنید. همچنین می‌توانید این گیفت کارت‌ها را به افراد دیگر نیز هدیه دهید.

گیفت کارت مستر کارت یکی از معتبرترین انواع این کارت‌ها است که امکان پرداخت‌های بین‌المللی را برای کاربران فراهم کرده‌است.

انواع گیفت کارت ویزا کارت

کارت‌های هدیه ویزا (Visa Gift Cards) از نوع کارت‌های پیش‌پرداخت با مقدار معین هستند که معمولاً به‌صورت کارت‌های فیزیکی عرضه می‌شوند و به کاربران امکان می‌دهند تا مقدار موجود در آن را در فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، یا در تراکنش‌های آنلاین استفاده کنند. انواع کارت‌های هدیه ویزا عبارت‌اند از:

  • کارت‌های هدیه ویزا با مقدار ثابت

این نوع کارت‌های هدیه ویزا دارای مقدار ثابتی از پول هستند. به‌عنوان مثال شما ممکن است یک کارت هدیه ویزا با ارزش ۵۰ دلار یا ۱۰۰ دلار دریافت کنید.

  • کارت‌های هدیه ویزا قابل شارژ (Reloadable Visa Gift Cards)

برخی از کارت‌های هدیه ویزا به شما امکان می‌دهند تا مقدار موجود در آن‌ها را به تعداد دفعات شارژ کنید. این به این معناست که شما می‌توانید پس از استفاده از مقدار موجود در کارت، آن را با پول اضافی شارژ کنید و مجدداً از آن استفاده کنید.

  • کارت‌های هدیه ویزا دارای امکانات امنیتی

برخی از کارت‌های هدیه ویزا دارای ویژگی‌های امنیتی مانند رمز عبور و محدودیت‌های تراکنشی هستند که می‌توانند از سوء‌استفاده از کارت جلوگیری کنند.

مهم‌ترین کاربردهای اصلی کارت‌های هدیه ویزا عبارت‌اند از:

  • هدیه دادن به دیگران: کارت‌های هدیه ویزا به‌عنوان هدایای پیش‌پرداختی به دوستان و خانواده داده می‌شوند تا آن‌ها بتوانند به‌صورت دلخواه، از مقدار موجود در کارت، برای خرید موردنظرشان استفاده کنند.
  • خرید آنلاین: این کارت‌ها برای خرید محصولات و خدمات آنلاین از وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • مسافرت: این کارت‌ها به‌عنوان کارت‌های اعتباری برای مسافرت‌های خارجی نیز استفاده می‌شوند. درواقع دیگر نیازی به حمل پول نقد ندارید و به جای آن، از کارت ویزای خود می‌توانید استفاده کنید.

در نهایت کارت‌های هدیه ویزا معمولاً به‌عنوان یک ابزار مفید برای هدیه دادن، خرید محصولات آنلاین، و مدیریت بودجه استفاده می‌شوند.

انواع گیفت کارت‌های اسپاتیفای

گیفت کارت‌های اسپاتیفای (Spotify Gift Cards) نوعی کارت هدیه دیجیتال هستند که توسط شرکت اسپاتیفای ارائه می‌شوند. این کارت‌ها به کاربران اسپاتیفای اجازه می‌دهند تا به‌عنوان اعضای این سرویس استریم موسیقی، به موسیقی‌ها و پادکست‌های متنوع دسترسی پیدا کنند. انواع گیفت کارت‌های اسپاتیفای شامل موارد زیر هستند:

  • گیفت کارت اسپاتیفای معمولی

این نوع گیفت کارت‌ها معمولاً به‌صورت کدهای دیجیتالی ارائه می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را به حساب اسپاتیفای خود اضافه کنید. با استفاده از این کارت‌ها، می‌توانید اشتراک پرداختی اسپاتیفای خود را تا مقدار مشخصی پوشش دهید و از تمامی امکانات این سرویس بهره‌مند شوید.

  • گیفت کارت اسپاتیفای پریمیوم (Spotify Premium Gift Card)

این گیفت کارت‌ها به شما امکان می‌دهند به‌عنوان عضو اسپاتیفای پریمیوم، از سایر امکانات آن نیز استفاده کنید. اسپاتیفای پریمیوم امکانات اضافی ازجمله پخش موسیقی بدون تبلیغات، دانلود آهنگ‌ها برای استفاده آفلاین و کیفیت صدا و تصویر بهتر را به کاربران ارائه می‌دهد.

  • خرید اشتراک اسپاتیفای خانوادگی (Spotify Family Gift Card)

این گیفت کارت‌ها به شما اجازه می‌دهند تا عضویت در اسپاتیفای خانوادگی را فعال کنید. این نوع عضویت به شما و تعدادی از اعضای خانواده‌تان امکان می‌دهد تا با اشتراک در یک حساب، از اسپاتیفای پریمیوم و تمامی ویژگی‌های آن بهره‌مند شوید.

کاربردهای اصلی گیفت کارت‌های اسپاتیفای عبارت‌اند از:

  • هدیه دادن به دیگران: این کارت‌ها به‌عنوان هدایای دیجیتالی به دوستان و خانواده داده می‌شوند تا آن‌ها بتوانند به‌سادگی از اسپاتیفای بهره‌مند شوند و موسیقی و پادکست‌های موردعلاقه‌شان را بشنوند.
  • اشتراک در اسپاتیفای پریمیوم و خانوادگی: با این گیفت کارت‌ها می‌توانید به‌عنوان عضو اسپاتیفای پریمیوم یا خانوادگی عضو شوید و از ویژگی‌های اضافی این اشتراک بهره‌مند شوید.

خرید گیفت کارت‌ اسپاتیفای یک راه‌عالی برای به اشتراک‌گذاری موسیقی و پادکست‌های موردعلاقه‌تان با دیگران و همچنین به‌عنوان هدیه دادن به دوستان و خانواده است.

انواع گیفت کارت Ebay (خرید گیفت کارت)

Ebay یکی از بزرگ‌ترین بازارهای آنلاین جهان است که محصولات جدید و دست دوم را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. همچنین Ebay گیفت کارت‌های خرید را به‌عنوان یک راه برای خرید کالاها و خدمات از فروشندگان مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهد. انواع گیفت کارت‌های Ebay عبارت‌اند از:

  • گیفت کارت Ebay معمولی

این نوع گیفت کارت‌ها معمولاً به‌صورت کدهای دیجیتالی ارائه می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را به حساب Ebay خود اضافه کنید. با استفاده از این کارت‌ها، می‌توانید از مقدار موجود در کارت برای خرید محصولات جدید یا دست دوم از فروشندگان مختلف در Ebay استفاده کنید.

  • کارت هدیه Ebay با مقدار معین

برخی از گیفت کارت‌های Ebay دارای مقدار معینی از پول هستند. به‌عنوان مثال شما ممکن است یک کارت هدیه Ebay با ارزش 50 دلار یا 100 دلار دریافت کنید. این کارت‌ها قابل استفاده برای خرید از فروشندگان مختلف در Ebay هستند.

  • کارت هدیه Ebay با مقدار قابل‌شارژ

برخی از گیفت کارت‌های Ebay به شما امکان می‌دهند تا مقدار موجود در آن‌ها را بعد از استفادۀ مجدداً شارژ کنید.

کاربردهای اصلی گیفت کارت‌های Ebay عبارت‌اند از:

  • خرید محصولات و خدمات در Ebay : با استفاده از این کارت‌ها، می‌توانید از فروشندگان مختلف در Ebay محصولات جدید و دست دوم را خریداری کنید.

  • هدیه دادن به دیگران: گیفت کارت‌های Ebay می‌توانند به‌عنوان هدایای دیجیتالی به دوستان و خانوادۀ شما ارسال می‌شوند تا آن‌ها بتوانند از مقدار موجود در کارت برای خرید موردنظرشان در Ebay استفاده کنند.

  • مدیریت بودجه: برخی افراد از کارت‌های هدیه Ebay برای مدیریت بودجۀ خود استفاده می‌کنند و مقدار معینی از پول را در کارت قرار می‌دهند تا هزینه‌های خود را کنترل کنند.

گیفت کارت‌های Ebay به‌عنوان یک ابزار مفید برای خرید کالاها و خدمات از یکی از بزرگ‌ترین بازارهای آنلاین جهان استفاده می‌شوند و به شما کمک می‌کنند تا به محصولات متنوع از فروشندگان مختلف دسترسی پیدا کنید.

گیفت کارت استیم والت (خرید گیفت کارت)

استیم والت یک کیف پول دیجیتال است که توسط شرکت Valve Corporation برای کاربران پلتفرم بازی کامپیوتری Steam ارائه شده‌است. این سرویس به کاربران این اپلیکیشن این امکان را می‌دهد تا موجودی مالی در حساب خود را مدیریت کرده و از آن برای خرید بازی‌ها، نرم‌افزارها، محتواهای دیجیتال و محصولات مرتبط با بازی‌ها در فروشگاه Steam استفاده کنند. درواقع استیم والت معادل پول دیجیتالی در دنیای Steam است که کاربران می‌توانند از آن برای خرید و دانلود محتواهای مختلف بازی‌ها استفاده کنند.

گیفت کارت روبلاکس (خرید گیفت کارت)

گیفت کارت روبلاکس (Roblox Gift Card) یک کارت هدیه است که برای استفاده در پلتفرم بازی Roblox طراحی شده‌‌‌است. Roblox یک جامعۀ آنلاین است که به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌ها و جهان‌های مجازی خود را بسازند و انتشار دهند. با استفاده از گیفت کارت روبلاکس، می‌توانید اعتباری را به حساب Roblox خود اضافه کنید. این اعتبار به شما امکان می‌دهد انواع عناصر درون بازی مانند لباس‌ها، لوازم جانبی، شخصیت‌ها و ابزارهای ویژه را خریداری کنید. همچنین با استفاده از اعتبار روبلاکس می‌توانید با عضویت در پریمیوم، از امکانات اضافی نیز استفاده کنید. گیفت کارت روبلاکس می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای دوستان و اعضایی از خانواده‌ که علاقه‌مند به بازی Roblox هستند و می‌خواهند تجربه‌های متنوع و سرگرم‌کننده‌ای در دنیای مجازی به‌دست آورند به‌شمار رود.

گیفت کارت پابجی موبایل (خرید گیفت کارت)

گیفت کارت پابجی موبایل (PUBG Mobile Gift Card) یک کارت هدیه است که برای استفاده در بازی PUBG Mobile طراحی شده‌است. PUBG Mobile یک بازی بسیار محبوب و پرطرفدار است که در آن شما به یک جزیره بزرگ فرستاده می‌شوید و بازیکنان دیگر را به مبارزه و بقا در محیطی پرتنش دعوت می‌کنید.

با استفاده از گیفت کارت پابجی موبایل، می‌توانید اعتباری را به حساب خود اضافه کنید. این اعتبار به شما امکان می‌دهد تجهیزات، پوسته‌ها، سلاح‌ها، بازیکنان و … را در بازی خریداری کنید. همچنین می‌توانید از این اعتبار برای سایر امکانات بازی و اشتراک های VIP استفاده کنید که بهترین ویژگی‌ها و مزایای بازی را برایتان فراهم می‌کند. خرید گیفت کارت پابجی موبایل می‌تواند هدیه‌ای عالی برای دوستان یا خانواده‌ای باشد که به بازی PUBG Mobile علاقه‌‌مند هستند و دوست دارند بازی را با اجناس و لوازم جدیدی تجربه کنند.

چرا باید از سایت گیفت کارتی خرید گیفت کارت خود را انجام دهیم؟

این روزها سایت‌های زیادی درزمینۀ خرید گیفت کارت راه‌اندازی شده‌اند. به همین دلیل انتخاب و پیدا کردن یک شرکت معتبر برای خرید گیفت کارت جهت خرید شماره مجازی، جم فری فایر و... بسیار سخت است. «سایت گیفت کارتی» از محبوب‌ترین سایت‌هایی است که درزمینۀ فروش انواع گیفت کارت در ایران فعالیت می‌کند. در حقیقت گیفت کارتی پلتفرم فروش انواع کارت هدیه یا همان گیفت کارت‌های محبوب مانند گیفت کارت آیتونز (اپل)، گوگل‌پلی، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، اسپاتیفای، استیم، اسکایپ، روبلاکس، پابجی موبایل، مسترکارت و... است. بعد از ثبت نام در سایت گیفت کارتی، از همۀ خدمات این سایت می‌توانید در کمترین زمان ممکن و در هرساعت از شبانه‌روز استفاده کنید.

همچنین به این نکتۀ مهم توجه کنید که کلیۀ محصولات موجود در گیفت کارتی به‌صورت قانونی و رسمی به مشتریان عزیز ارائه می‌شود. به همین دلیل شما عزیزان در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید خرید گیفت کارت پلی استیشن، خرید سی پی کال اف دیوتی موبایل، خرید سی پی وارزون موبایل، خرید جم فری فایر، خرید اشتراک اسپاتیفای و... را انجام دهید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های سایت گیفت کارتی، پشتیبانی به‌صورت آنلاین و شبانه‌روزی است. به‌صورتی‌که شما عزیزان در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با پشتیبانان سایت تماس گرفته و سوالات خود را دربارۀ خرید گیفت کارت بپرسید. پشتیبانان این سایت به بهترین نحو ممکن شما را در این زمینه راهنمایی می‌کنند.

خرید گیفت کارت از گیفت کارتی

نگاهی اجمالی به خرید گیفت کارت

خرید گیفت کارت از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند از خدمات سایت‌های خارج از کشور استفاده کنند. کشور ما ایران این روزها در تحریم قرار دارد. به همین دلیل بسیاری از سایت‌های خارجی امکانات و خدمات خود را در اختیار ایرانیان نمی‌گذارند. از طریق خرید گیفت کارت می‌توان به‌راحتی به خدمات این سایت‌ها دست پیدا کرد. این روزها سایت‌های زیادی در ایران برای فروش گیفت کارت راه‌اندازی شده‌اند که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید اقدام به خرید گیفت کارت کنید.

گیفت کارت انواع مختلفی دارد. درواقع این کارت‌ها با توجه به کاربردشان، در مدل‌های مختلفی طراحی شده‌اند. خرید گیفت کارت از یک فروشگاه امن و مطمئن اهمیت زیادی دارد. سایت گیفت کارتی با سال‌ها تجربه و داشتن مشتریان راضی، یکی از سایت‌های مهمی است که می‌توانید در آن به خرید گیفت کارت پلی استیشن، استیم والت، پابجی موبایل، روبلاکس، سی پی کال اف دیوتی، ایکس باکس گیم پس، جم فری فایر و خرید شماره مجازی با خیال راحت بپردازید.

کلیۀ محصولات این سایت به‌صورت قانونی و رسمی به مشتریان ارائه شده و به همین دلیل مشتریان نباید به خود نگرانی راه دهند. به دلیل پشتیبانی در کلیۀ روزهای هفته و در تمام شبانه‌روز، شما عزیزان می‌توانید هر ساعتی که تمایل داشتید، با پشتیبانان این سایت تماس بگیرید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات