درباره خرید اینترنتی بلیط اتوبوس بیشتر بدانیم!

سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
بلیت آنلاین اتوبوس
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
این روزها فکر میکنیم خرید بلیط اتوبوس کاملا به فرایندی اینترنتی تبدیل شده است اما آمارها چیز دیگری می گویند.
تبلیغات

این روزها فکر میکنیم خرید بلیط اتوبوس کاملا به فرایندی اینترنتی تبدیل شده است اما آمارها چیز دیگری می گویند. بیش از 60 درصد سهم فروش بلیط اتوبوس بازار غیر اینترنتی ست و هنوز بخشی از بلیط های اتوبوس به صورت حضوری به فروش می رسد. پس چرا باید بلیط اتوبوس را آنلاین بخریم؟

خرید آنلاین بلیط اتوبوس چندین مزیت مهم دارد. بسیار آسان و راحت است. شما در هر زمان و مکانی می توانید با چند کلیک از طریق سایت یا اپلیکیشن های معتبر خرید بلیط اینترنتی اتوبوس را انجام دهید.

می توانید از سایت پایانه که اولین وب سایت فروش اینترنتی بلیط در ایران است، خرید کنید.

با تهیه بلیط اتوبوس به صورت آنلاین می توانید تمامی سرویس ها را مشاهده کنید، با هم مقایسه کنید و در نهایت بهترین سرویس را انتخاب کنید. همچنین در سایت تمامی اطلاعات مورد نیاز شما ثبت شده است. اطلاعاتی مانند شرکت مسافربری، نوع اتوبوس (معمولی یا vip)، برند اتوبوس (اسکانیا مارال، اسکانیا درسا، مان یا ولوو)، شماره صندلی ها و این که فرد کناری شما چه جنسیتی دارد. برای سفری راحت و آسان تر می توانید از اتوبوس های وی آی پی (vip) استفاده کنید. در این اتوبوس ها یک ردیف به صورت تک صندلی تعبیه شده است و می توانید با خیال راحت از اینکه کسی کنار شما نخواهد نشست، از سفر لذت ببرید. اگر با دوستان و همراه سفر می کنید می توانید صندلی های دوتایی و کنار هم را رزرو کنید.

در هنگام خرید لیست صندلی های خالی و رزرو شده در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. امکان انتخاب صندلی یکی از مهم ترین مزیت های خرید آنلاین است.

بلیت آنلاین اتوبوس

شاید بپرسید بهترین صندلی اتوبوس کدام ها هستند؟ مخصوصا با توجه به اینکه قیمت ها یکسان است.

بهترین صندلی در واقع به شخصیت و عادات شما در حین سفر برمیگردد. اگر جزو کسانی هستید که در سفر با اتوبوس به تماشای منظره ها علاقه دارند، صندلی های ردیف جلو مناسب شما هستند.

صندلی های پشت یخچال برای کسانی که قد بلند هستند بهترین انتخاب است. فضای پای بیشتر باعث شده این صندلی ها محبوب کسانی باشد که بلند قامت هستند. ولی باید حضور مسافران دیگر را برای دسترسی به یخچال و برداشتن آب را بپذیرید.

اگر از جمله افرادی هستید که در اتوبوس به راحتی می خوابید، (مثل من 😀) صندلی های ردیف عقب بهترین انتخاب برای شماست.

ممکن است جزو افرادی باشید که به لرزش و تکان های زیاد حساس باشید. اگر اینطور است صندلی های ردیف وسط کمترین تکان را دارند و مناسب شماست. این صندلی ها دسترسی مطلوبی نیز به درهای خروجی دارند.

از مزایای دیگر خرید آنلاین بلیط اتوبوس صرفه جویی در زمان و هزینه است. این روزها جابجایی خصوصا در کلان شهرها با هزینه زیادی همراه است. برای خرید حضوری باید زمان زیادی را در ترافیک و دود بگذرانید و اصلا کار عاقلانه ای نیست.

پایانه شما را از آغاز تا پایان فرآیند خرید همراهی می کند و با ارائه بهترین خدمات به شما کمک می‌کند تا فرآیند خرید بلیط آنلاین اتوبوس را به سادگی و بدون هیچ دردسری تجربه کنید.

یکی از مهم ترین مزیت های دیگری که خرید اینترنتی در اختیار شما میگذارد سیستم استرداد است. می دانستید تا یک ساعت پس از حرکت اتوبوس با استرداد بلیط به صورت آنلاین هنوز 50 درصد از هزینه ای که کردین به حسابتان برمیگردد؟

به طور کلی با کنسلی بلیط اتوبوس تا یک ساعت قبل حرکت اتوبوس، 90 درصد هزینه بلیط را دریافت می کنید.

سیستم استرداد آنی پایانه در کمتر از یک روز کاری (گاهی حتی کمتر از دو ساعت در روزهای عادی!) مبلغ را به حساب شما بر می گرداند.

میدانستید با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس در منابع صرفه جویی می کنید؟ خرید بلیط اتوبوس آنلاین توسط تکنولوژی محاسبات ابری، حجم بزرگی از مدارک و کاغذهای چاپی مورد نیاز را کاهش می‌دهد. این باعث می‌شود نه تنها در تولید برگه و کاهش استفاده از منابع طبیعی، بلکه در کاهش آلاینده‌ها و دیگر معضلات زیست‌ محیطی نیز موثر باشید.

پشتیبانی 24 ساعته و در دسترس هم برای خیلی از مشتریان اهمیت دارد. سیستم‌ پشتیبانی قوی در صورت بروز هرگونه مشکلات، به شما کمک می کند. شما می‌توانید با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کنید یا در صورت بروز مشکل فنی آن را گزارش کنید.

پایانه با بهره‌ گیری از فناوری‌ های نوین و تیم کارشناسان حرفه‌ ای، به شما این امکان را می‌ دهد تا سرویس های مختلف را بر اساس مدل و برند اتوبوس، معمولی یا vip، قیمت و سایر مشخصات، در سایت و اپلیکیشن جستجو کنید.

با استفاده از سایت و اپلیکیشن پایانه شما می‌توانید با چند کلیک ساده، به طور آنلاین از تمام نقاط کشور که دسترسی به اینترنت دارید، بلیط بخرید.

اطلاعات لازم درباره قوانین و مقررات سفر با اتوبوس در سایت پایانه آمده است و می توانید به صورت کامل مطالعه کنید.

همچنین با داشتن حساب کاربری می توان به تمامی بلیط های خریداری شده از ابتدا تا کنون دسترسی داشته باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات