تنوع گیفت کارت در ایران با سایت g4a4

دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
این روزها استفاده از امکانات ویژه و خریدوفروش در بستر اینترنت به‌خاطر سهولت و سرعت انجام این امور بسیار متداول شده است.
تبلیغات

اکثر افراد سعی می‌کنند بدون حضور در مکان خاص و پرداخت پول نقد، تراکنش‌های مالی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

برای استفاده از خدمات تمامی سایت‌ها لازم است اطلاعات خودتان را کمی بیشتر کنید. شما برای خرید یک محصول مانند یک نرم‌افزار از سایت خارجی از چه راهکاری استفاده می‌کنید؟ ما در این مطلب می‌خواهیم شما را با انواع گیفت کارت و مزایای آنها آشنا کنیم و اطلاعات جامعی در اختیار شما قرار دهیم.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت را می‌توان یک کارت اعتباری برشمرد که در دنیای مجازی کاربرد داشته و یکی از کارآمدترین کارت‌های مورد استفاده در خریدهای مجازی محسوب می‌شود. به عبارتی gift card یک ابزار مجازی است که برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این سرویس خاص با وارد کردن کد به‌صورت اعتبار پولی و مجازی شارژ می‌شود و شما می‌توانید از این ابزار برای خرید خدمات الکترونیکی و کالاهای به‌خصوصی نظیر کتاب، فیلم، بازی، برنامه‌های مختلف، و حتی موسیقی از آن استفاده کنید.

انواع مختلف گیفت کارت

این محصولات دارای تنوع از نظر آپ‌استورهای ارائه‌دهنده خدمات این سرویس هستند. لازم به ذکر است که گاهی در برخی استور‌ها با gift card می‌توان محصولات فیزیکی نیز خریداری کرد. به‌عنوان مثال گیفت کارت گوگل پلی برای خرید از استور گوگل پلی مناسب است و می‌توان محصولات دلخواه را سفارش داد.

پس اگر قصد خرید این خدمات را داشتید، حتما از متناسب بودن آن با استور مورد نظر خود مطمئن شوید. در ادامه چند نمونه از گیفت کارت‌های فعال در ایران را برای آشنایی بیشتر شما با این محصول الکترونیکی معرفی خواهیم کرد.

استیم

اگر اهل بازی کردن در فضای مجازی هستید، حتما اطلاع دارید که برخی از این بازی‌ها رایگان نبوده و مبالغ هنگفتی برای شرکت کردن در آن‌ها باید بپردازید. استیم یک شبکه فعال و گسترده در زمینه بازی‌های آنلاین است که یک فضای ایده‌آل برای گیمرها محسوب می‌شود. این سرویس امکان دریافت برخی از بازی‌ها را به‌صورت رایگان فراهم می‌کند.

دانستن این مطلب نیز خالی از لطف نیست که گیفت کارت استیم از قابلیت‌هایی نظیر جم یا الماس برخوردار است که برای خرید بازی‌هایی که هزینه آن‌ها نسبت به مقدار شارژ gift card شما بیشتر است مناسب خواهد بود. امکان خرید و فروش این الماس‌ها نیز وجود دارد که سود خوبی به شما می‌دهد. محصولات شرکت استیم یکی از بهترین راه‌های شارژ کردن اکانت استریم به‌حساب می‌آیند که در ایران نیز می‌توان از آنها بهره‌مند شد.

استیم والت

استیم والت نیز یکی از کیف پول‌های دیجیتالی مربوط به اکانت و شرکت استیم است که با استفاده از شارژ آن به اکثر بازی‌ها و برنامه‌های موجود و مطابق با این کارت دسترسی داشته باشید. از طریق استیم والت امکان خرید بازی، بسته‌های درون برنامه‌ای مربوط به بازی‌ها و دی ال سی‌ها از فروشگاه استیم وجود دارد.

پلی استیشن

قطعا می‌دانید که گیفت کارت پلی استیشن برای بازی‌های ویدیویی مناسب بوده، ضمن اینکه می‌تواند یک کارت هدیه با ارزش نیز محسوب شود. این ابزار قابل خریداری از PSN یا بعبارتی شبکه پلی استیشن است. این سرویس اعتبار زمان دار دارد که می‌توان به اشتراک سالانه، ماهانه و یا حتی چند روزه اشاره کرد.

با استفاده از این اشتراک می‌توانید از خدمات آنلاین ارائه شده برای بازی‌های ps4 بهره‌مند شوید. دلیل اینکه می‌توانید به این بازی‌ها توسط gift card پلی استیشن دسترسی داشته باشید، برخورداری این محصول از اکانت پلاس پلی استیشن است.

ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس یک اکانت آمریکایی است که خوشبختانه در ایران نیز کاربرد داشته و گیمرها می‌توانند از آن استفاده کنند. این برنامه برای کسانی که تمایل دارند از امکانات ارائه شده توسط ایکس باکس بهره‌مند شوند، مناسب است. اعتبار ایکس باکس را باید از بازار مایکروسافت تهیه و مورد استفاده قرار داد.

این سرویس این امکان را به شما می‌دهد که حساب کاربری خود را بدون نیاز به credit card و یا حساب‌های بانکی شارژ کرده و فقط به دریافت یک کد دیجیتال نیاز خواهید داشت. در حال حاضر در ایران افراد زیادی بازی‌های این کنسول محبوب را دنبال می‌کنند و لازم دارند که از والت‌های مخصوص استفاده نمایند.

اپل

گیفت کارت اپل نیز از انواع سرویس‌های اعتباری بشمار می‌آید که هرگز تاریخ استفاده از آن‌ها به پایان نمی‌رسد و قابل شارژ شدن نیستند. این ابزارهای دیجیتالی می‌توانند بهترین هدیه به دوستان و نزدیکانتان باشند. برای صادر کردنgift card اپل معمولا نامی برای آن تعیین نمی‌شود و بدون نام هستند. بهتر است بدانید که این cardها خارج از ایران بصورت آنلاین و فیزیکی قابل خرید و فروش هستند.

ولی در ایران با توجه به تحریم‌هایی که از طرف برخی کشورها اعمال می‌شود، اینgift card در شرایط آنلاین و با محتوای یک کد دیجیتالی ارائه می‌شود. از خدمات اپل می‌توان به آیتونز و اپل اشاره کرد که هر کدام از این cardها از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار هستند.

گیفت کارت گوگل پلی

این سرویس نیز یکی از انواع کارت‌های است که بصورت مجازی و اینترنتی دارای اعتبار است و قابل استفاده برای کسانی است که گوشی دارند. Card گوگل پلی مناسب برای خرید بازی و نرم‌افزار‌های غیر رایگان گوگل پلی مناسب است که توسط آن می‌توان این برنامه‌ها را به‌صورت رایگان دریافت و استفاده کرد.

در گوگل پلی برخی از برنامه‌ها را باید خریداری و سپس استفاده کرد و در مواردی نیز برنامه‌های این سایت را باید پس از پرداخت درون برنامه‌ای دانلود کرد. کارت گوگل پلی این امکان را به شما می‌دهد که از تمام امکانات گوگل پلی با این سیستم برخوردار شوید و بصورت رایگان به برنامه‌ها دسترسی پیدا کنید.

خرید gift card

با توجه به شرایطی که درمورد تحریم‌های مالی ایران از طرف برخی از کشور‌ها اعمال می‌شود، خرید گیفت کارت شرایط مخصوص به خود را داشته و با رعایت این موارد می‌توانید در ایران نیز اقدام به خرید آن کنید. فروشگاه اینترنتی G4A4 یکی از معتبرترین فروشگاه‌های عرضه کننده این سرویس‌ها به‌ شمار می‌آید که سال‌ها در این زمینه فعالیت داشته است.

این فروشگاه با برخورداری از مشاورین باتجربه و کارآمد، راهنمای خوبی برای خرید انواع گیفت کارت برای کاربران است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی G4A4 و مشاهده انواع مختلف محصولات و قیمت تعیین شده برای هرکدام از آن‌ها، نمونه‌ای از آن‌ها را که متناسب با شرایط شما و همچنین دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید انتخاب کرده و اقدام به خریدی مطمئن نمایید.

جمع بندی

در دنیای امروز به کمک اینترنت ارتباطات بین مردم کشورهای مختلف، بسیار آسان‌تر شده است. به دلیل تحریم‌های موجود در ایران گاهی افراد با مشکلاتی روبرو می‌شوند که قابل حل است. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت اپل یا هر سرویس مخصوص دیگر به سادگی کارهای خودتان را در دنیای دیجیتال انجام دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات