کیف پول، رقیبی جدی برای سایت‌های بزرگ آگهی؟!

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کیف پول  سایت نیازمندی و آگهی هست که مثل سایر سایت‌های مشابه، برای جذب آگهی رایگان در حوزه‌های مختلف پا به عرصه گذاشته است.
تبلیغات

طراحی سایت کیف پول از سال ۹۳ آغاز شد و در اوایل زمستان سال ۹۶، این قایق چوبی به اقیانوس رقبای حوزه‌ی نیازمندی انداخته شد؛ ولی موفق شد ظرف مدت کوتاهی به یک کشتی بزرگ و مجلل در حوزه‌ی نیازمندی تبدیل شود و آگهی دهنده‌های زیادی را به خودش جلب کند.

چرا باید در سایت کیف پول آگهی ثبت کرد؟

دلیل اول: ثبت آگهی در کیف پول راحت و بی دردسر است.

دلیل دوم: طراحی و کارکرد سایت بسیار در جذب آگهی دهنده موثر بوده! نحوه‌ی نمایش آگهی‌ها بسیار نوآورانه و کاربردی هستند.

دلیل سوم (مهمتر از همه): آگهی‌هایی که برای اولین بار، علاوه بر عکس ویدئو هم دارند، بله ویدئو !! آگهی دهنده از موضوع آگهی ویدئو می‌گیرد و نتیجه‌اش می‌شود تاثیر گذاری عالی و بازخورد بالا!

آگهی رایگان ثبت کنید! از موضوع آگهی ویدئو بگیرید! به روز شوید!

کیف پول

دیگر ویژگی‌های کیف پول:

همه‌ی آگهی‌هایی که ثبت می‌کنید در صفحه‌ی ویترین شما در دسترس مشتری‌ها خواهد بود. ویترین شما محل نمایش همه‌ی کالاها و خدمات شما در یکجا، با نام و آدرس شما و آدرس اینترنتی اختصاصی شما است، همچنین، اگر فردی شماره‌ی همراه شما (همان شماره ای که با آن در سایت ثبت نام کردید) را در سایت جستجو کند، هدایت می‌شود به صفحه‌ی ویترین شما، به همین راحتی! کافیه از مشتریان خودتان دعوت کنید تا شماره همراه شما را در سایت کیف پول جستجو کنند تا تمام آگهی‌های شما را در صفحه‌ی ویترین شما ببینند.

می‌توانید از نام ویترین و شماره تلفن خودتان پرینت تهیه کنید و با چسب بزنید پشت شیشه‌ی مغازتون (یا هرجای دیگه تا سایرین شماره‌ی شما را بردارند و در کیف پول جستجوش کنند)!

این یعنی تبلیغ رایگان کسب وکار شما در فضای اینترنت. شما موفق شدید بدون صرف هزینه‌ی ریالی و زمانی ( بدون اینکه حتی لازم به توضیحات شفاهی شما باشد) تمام کالا و خدمات خودتان را فوری! در عرض ۱ ثانیه! به مشتری‌های بالقوه‌ی خودتون ارائه بدهید!! می‌دانید که تاثیر گذاری روی مشتری‌ها ۳ ثانیه‌ی اولش مهمه!!

کیف پول آمده تا استاندارهای سایت‌های نیازمندی رابالا ببرد.

کیف پول
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات