مانیتورهای 4K جدید ال‌جی دست‌ کمی از تلویزیون‌های هوشمند ندارند

جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
زنی در حال تماشای مانیتور هوشمند ال جی روی میز
مانیتور جدید ۳۲ اینچی ال‌جی با وضوح بالا و پشتیبانی از انواع سرویس‌های استریم، در نقش تلویزیون ظاهر می‌شود.
تبلیغات

ال‌جی با معرفی مانیتورهای ۳۲ اینچی MyView، ویژگی‌های تلویزیون‌‌ هوشمند را به مانیتور آورده است. مانیتور ال‌ جی علاوه‌بر انجام عملکردهای معمول برای بهره‌وری، تولید محتوا و بازی‌های سبک، دارای سیستم‌عامل webOS 23 ال‌جی است که به شما امکان می‌دهد مانند مانیتور سامسونگ (مدل‌های هوشمند سری M8) به نتفلیکس و سایر خدمات استریم دسترسی پیدا کنید.

بر اساس بیانیه‌ی رسمی ال‌جی، هر سه مانیتور 32SR85U ،32SR83U و 32SR70U دارای نمایشگر ۳۱٫۵ اینچی 4K با نسبت تصویر ۱۶:۹ (۳۸۴۰ در ۲۱۶۰)، پنل IPS با پوشش ۹۵ درصدی DCI-P3، پشتیبانی از HDR10 و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز هستند.

علاوه‌بر این، همه‌ی مدل‌ها دارای سیستم‌عامل webOS 23، پشتیبانی از سرویس‌های استریم (از جمله نتفلیکس و دیزنی پلاس) و برنامه‌های بهره‌وری از جمله مایکروسافت ۳۶۵ و گوگل کلندر هستند.

مانیتورهای جدید ال‌جی از AirPlay 2 و Miracast برای اسکرین میرورینگ (به‌اشتراک‌گذاری صفحه) پشتیبانی می‌کنند و دارای وای‌فای و بلوتوث داخلی هستند.

مانیتور هوشمند ۳۲ اینچی MyView ال جی

مدل پایین‌رده‌ی 32SR70U دارای حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیت در مقابل روشنایی ۴۰۰ نیت مدل‌های دیگر است. در حالی که هر سه مدل دارای شارژ سریع و درگاه USB-C هستند، مدل 32SR85U از قابلیت شارژ ۹۰ وات، 32SR83U از ۶۵ وات و 32SR70U از ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند.

مانیتورهای 85U و 83U دارای حاشیه‌های نازک و پایه‌ی قابل‌تنظیم هستند در حالی که مدل 70U با یک پایه‌ی معمولی طراحی شده است.

32SR85U را می‌توان با وب‌کم 1080p جداشدنی برای ویدئو کنفرانس جفت کرد؛ اما وب‌کم دو مدل دیگر باید جداگانه خریداری شود. از دیگر ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به اسپیکرهای استریو ۵ واتی، دستیار صوتی، دو درگاه HDMI 2.0 و کنترل از راه دور اشاره کرد.

ال‌جی هنوز قیمت بازار ایالات متحده را اعلام نکرده است؛ اما قیمت مانیتور 32SR83U در کره ۶۹۹ هزار وون (حدود ۵۳۸ دلار) خواهد بود. در همین حال، مانیتور M8 سامسونگ اغلب با قیمتی کمتر از ۴۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات