کورسیر مانیتور ۲۴۰ هرتز پرنور با درگاه‌های پرتعداد رونمایی کرد

شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور XENEON 27QHD240 کورسیر با کیس روی میز
مانیتور جدید سری Corsair Xeneon پنل ۲۴۰ هرتز OLED با روشنایی زیاد دارد و از درگاه‌های پرتعدادی استفاده می‌کند.
تبلیغات

کورسیر، برند باسابقه‌ی صنعت لوازم جانبی کامپیوتر، جدیدترین مانیتور گیمینگ خانواده‌ی Xeneon را رونمایی کرده است که ظاهرا روی بازی‌های ژانر ورزش الکترونیک تمرکز دارد. مانیتور Xeneon 27QHD240 به پنل ۲۷ اینچ OLED با وضوح ۲٬۵۶۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز مجهز است.

مانیتور XENEON 27QHD240 کورسیر در حالت افقی و عمودی

27QHD240 برادر کوچک‌تر اولین مانیتور گیمینگ OLED کورسیر است که نمایشگر ۴۵ اینج داشت. کورسیر می‌گوید مانیتور جدیدش از پنل ال جی استفاده می‌کند و به‌لطف فناوری META به روشنایی ۱٬۰۰۰ نیت و نسبت کنتراست ۱٬۵۰۰٬۰۰۰:۱ دست پیدا می‌کند.

نمای جلو مانیتور XENEON 27QHD240 کورسیر

صفحه‌نمایش ۲۴۰ هرتز Xeneon 27QHD240 دارای زمان پاسخ‌دهی تنها ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه است و از فناوری‌های AMD FreeSync Premium و Nvidia G-Sync پشتیبانی می‌کند. به ادعای کورسیر، این صفحه‌نمایش ۹۸٫۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

مانیتور XENEON 27QHD240 کورسیر از نمای پشت

مانیتور Xeneon 27QHD240 به دو درگاه HDMI 2.1 و یک درگاه DisplayPort 1.4 و یک USB-C (DisplayPort Alt-Mode) مجهز است و یک USB 3.1 Type-C و چهار درگاه USB 3.1 Type-A نیز دارد.

نمای نیم رخ مانیتور XENEON 27QHD240 کورسیر

با در نظر گرفتن این‌که Xeneon 27QHD240 پنل OLED دارد، ممکن است گیمرها نگران سوختگی داخلی پیکسل‌ها و طول عمر پنل باشند. کورسیر می‌گوید مانیتور جدیدش فناوری ویژه‌ای برای جلوگیری از سوختگی دارد و تا سه سال تحت ضمانت است.

راهنمای خرید مانیتور کامپیوتر
راهنمای خرید مانیتور کامپیوتر
مطالعه '43

کورسیر فعلا قیمت مانیتور Xeneon 27QHD240 را اعلام نکرده است، اما تامز هاردور پیش‌بینی می‌کند این مانیتور با قیمت حدودا ۹۹۹ دلار به بازار بیاید. این مانیتور در ماه می ۲۰۲۳ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۲) عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات