با Udemy، کتابخانه آموزشی مصور را در اندروید تجربه کنید

پنج‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
اینترنت منبع بسیار قوی برای یادگیری مهارت‌های جدید است. تنها کاری که باید انجام دهید، رفتن به سایت‌ آموزشی مناسب است.
تبلیغات

از سایت‌های مشهور و نام دار با مطالب متنوعی همچون Wiki-how، ehow یا about.com گرفته که موضوعات متنوعی را برای کمک به ارتقا مهارت‌های ما پوشش می‌دهد، تا Udemy که در این مقاله می‌خواهیم آن را در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم.

Udemy یکی از چندین نام مشهور در راستای افزایش آموخته‌های شما از طریق صدها دوره‌ آموزشی مصور می‌باشد که مطالب آن توسط کارشناسان تدریس می‌شود. نزدیک به 10,000 دوره آموزشی برای طیف وسیعی از گروه‌ها شامل تکنولوژی، عکاسی، یوگا و ... را پوشش می‌دهد. Udemy از زمان شروع به کارش به موفقیت‌های مهم و بزرگ تجاری دست یافته و در سال گذشته، یک اپلیکیشن برای iOS نیز ارائه داده که به شما اجازه آموزش در تبلت و پلتفرم‌های هوشمند دیگر را می‌دهد.

رابط کاربری اپلیکیشن Udemy بسیار شیک و زیبا است. شما می‌توانید با وصل شدن به ایمیل‌ یا فیس‌بوک یا گوگل‌پلاس خود، به انواع دوره‌های آموزشی صوتی و تصویری از کتابخانه بزرگ Udemy دسترسی داشته باشید. این دوره‌ها شامل کسب‌و‌کار، طراحی، علوم انسانی، تکنولوژی و ... می‌باشد. همچنین Udemy آموزش‌هایی مانند HTML، فوتوشاپ یا نحوه عکس‌برداری با دوربین DSLR را پوشش می‌دهد.

کاربران موجود، لیست دوره های مشترک خود را در صفحه اصلی مشاهده خواهند کرد. اگر عضو جدید Udemy هستید، می‌توانید با انتخاب گزینه Discover، به موضوع‌های قابل دسترس که در زیر تب‌های On sale، New و Categories موجود هستند، مشاهده کنید. برخی از این دوره‌های آموزشی رایگان می‌باشند در حالی که هزینه بقیه آنها متفاوت می‌باشند. هر دوره آموزشی شامل دمو ویدیویی است که به شما این امکان را می‌دهد تا با مشاهده آن پیش از خریداری، تصمیم‌گیری کنید.

حرکت بین قسمت‌های مختلف اپلیکیشن به لطف  حرکت‌های سریع رابط کاربری آن، کاملا دلچسب است. با انتخاب یک دوره آموزشی، اپلیکیشن برای شما شرح کوتاه، سخنرانی‌های قابل دسترس و اطلاعات نویسنده را فراهم می‌کند.

این اپلیکیشن به شما اجازه دانلود دوره‌های آموزشی در Local storage را برای دسترسی آفلاین می‌دهد. این ویژگی برای پیاده‌روی صبح یا وقتی در جاده هستید و به اینترنت دسترسی ندارید، مفید می‌باشد. Udemy، هم برای تبلت‌ها و هم تلفن‌های هوشمند بهینه است. پس کاربران هر دو دستگاه می‌توانند تجربه یکسانی از آن داشته باشند.

نرم افزار Udemy به صورت رایگان در فروشگاه Google Play برای دانلود موجود است که از اندروید 4 و بالاتر پشتیبانی می‌کند. اگر از کاربران اپل هستید، از  اپل استور این اپلیکیشن را به صورت رایگان دانلود کنید. 

همچنین اگر این برنامه را نصب کرده‌اید و از کلاس‌های آموزشی آن بهره‌مند شدید، نظر خود را در رابطه با این آموزش‌ها با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات