شایعات جدید از حافظه رم با گنجایش 2,5 گیگابایت برای Galaxy Note 3 خبر می‌دهند

سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
در هفته‌های گذشته به قدری شایعات گوناگون از تازه‌ترین عضو فبلت‌های خانواده گلکسی نوت سامسونگ در دنیای اینترنت منتشر شده است که تقریبا پیش از رونمایی رسمی، مهمترین اطلاعات را خصوصا در رابطه با مشخصات فنی این فبلت در اختیار داریم. حال شایعات جدیدی از مشخصات فنی Galaxy Note III  کره‌ای‌ها به گوش می‌رسند که از حافظه  RAM با گنجایش 2,5‌گیگابایت خبر می‌دهند.
تبلیغات

تا پیش از این شایعاتی مبنی بر وجود RAM‌ با گنجایش 2 یا 3 گیگابایت به گوش می‌رسید که با توجه به پیشرفت روز افزون بازار تلفن‌های هوشمند، توقع چنین سخت افزاری از یک فبلت رده بالا وجود دارد. اما حالا، @eveleaks، که این روزها با لو دادن اطلاعات جدید و به راه انداختن اخبار منتشر نشده بازار شایعه را حسابی داغ کرده است، این بار هم ادعا می‌کند که عضو بزرگ بعدی سامسونگ از حافظه نامعمول 2.5‌ گیگابایتی استفاده می‌کند. این در حالی است که بنچمارک‌های منتشر شده از این دستگاه خبر از RAM  با گنجایش 3 گیگابایت می‌دهند. این بنچمارک‌ها که به نظر می‌رسد از یک نمونه اولیه دستگاه تهیه شده باشند، گویای حضور پردازنده 2.3 گیگاهرتزی و صفحه نمایش  FullHD‌ با رزولوشن 1,920 × 1,080 در قلب این فبلت می‌باشند.

اما این تنها بخشی از شایعات پیرامون Galaxy Note III است. در طرف دیگر بازار شایعات، وجود دوربین 13 مگاپیکسلی و  صفحه نمایش با کیفیت AMOLED‌ را در نسخه اصلی این فبلت خبر می‌دهند. خبرهای دیگری نیز حاکی از وجود نسخه‌ای با قیمت کمتر از این فبلت با دوربین با سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی و صفحه نمایش LCD‌ می‌دهد.

حال اینکه غول کره‌ای دنیای تکنولوژی، واقعا چه سخت افزاری را برای عضو بعدی یکی از محبوترین خانواده‌های فبلت در دنیای موبایل در نظر دارد،‌ سوالی‌ست که برای پاسخ دادن به آن باید تا روز رونمایی از این فبلت منتظر باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات