اپل بار دیگر تأکید کرد: فیلمبرداری آیفون بی‌رقیب است

چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
عکاسی با آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس
یکی از مدیران ارشد اپل بار دیگر تأکید کرد که آیفون‌ها در حوزه‌ی فیلمبرداری، در بازار موبایل رقیب ندارند.
تبلیغات

گرگ جوسویاک، قائم‌مقام ارشد تیم بازاریابی جهانی اپل و یکی از سرشناس‌ترین مدیران این شرکت، در گفت‌و‌گوی جدیدی با یک یوتیوبر بار دیگر تأکید کرد که گوشی آیفون در حوزه‌ی فیلمبرداری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

جوسویاک که قبلاً در گفت‌و‌گو با یک سایت تایلندی از بی‌رقیب‌بودن آیفون در حوزه‌ی فیلمبرداری موبایل سخن گفته بود، بار دیگر گفت که اپل دوربین آیفون را صرفاً با دوربین‌های حرفه‌ای مقایسه می‌کند، نه سایر گوشی‌های هوشمند.

بی‌رقیب‌بودن آیفون در حوزه‌ی فیلمبرداری در حالی مطرح می‌شود که گوشی‌های اپل با رقابت شدیدی در این حوزه مواجه هستند. سامسونگ در گلکسی S24 اولترا بزرگ‌نمایی کم‌نظیر ارائه می‌دهد و برندهای چینی مثل اوپو لنزهای تله‌فوتو قدرتمندی وارد گوشی‌هایشان کرده‌اند.

جوسویاک همچنین در مصاحبه‌ی جدیدش گفت که هرگز صف‌های تشکیل‌شده برای اولین مدل از آیفون را فراموش نمی‌کند. او به آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به‌عنوان آیفون‌های محبوبش در تمام دوران‌ها اشاره کرد.

در مصاحبه‌ی جدید، افراد دیگری هم حضور داشتند. اناند شیمپی، از اعضای تیم فناوری‌های سخت‌افزاری اپل، گفت که فعلاً نمی‌تواند جزئیات دقیقی ارائه دهد اما اپل برنامه‌های هیجان‌انگیزی برای هوش مصنوعی دارد.

شما چه نظری درباره‌ی گفته‌های جوسویاک دارید؟ به نظر شما آیفون در حوزه‌ی فیلمبرداری واقعا بی‌رقیب است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات