گوشی خوش‌قیمت F25 Pro اوپو با نمایشگر سریع و طراحی دوست‌داشتنی رونمایی شد

پنج‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی اوپو F25 پرو برنزی روی صخره
گوشی جدید اوپو به پردازنده‌ی مدیاتک مجهز است و طراحی نوآورانه‌ای دارد.
تبلیغات

اوپو به‌صورت رسمی از نسخه‌ی تغییر‌نام‌یافته‌ی اوپو رینو 11F یعنی اوپو F25 پرو رونمایی کرد. این گوشی بدنه‌ای سبک و نازک دارد.

طبق بیانیه‌ی رسمی، گوشی اوپو مدل F25 پرو به پردازنده‌ی مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰ مجهز شده است. این پردازنده با دیمنسیتی ۱۰۸۰ که در گوشی‌هایی نظیر گلکسی A34 به‌کار گرفته شده است مشخصات یکسانی دارد.

دو عدد گوشی اوپو F25 پرو روبهروی یکدیگر
گوشی اوپو F25 پرو گدازه‌ای
گوشی اوپو F25 پرو آبی رنگ

اوپو F25 پرو از صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی اولد ۱۰ بیتی +FHD با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد و توانایی پخش ویدئو‌های +HDR10 را دارد. بریدگی صفحه‌نمایش گوشی مورد بحث به‌صورت دایره‌ای‌شکل است.

دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی اوپو F25 پرو را دو دوربین فوق‌ عریض ۸ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌کنند. دوربین سلفی وضوحی معادل ۳۲ مگاپیکسل دارد. باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی گوشی نام‌برده با استفاده از شارژر ۶۷ واتی قرار گرفته در جعبه‌ی آن طی مدت ۴۸ دقیقه شارژ می‌شود.

اوپو F25 پرو به رابط کاربری ColorOS 14 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ مجهز است و امکاناتی مانند محو کردن خودکار پس‌زمینه‌ی تصاویر و انتقال فایل‌ها با کشیدن و رها کردن را در اختیار کاربران می‌گذارد.

قیمت گوشی اوپو F25 پرو نسبت‌به کانفیگ‌های مختلف آن از ۲۹۰ تا ۳۱۵ دلار متغیر است و باید دید که آیا می‌تواند در بین بهترین گوشی های میان رده بازار قرار بگیرد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات