دوربین سفارشی سونی وارد موبایلی ارزان‌قیمت می‌شود

شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
گوشی اوپو Reno 11
به‌احتمال زیاد اوپو جدید‌ترین گوشی‌های خود را به دوربین سفارشی ساخت سونی مجهز خواهد کرد.
تبلیغات

اوپو که هفته‌ی گذشته گوشی رینو 11F را به سری رینو ۱۱ اضافه کرده بود، اکنون برای رونمایی از سری رینو ۱۲ آماده می‌شود.

طبق اطلاعات فاش‌شده در ویبو، چینی‌ها قصد دارند در گوشی اوپو رینو ۱۲ و برادرانش از دوربین سفارشی ساخت سونی استفاده کنند. چنین دوربینی می‌تواند تصاویر شفاف‌تر و پرجزئیات‌تری را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

طبق شایعات، اوپو رینو ۱۲ پنل پشتی منحنی شکل دارد و به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی اولد فول اچ‌دی با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. پردازنده‌ی مدیاتک (با شماره مدل MTK 24M) و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای‌ ذخیره‌سازی نیز در این گوشی استفاده می‌شوند.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی رینو ۱۲ را یک دوربین ۸ مگاپیکسلی (احتمالاً فوق‌ عریض) و دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی همراهی خواهند کرد. انرژی باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی گوشی مذکور توسط شارژر ۶۷ واتی قرار گرفته است، در جعبه‌ی آن تأمین خواهد شد.

انتظار می‌رود مشخصات صفحه‌نمایش و باتری اوپو رینو ۱۲ پرو با برادر کوچک‌ترش یکسان باشند. به‌احتمال زیاد این گوشی به پردازنده‌ی پرقدرت دیمنسیتی ۹۲۰۰ مجهز خواهد بود. مشخصات دوربین نیز تقریباً با اوپو رینو ۱۲ یکسان خواهند بود، اما ممکن است گوشی مورد بحث به یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری مجهز شود.

از قیمت گوشی های سری اوپو رینو ۱۲ اطلاعات دقیقی در دسترس نیست؛ اما احتمال عرضه‌ی آن‌ها در ژوئن ۲۰۲۴ (خرداد و تیر ۱۴۰۳) وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات