آنر قبل از سامسونگ به استقبال سیستم ارتباط ماهواره‌ای می‌رود

یک‌شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشت و جلو گوشی آنر مجیک 6 لایت سبز
گوشی موردانتظار آنر مجیک ۶ با سیستم ارتباط ماهواره‌ای پیشرفته‌تر از رقبا روانه‌ی بازار می‌شود.
تبلیغات

آنر در ۱۰ ژانویه (۲۰ دی) میزبان رویدادی دوروزه در چین خواهد بود تا جدیدترین دستاوردهای خود یعنی رابط کاربری مجیک او اس ۸ و سری گوشی‌های هوشمند موردانتظار مجیک ۶ را رونمایی کند. این مراسم قبل از رونمایی گلکسی S24 برگزار می‌شود؛ پرچم‌دار جدیدی که احتمالاً سیستم ارتباط ماهواره‌ای خواهد داشت.

آنر مجیک ۶ و مجیک ۶ پرو طراحی متفاوت با دوربین سه‌گانه‌ی مثلثی دارند. با‌توجه‌به اینکه ماژول دوربین با عبارت 100x علامت‌گذاری شده است، به‌نظر می‌رسد یکی از دوربین‌ها، دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با توانایی بزرگ‌نمایی دیجیتال ۱۰۰ برابری باشد.

گوشی آنر مجیک ۶ و آنر مجیک ۶ پرو در رنگ‌های سفید و مشکی

یکی از تحلیلگران در ویبو عملکرد ارتباط ماهواره‌ای گوشی آنر را با میت ۶۰ پرو هواوی مقایسه کرده است. نتایج اولیه نشان می‌دهند که مجیک ۶ پرو می‌تواند در برخی جنبه‌های کلیدی، از رقیب خود بهتر عمل کند.

در آزمایش اخیر، مجیک ۶ پرو در اتصالات ماهواره‌ای بسیار سریع‌تر از میت ۶۰ پرو عمل کرد و نیاز به اندازه‌گیری جهت‌ جداگانه را قبل از برقراری ارتباط از بین برد. علاوه‌بر‌این، گوشی آنر برخلاف گوشی هواوی که ارتباط را قطع می‌کند، امکان برقراری تماس‌های طولانی‌تر، حتی بیش از ۵ دقیقه را فراهم می‌کند.

درحالی‌که هواوی اولین شرکتی است که فناوری پیامک ماهواره‌ای را معرفی کرد، به نظر می‌رسد که آنر می‌تواند به‌زودی رقیب قدرتمندی در این فناوری نوظهور باشد.

 گوشی آنر مجیک ۶ پرو در مقایسه با میت ۶۰ پرو برای برقراری ارتباط ماهواره‌ای

همچنینع گزارش شده است که مجیک ۶ و مجیک ۶ پرو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ‌آمنی‌ویژن OmniVision OV50H و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی OV50M فوق‌‌عریض مجهز شده‌اند.

گفته می‌شود که مجیک ۶ از دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی OV50M استفاده می‌کند؛ درحالی‌که انتظار می‌رود نسخه پرو به سنسور دوربین HP3 سامسونگ مجهز شود. هنوز اطلاعات رسمی از قیمت گوشی جدید آنر منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات