گوگل باردیگر به آیفون حمله کرد؛ این بار با محوریت آپدیت‌های نرم‌افزاری [تماشا کنید]

شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
پیکسل ۸ پرو گوگل / Google Pixel 8 Pro مدل آبی نمای پشت
ویدیو جدید گوگل که به تقابل پیکسل و آیفون ارتباط دارد، روی آپدیت‌های نرم‌افزاری و هوش مصنوعی متمرکز است.
تبلیغات

ویدئوهای تبلیغاتی گوگل با عنوان BestPhonesForever منتشر می‌شوند. نام آخرین قسمت این سری ویدئوها، «گوشی‌های برفی» (Snow Phones) است و هر دو گوشی آیفون و پیکسل ۸ پرو ترانه‌ی کریسمس را در ابتدای ویدئو اجرا می‌کنند. هر دو موبایل، گوشی‌های برفی از خودشان ساخته‌اند که به‌جای لنز دوربین از دکمه استفاده شده است.

پس از اینکه پیکسل نظری درباره‌ی خوانندگی آیفون ابراز می‌کند، او می‌گوید: «نمی‌توانم جلوی خودم را بگیرم پیکسل. در یک روز زیبا با بهترین دوستم بیرون آمده‌ام. خیلی خوشحالم که تو بالاخره توانستی زمان خودت را آزاد کنی.»

پس از اینکه پیکسل از آیفون می‌خواهد که منظورش را توضیح دهد، او می‌گوید: «تو خیلی سخت کار می‌کنی. هر‌بار که برمی‌گردم، تو یکی از ویژگی‌های جدید و درخشانت را اعلام می‌کنی.»

آیفون ۱۵ پرو مکس نیز اشاره می‌کند که پیکسل ۸ پرو اولین دستگاهی است که مدل هوش مصنوعی Gemini جدید گوگل را دریافت کرده است. Pixel 8 Pro مدل جمنای نانو را دریافت خواهد کرد که نسخه‌ی کوچک‌تری از مدل زبانی بزرگ آن، جمنای پرو است. این نسخه ویژگی خودکار خلاصه‌سازی را در برنامه Recorder و ویژگی Smart Reply را در صفحه‌کلید Gboard بهبود خواهد داد و بخشی از به‌روزرسانی بزرگ گوگل است که تا پایان دسامبر (آذر و دی) منتشر خواهد شد.

پس از اینکه گوشی گوگل اعتراف می‌کند که ویژگی هوش مصنوعی خیلی جذاب است، آیفون پاسخ می‌دهد: «بله، خیلی جذاب است. آیا کسی به تو نگفته که بعد از عرضه‌ی پاییزی‌مان، می‌توانیم مثل دوستانمان (گوشی‌های برفی) اینجا باشیم و آرام بگیریم؟»

بعد از چند جمله از هر دو طرف، شعاری را می‌بینیم که نوشته است: «آپدیت‌های بزرگ (Feature Drops) در طول سال». صحنه‌ی پس از شعار نشان می‌دهد که هر دو گوشی روی برف دراز کشیده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات