ملی‌گرایی چینی‌ها؛ پیش‌فروش گوشی میزو ۲۱ از ۲۵۰ هزار دستگاه عبور کرد

یک‌شنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
گوشی میزو ۲۱
گوشی جدید میزو مورد استقبال چشمگیر مشتریان قرار گرفت. میزو ۲۱ از نظر عملکرد و عمر باتری با دیگر گوشی‌های پرچمدار رقابت می‌کند.
تبلیغات

میزو رسماً اعلام کرد که تعداد پیش‌فروش محصول پرچمدار آینده‌اش یعنی میزو ۲۱، از ۲۵۰ هزار دستگاه فراتر رفته و به رکورد ۳۵۰ هزار دستگاه نسخه‌ی قبلی این یعنی میزو ۲۰، نزدیک شده است.

گوشی جدید میزو، ۳۰ نوامبر (۹ آذر) رونمایی خواهد شد. به گفته‌ی میزو، عرضه‌ی این گوشی هوشمند متمرکز بر رضایت مشتری است و بیش از ۴۰۰ سرویس خدماتی آفلاین برای حفاظت و پشتیبانی بهتر در دسترس کاربران خواهند بود.

براساس پست منتشرشده در صفحه‌ی رسمی میزو، مشتریانی که گوشی هوشمند میزو ۲۱ را پیش‌خرید کنند ۶ ماه سرویس حفاظت از نمایشگر، ۳۶ ماه گارانتی، پکیج ویژه عینک هوشمند AR به ارزش ۹۹۹ یوان (۱۴۰ دلار)، کمک‌هزینه‌ی مبادله‌ی گوشی قدیمی با جدید، بسته‌های هدیه‌ی بازی، امتیاز عضویت، خدمات مشتری VIP و ارسال سریع محصول را دریافت خواهند کرد. این مزایای گسترده برای طرفداران میزو بسیار جذاب و قابل‌ توجه است.

مشخصات پیش‌فروش میزو ۲۱

میزو برخی از مشخصات مهم گوشی هوشمند جدید خود را پیش از رونمایی، منتشر کرده است. میزو ۲۱ دارای نمایشگر تخت اولد ۶٫۵۵ اینچی سامسونگ و نسل دوم حسگر اثر انگشت اولتراسونیک با سرعت ۰٫۰۷۵ ثانیه برای بازکردن سریع قفل است.

سری جدید گوشی میزو از نوردهی با فرکانس ۱۹۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند، دارای گواهینامه‌ی SGS برای فناوری نور آبی کم و عملکرد بدون‌ لرزش نمایشگر است و راحتی چشم را در اولویت قرار می‌دهد. میزو ۲۱ همچنین به بزرگ‌ترین موتور هپتیک میزو (سیستم بازخورد لمسی) مجهز شده است.

رندر گوشی میزو ۲۱
رندر گوشی میزو ۲۱

گوشی جدید برند میزو از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و موتور هوش مصنوعی OneMind 10.5 بهره می‌برد که عمر باتری طولانی‌تر، مصرف انرژی کارآمد و عملکرد سریع را ارائه می‌دهد. میزو ۲۱ به باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است و می‌تواند تا ۸ ساعت شارژدهی داشته باشد.

گوشی میزو همچنین به‌دلیل طراحی و حاشیه‌های فوق‌العاده نازک ۱٫۷۴ میلی‌متری در چهار طرف و پنل سفید کلاسیک خود متمایز است.

گوشی پرچمدار جدید میزو موفق شد در بنچمارک انتوتو امتیاز بسیار بالایی را به‌ دست آورد و خود را به‌عنوان یک رقیب قدرتمند در بازار گوشی‌های هوشمند به‌ویژه از نظر عملکرد و عمر باتری معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات