رندرهای رسمی گوشی رد مجیک 8S پرو منتشر شد

جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
مطالعه 4 دقیقه
رندرهای رسمی گوشی رد مجیک 8S پرو
نوبیا تصاویری از گوشی جدید خود با نام رد مجیک 8S به اشتراک گذاشته که زبان طراحی این دستگاه را نشان می‌دهد.
تبلیغات

رد مجیک 8S پرو هفته آینده روانه بازار می‌شود که بیشتر مشخصات آن با رد مجیک ۸ پرو یکسان است و فقط فرکانس هسته اصلی پردازنده آن بیشتر خواهد شد. اکنون، نوبیا رندرهای رسمی این دستگاه را به اشتراک گذاشته است که طراحی اصلی گوشی را نشان می‌دهد.

رندر گوشی رد مجیک 8S پرو با رنگ مشکی
گوشی رد مجیک 8S پرو با رنگ مشکی و قاب
گوشی رد مجیک 8S پرو با رنگ مشکی

بر اساس رندرهای رسمی، مشخصات ظاهری رد مجیک 8S پرو با نسل قبلی خود تفاوتی ندارد و تنها نوع نوشته‌ها و نحوه نمایش فن خنک کننده در پنل پشتی این دستگاه تغییر یافته است. هیچکدام از این موارد بهبودی برای عملکرد دستگاه محسوب نمی‌شود و فقط نسخه جدید را از نسخه قبلی متمایز می‌کند.

گوشی رد مجیک 8S پرو با رنگ سفید
گوشی رد مجیک 8S پرو با رنگ سفید
گوشی رد مجیک 8S پرو با رنگ سفید

در تصاویر رسمی گوشی جدید نوبیا، فن خنک کننده دستگاه به نورپردازی RGB مجهز و در زیر آن نیز لوگوی Red Magic حک شده است. البته در رندرهای رسمی این دستگاه، یک مدل دیگر نیز وجود دارد که فاقد نورپردازی RGB است.

از جمله دیگر جزئیاتی که در این تصاویر مشخص است، می‌توان به لبه‌های تخت، دوربین سلفی زیر نمایشگر، پورت USB-C در لبه زیرین و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در لبه بالایی دستگاه اشاره کرد. علاوه بر این، این دستگاه در لبه‌های کناری خود به دکمه‌های حساس به لمس برای گیمینگ مجهز شده است. لنزهای دوربین نیز بدون قرار گرفتن در ماژول دوربین، در یک راستا و به‌صورت عمودی قرار گرفته‌اند.

دوربین‌های گوشی رد مجیک 8S پرو

براساس گزارش جی‌اس‌ام آرنا، گوشی رد مجیک ۸ پرو ابتدا با برچسب قیمتی ۵۵۰ دلار عرضه شد که پس از گذشت مدتی به ۵۸۰ دلار افزایش یافت. اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا گوشی جدید نوبیا نیز هم‌قیمت نسل قبلی خود خواهد بود یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات