پیکسل ۸ پرو احتمالاً از بزرگ‌ترین حسگر دوربین سامسونگ استفاده خواهد کرد

دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
نمای سه رخ پشت و جلو پیکسل ۸ پرو رندر فاش شده
ظاهراً گوگل تصمیم دارد در دوربین اصلی گوشی پرچم‌دار پیکسل ۸ پرو از حسگر ISOCELL GN2 سامسونگ استفاده کند.
تبلیغات

گوشی پرچم‌دار بعدی گوگل یعنی پیکسل ۸ پرو احتمالاً از بزرگ‌ترین حسگر دوربین ساخت سامسونگ بهره خواهد برد. این حسگر 1/1.12 اینچی ISOCELL GN2 نام دارد و وضوح آن ۵۰ مگاپیکسل است. ابعاد پیکسل‌های حسگر مذکور ۱٫۴ میکرومتر است که با ترکیب هر چهار پیکسل در یک پیکسل بزرگ، ابعاد آن‌ها را به ۲٫۸ میکرومتر افزایش می‌دهد و بدین‌ترتیب می‌تواند در شرایط کم‌نور نیز تصاویری با جزئیات و وضوح بالا ثبت کند.

به گزارش گیزموچاینا، حسگر ISOCELL GN2 سامسونگ همچنین از الگوریتم Remosaic برای تولید تصاویر ۱۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و از فیلم‌برداری با وضوح 8K و نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه پشتیبانی می‌کند. این حسگر همچنین امکان ضبط ویدیو با وضوح 4K و نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه و فیلم‌های Full HD با نرخ ۴۸۰ فریم‌برثانیه را ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های ISOCELL GN2 می‌توان به پشتیبانی از فوکوس خودکار سریع، HDR بهبودیافته اشاره کرد که نسبت‌ به HDR استاندارد تا ۲۴ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند.

حسگر دوربین ISOCELL GN2 سامسونگ

گوگل از زمان معرفی سری پیکسل ۶ از حسگرهای دوربین، نمایشگر، مودم و قطعات دیگر ساخت سامسونگ استفاده کرده است. استفاده از حسگر ISOCELL GN2 در پیکسل ۸ پرو باعث خواهد شد این دستگاه نسبت‌ به گلکسی S23 اولترا سامسونگ برتری داشته باشد.

درحالی‌که همه‌ی برندهای سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند غیر از سامسونگ سعی دارند از حسگرهای یک اینچی در دوربین اصلی محصولات خود استفاده کنند، انتخاب گوگل برای استفاده از ISOCELL GN2 نشان از تعهد این شرکت به ارائه‌ی فناوری‌های برتر دوربین به مشتریانش دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات