GT2 پرو اولین گوشی ریل می با دوربین‌ اصلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال و دوربین میکروسکوپی خواهد بود

پنج‌شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند GT2 پرو اولین محصول شرکت ریل‌می‌خواهد بود که از دوربین میکروسکوپی و دوربین اصلی مجهز به قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال بهره خواهد برد.
تبلیغات

انتظار می‌رود ریل‌می ۴ ژانویه‌ی ۲۰۲۲ (۱۴ دی ۱۴۰۰) رسما دو گوشی هوشمند GT2 و GT2 پرو را در چین رونمایی کند. این برند به‌طور مدام جزئیات و قابلیت‌های GT2 پرو را منتشر می‌کند. گوشی یادشده درواقع پیشرفته‌ترین پرچم‌دار این شرکت خواهد بود و حالا امروز هم جزئیاتی از دوربین سه‌گانه‌ی آن در‌دسترس قرار گرفته است.

به‌گزارش گیزموچاینا، فهرست TENAA نشان می‌دهد گوشی ریل‌می GT2 پرو به سیستم دوربین سه‌گانه متشکل از دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. پوستری که ریل‌می امروز منتشر کرد، نشان می‌دهد دوربین اصلی GT2 پرو درحقیقت حسگر سونی IMX766 خواهد بود و از قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال نیز برخوردار خواهد برد. همچنین، این گوشی اولین محصول ریل‌می است که دوربین آن به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد دوربین دوم ۵۰ مگاپیکسلی گوشی GT2 پرو ریل‌می از زاویه‌ی دید ۱۵۰ درجه بهره خواهد برد. همان‌طورکه این برند قبلا تأیید کرده است، GT2 پرو اولین گوشی هوشمند جهان با پشتیبانی از حالت فش‌آی (FishEye) بخواهد بود؛ قابلیتی که عمق میدان بسیار وسیعی برای عکاسی خلاقانه ایجاد خواهد کرد.

یک دوربین ۲ مگاپیکسلی سیستم دوربین پشتی GT2 پرو را تکمیل می‌کند. این دوربین از نوع میکروسکوپی خواهد بود و ظاهرا عملکردی شبیه دوربین میکروسکوپی ۳ مگاپیکسلی گوشی Find X3 پرو خواهد داشت. میکرولنز موجود در Find X3 پرو به کاربران اجازه می‌دهد تا از اشیائی عکاس کنند که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شوند. فاصله‌ی کانونی این دوربین حدود سه میلی‌متر است و امکان بزرگ‌نمایی سی‌برابری را نیز دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

براساس اعلام دیجیتال چت‌استیشن، دوربین میکروسکوپنی ریل‌می GT2 عمق میدان را چهار برابر و فاصله‌ی جسم را نزدیک به دو برابر ارتقا خواهد داد. این رسانه اعلام کرده است دوربین یادشده می‌تواند محتوای مثل پوست و آب و را نیز تشخیص دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات