افشای جزئیات پردازنده، دوربین و صفحه نمایش Realme 9i پیش از رونمایی

دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار رندرهای Realme 9i، این بار نوبت به جزئیات دوربین، پردازنده و صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند رسیده است.
تبلیغات

شایعه شده است که ریلمی گوشی هوشمند Realme 9i را در ژانویه ۲۰۲۲ به صورت جهانی معرفی خواهد کرد. هفته گذشته، انتشارات ThePixel.vn رندرهای مفهومی را براساس گوشی Realme 9i به اشتراک گذاشت. امروز، همین نشریه مشخصات کلیدی گوشی هوشمند را منتشر کرده است.

به گزارش گیزموچاینا، این نشریه ویتنامی ادعا کرد که از منبع خود دریافته است Realme 9i از اسنپدراگون ۶۸۰، تراشه ۶ نانومتری که از اتصال 4G LTE بهره می‌برد، استفاده می‌کند. اگر باید این پردازنده آشنا نیستید باید بگوییم که اسنپدراگون ۶۸۰ تراشه جدیدی است که همراه با اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس، اسنپدراگون ۶۹۵ و اسنپدراگون 778G پلاس رونمایی شد.

چان، یکی از افشاگران دنیای فناوری، ادعا می‌کند که Realme 9i دارای پنل LCD با وضوح Full HD + و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. وی افزود گوشی هوشمند مذکور دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. رندرهای منتشر شده نشان می‌دهند طراحی این گوشی هوشمند از گوشی پرچم‌دار Realme GT Neo2 الهام گرفته شده است.

با انتشار این تصاویر مشخص شد که Realme 9i دارای حفره‌ای درون صفحه‌نمایش است که دوربین سلفی دستگاه را درون خود جای می‌دهد. انتظار می‌رود که برای امنیت، از اسکنر اثر انگشت در کناره گوشی هوشمند جدید ریلمی استفاده شده باشد. همچنین در پنل پشتی شاهد دوربین سه‌گانه هستیم.

شایعات حاکی از آن است که سری Realme 9 دارای چهار مدل Realme 9 ،Realme 9i ،Realme 9 Pro و Realme 9 Pro+ است. این شرکت احتمالاً رویدادهای معرفی را در ژانویه و فوریه برگزار خواهد کرد تا چهار مدل مذکور را معرفی کند. گزارش‌ها نشان می‌دهد Realme 9i دارای شماره مدل RMX3941 است، درحالی‌که شماره مدل RMX3392 / RMX3393 با Realme 9 Pro+ مرتبط است.

در ماه جاری این تولیدکننده چینی Realme GT 2 Pro را با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل اول معرفی می‌کند. انتظار می‌رود این دستگاه مشخصاتی مانند صفحه‌نمایش ۶٫۵۱ اینچی FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی اولد، دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به OIS و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع UltraDart را ارائه دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات