ویدیو‌های تبلیغاتی فاش‌شده از قابلیت‌های پیکسل 6 و 6 پرو

یک‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک‌شدن به تاریخ عرضه دو گوشی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو، دو ویدئو ۳۰ ثانیه‌ای تبلیغاتی از اضافه‌شدن دو قابلیت‌ Magic Eraser و Live Translate در این گوشی‌ها فاش شده است.
تبلیغات

به‌گزارش 9to5google، کاربری در توییتر دو ویدئو تبلیغاتی مربوط به گوشی‌های پیکسل گوگل با عنوان با «پیکسل 6 گوگل آشنا شوید» منتشر کرده است. در این ویدئو‌ها، ابتدا صفحه اصلی ویجت‌های این گوشی‌ها با طراحی Material You نشان داده می‌شود که شامل سبک‌های Numeral و Scallop در ساعت‌های آنالوگ و ویجت مورب نمایش آب‌و‌هوا و ویجت پخش موسیقی با سرویس YouTube Music است.

نکته برجسته در این ویدئو تصویری از Google Tensor، اولین تراشه گوگل به‌کار‌رفته در گوشی‌های این شرکت است. قسمت بعدی این ویدئو‌ به معرفی قابلیت Magic Eraser مربوط می‌شود. Magic Eraser در اپلیکیشن گوگل فوتوز و قسمت Remove distractions قرار دارد. هنوز مشخص نیست که افکت به‌کار‌رفته برای حذف قسمت ناخواسته عکس در این ویدئو واقعا وجود دارد یا تنها برای تبلیغ اضافه شده است.

قابلیت معرفی‌شده بعدی Live Translate است که در‌حال‌حاضر، از‌طریق برنامه گوگل لنز در‌دسترس قرار دارد؛ اما در این ویدئو مشاهده می‌کنیم که این قابلیت در اپلیکیشن‌های مکالمات و پیام‌رسان گوگل و تصاویر نیز اضافه شده است. نکته مهم در این ویدئو آن است که برای استفاده از Live Translate دیگر نیازی به اینترنت نخواهید داشت.

آخرین قابلیت معرفی‌شده در این ویدئو‌ها به حفاظت از امنیت کاربران مربوط است. در گوشی‌های جدید پیکسل، کاربر می‌تواند همه رمزعبورهایش را در یک صفحه به‌صورت یکجا مدیریت کند. مانند همه تبلیغ‌های گوگل، شعار پایانی این دو ویدئو نیز For All You Are است.

با‌‌‌توجه‌‌‌به این دو ویدئو، به‌نظر می‌رسد گوگل علاقه‌ای به برجسته‌‌کردن قابلیت‌های سخت‌افزاری گوشی پیکسل 6 پرو، مانند لنز تله یا نرخ نوسازی بیشتر صفحه‌نمایش آن را نداشته باشد و هدفش فقط تبلیغ قابلیت‌های مشترک اضافه‌شده در این دو گوشی باشد.

شما درباره قابلیت‌های اضافه‌شده به گوشی‌های پیکسل گوگل چه دیدگاهی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات