سامسونگ با همکاری تام براون، طراح معروف، نسخه‌های ویژه از محصولات جدیدش را عرضه می‌کند

پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
طبق تازه‌ترین گزارش‌ها، مدل‌های ویژه‌ای از گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3، سری گلکسی واچ 4 و ایرباد گلکسی بادز 2 سامسونگ با طراحی تام براون به بازار عرضه خواهند شد.
تبلیغات

روز گذشته، سامسونگ با برگزاری رویداد جدیدترین محصولاتش را رونمایی کرد. با اینکه محصولات معرفی‌شده از ویژگی‌های مختلفی برخوردار‌‌ند و توانسته‌اند نظر رسانه‌ها و طرفداران سامسونگ را به خود جلب کنند، به‌نظر می‌رسد شگفتانه‌های سامسونگ تمامی ندارد.

به‌گزارش GSMArena، در‌کنار مدل‌های استاندارد محصولات جدید سامسونگ شامل گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳ و ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴، نسخه‌ای ویژه از آن‌ها نیز به بازار عرضه خواهد شد. آنچه نسخه‌های ویژه را با نسخه‌های استاندارد متمایز می‌سازد، طراحی ظاهری آن‌ها خواهد بود. تام براون، طراح معروف مُد و لباس، این نسخه‌ها را طراحی کرده است که انتظار می‌رود به‌زودی راهی بازار شوند.

نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ

نسخه‌های ویژه‌ گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ بدنه‌ای به رنگ سفید مات و لبه‌های نقره‌ای‌رنگ دارند و با خطوطی به رنگ قرمز و خاکستری مزین شده‌اند. علاقه‌مندانی که نسخه ویژه را بخرند، علاوه‌بر گوشی‌های هوشمند جدید شرکت کره‌ای به بسته‌ای شکیل متشکل از ایرباد گلکسی بادز ۲ و گلکسی واچ ۴ دسترسی خواهند داشت. همچنین، خریداران گلکسی زد فولد ۳ به قلم استایلوس پرو با طراحی خاص دسترسی خواهند داشت.

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ که در بسته‌بندی موجود خواهد بود، از ۳ بند برخوردار است که طراحی و رنگ‌بندی آن‌ها را در تصاویر می‌توانید مشاهده کنید. علاوه‌براین، علاقه‌مندان به خرید نسخه ویژه از شارژری نیز بهره‌مند خواهند شد که امکان شارژ هم‌زمان گوشی هوشمند و ساعت هوشمند را خواهد داشت. 

نسخه ویژه تام براون

ویژگی‌های نسخه‌ محدود تمامی ندارد و افزون‌براین، قابی از جنس چرم برای گوشی هوشمند و ایرباد گلکسی بادز ۲ در جعبه وجود خواهد داشت تا بتوانید مجموعه‌ کاملی از لوازم جانبی به‌همراه آخرین دستاوردهای سخت‌افزاری سامسونگ در‌اختیار داشته باشید.

در‌این‌بین، امکان سفارش نسخه‌ مستقلی از ساعت هوشمند سامسونگ نیز وجود دارد. علاقه‌مندان می‌توانند ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ نسخه‌ کلاسیک را با طراحی تام براون سفارش دهند و علاوه‌بر ساعت هوشمند، از سه بند ویژه برخوردار شوند. از میان سه بند مدنظر یکی از آن‌ها از جنس چرم است.

نسخه ویژه گلکسی واچ 4 کلاسیک

نسخه ویژه محصولات سامسونگ به برخورداری طراحی ظاهری یکسان ختم نمی‌شوند؛ بلکه از نظر نرم‌افزاری نیز تمی با طراحی یکسان دارند که مطابق با طراحی ظاهری است و والپیپر و آیکون و واچ فیس‌ را شامل می‌شود. در‌حال‌حاضر، علاقه‌مندان می‌توانند نسخه ویژه محصولات سامسونگ را پیش‌خرید کنند. 

دانلود ویدئو از آپارات - تماشای ویدئوی در یوتیوب

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره نسخه‌های محدود گوشی‌های هوشمند و ساعت هوشمند سامسونگ چیست؟ آیا به خرید چنین پکیجی علاقه‌مند‌ید یا نسخه‌های استاندارد محصولات جدید شرکت کره‌ای را می‌پسندید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات