اولین تصویر رندر هواوی پی 50 پرو منتشر شد

شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
امروز اولین تصویر رندر پرچم‌دار بعدی هواوی که احتمالا پی ۵۰ پرو نام دارد، منتشر شد. گفته می‌شود این گوشی یکی از رقیب‌های سرسخت سری سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ خواهد بود.
تبلیغات

گفته می‌شود هواوی تا چند وقت دیگر پی ۵۰ پرو را راهی بازار می‌کند. امروز اولین تصویر رندر این پرچم‌دار در Android Authority منتشر شده است که قاب جلوی آن را نشان می‌دهد. بر اساس این تصویر، پرچم‌دار بعدی هواوی تغییراتی در مقایسه با هواوی پی ۴۰ پرو دارد. به‌طور مثال، دوربین سلفی دوگانه حفره‌ای پی ۴۰ پرو، روی این گوشی دیده نمی‌شود. پی ۵۰ پرو تنها یک دوربین سلفی دارد که به‌صورت حفره‌ای روی صفحه‌نمایش قرار گرفته است؛ شبیه گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ.

بر اساس شایعات، پی ۵۰ پرو صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی دارد و بدنه آن در ابعاد ۷۳ در ۱۵۹ میلی‌متر ساخته شده است. به نظر می‌رسد با گوشی نسبتا جمع‌وجوری سروکار خواهیم داشت.

این احتمال وجود دارد که پرچم‌دار بعدی هواوی با تراشه Kirin 9000 راهی بازار شود و ظرفیت رم بالایی داشته باشد. طبق شایعات، پی ۵۰ پرو به احتمال زیاد با سیستم‌عامل Harmony راهی بازار می‌شود.

هواوی P40 در ماه مارس سال ۲۰۲۰ راهی بازار شد و این احتمال وجود دارد که P50 هم در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ در اختیار کاربران قرار بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات