گوشی Axon Max شرکت ZTE رسما معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
شرکت چینی ZTE چندی پیش فبلت جدید خود با نام اکسون ماکس را به نمایش گذاشت. به تازگی معرفی این گوشی مشخصات دقیق آن را برای علاقه‌مندان آشکار کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این گوشی با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نام شرکت ZTE شاید به اندازه شیائومی و هواوی بر سر زبان‌ها نباشد، ولی علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند به خوبی با موفقیت‌های این شرکت آشنا هستند. ZTE امید زیادی به سری اکسون دارد؛ به طوری برای کامل‌تر کردن این خانواده‌ی جدید اخیرا فبلت اکسون ماکس را معرفی کرده است. پیش از این تصور می‌شد این گوشی از اسنپدراگون ۸۱۰ بهره ببرد، اما مشخصات این گوشی استفاده از پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۷ را نشان می‌دهد (حداقل می‌توان گفت نسخه‌ی مربوط به چاینا تلکام از این پردازنده بهره می‌برد).

اکسون ماکس ۱

همانطور که از نام اکسون ماکس پیداست با یک گوشی بزرگ سروکار داریم؛ صفحه‌نمایش ۶ اینچی این گوشی برخلاف شایعات گذشته رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد. پیش از این تصور می‌شد صفحه‌نمایش اکسون ماکس QHD باشد. بدنه‌ی این فبلت فلزی است و اندروید ۵.۱ بر روی آن نصب است. پشتیبانی از شبکه LTE، دو سیم‌کارت و سه گیگابایت رم نیز از دیگر مشخصات این گوشی است. باتری ۴۱۴۰ این گوشی بر روی کاغذ قوی است، ولی باید دید در عمل چگونه شارژدهی خواهد داشت. ZTE از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلوی گوشی استفاده کرده است؛ دوربین پشتی دستگاه نیز ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. حسگر اثر انگشت گوشی در پشت آن و در زیر دوربین دستگاه قرار دارد.

اکسون ماکس ۲

قیمت اکسون ماکس در چین چیزی در حدود ۴۶۰ دلار است. هنوز مشخص نیست که ZTE برای دیگر بازارها چه برنامه‌ای دارد و باید منتظر اطلاعات تکمیلی در مورد عرضه اکسون ماکس در بازارهای جهانی باشیم. نظر شما در مورد مشخصات و قیمت این گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات