موجودی اولیه گلکسی اس 8 پلاس در کره جنوبی به طور کامل به فروش رفت

چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
موجودی اولیه‌ی مدل ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی اس ۸ پلاس در کشور کره‌ی جنوبی فقط در ۵ روز به طور کامل به پیش‌فروش شد.
تبلیغات

با وجود اینکه فقط پنج روز از شروع پیش‌فروش پرچمداران جدید سامسونگ در کره‌ی جنوبی می‌گذرد، موجودی مدل ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی اس ۸ پلاس در این کشور به طور کامل به‌فروش رفته است.

این غول فناوری کره‌ای تعداد ۱۲۵ هزار واحد گلکسی اس ۸ پلاس را برای پیش‌فروش در کره‌ی جنوبی آماده کرده است. باید اشاره کنیم که این مدل فقط در رنگ جت‌بلک و با رم ۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد و این در حالی است که مدل معمولی گوشی گلکسی اس ۸ از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. حال موجودی اولیه‌ی گوشی یاد شده به طور کامل توسط علاقمندان خریداری شده و بنا به اعلام سامسونگ افرادی که به‌تازگی این محصول را پیش‌خرید کنند، اواخر ماه می گلکسی اس ۸ خود را دریافت خواهند کرد.

ابن کمپانی همچنین گفته که تا کنون در مجموع ۶۲۰ هزار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در کره‌ی جنوبی فروخته است.

بدین ترتیب با فروش ۵۵۰ هزار گوشی گلکسی اس ۸ در آخر هفته، رکورد پیش‌فروش این شرکت شکسته شده است.

سامسونگ در دو کشور کره‌ی جنوبی و چین گلکسی اس ۸ پلاس را با ۶ گیگابایت رم عرضه می‌کند و افرادی که این مدل را پیش‌خرید کرده‌اند یک داک سامسونگ دکس نیز به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. همانطور که احتمالا می‌دانید با قرار دادن گلکسی اس ۸ یا گلکسی اس ۸ پلاس بر روی این داک و متصل کردن یک مانیتور و ماوس و کیبورد می‌توان از حالت دسکتاپ پرچمداران جدید سامسونگ استفاده کرد.

سامسونگ مزایای مختلفی برای مشتریانی که گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را پیش‌خرید کرده‌اند در نظر گرفته است. به عنوان مثال ابن دسته ار خریداران علاوه بر گوشی مورد نطر خود از یک بلندگوی بلوتوثی و یک سال گارانتی رایگان تعمیرات نیز بهره‌مند خواهند شد. علاوه بر این افرادی که پرچمداران جدید سامسونگ را پیش‌خرید کرده‌اند، پیش از عرضه‌ی عمومی این دو محصول به بازار و از تاریخ ۱۸ آوریل گوشی خود را تحویل خواهند گرفت.

تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده‌اند که فروش گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس باعث خواهد شد تا سامسونگ از نظر کسب سود در سه ماهه‌ی دوم سال جاری به یک رکورد جدید دست یابد.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات