تصویر اولین گوشی منتسب به میزو با دوربین دوگانه فاش شد

یک‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته تصویری از اولین گوشی میزو با دوربین دوگانه فاش شد که احتمال غیر واقعی بودن آن وجود دارد.
تبلیغات

در حالی که کمپانی‌های زیادی در حال عرضه‌ی گوشی‌های مختلف با دوربین دوگانه هستند و حتی برخی مدل‌های میان‌رده از این سیستم بهره می‌برند، روز گذشته تصویری از یک گوشی منتسب به کمپانی میزو با دوربین دوگانه فاش شد.

در حالی که خیلی‌ها با نبود دوربین دوگانه در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ ناامید شدند؛ اما به نظر می‌رسد شیائومی نیز به جرگه‌ی تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند با دوربین دوگانه خواهد پیوست و پرچم‌دار بعدی این کمپانی یعنی گوشی می 6 از سیستم دوربین دوگانه بهره خواهد برد. از این رو میزو نیز دست‌به‌کار شده است تا از بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند عقب نماند.

تصویری که در اصل روی شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده است، خیلی واضح نیست؛ ولی می‌توانیم رنگ‌بندی این گوشی را در رنگ‌های طلایی، سبز و خاکستری مشاهده کنیم. اما سیستم دوربین دوگانه‌ی این گوشی که در پشت دستگاه قرار گرفته، شاید مهم‌ترین نکته‌ی این تصویر است. دوربین دوگانه‌ی این محصول به‌صورت افقی در گوشه‌ی چپ قرار گرفته و فلش LED و احتمالا لرزش‌گیر اپتیکال در سمت راست سنسورهای دوربین تعبیه شده‌ است.

نکته‌ی قابل توجه دیگر، اندازه‌ی متفاوت این دو سنسور دوربین است که یکی بزرگ‌تر از دیگری به نظر می‌رسد. سنسور اصلی را باید نمونه‌ی بزرگ‌تر بدانیم که توسط یک سنسور کوچک پشتیبانی می‌شود. احتمال دارد سنسور دوم برای تشخیص عمق میدان باشد. علاوه بر این می‌توانیم بدنه‌ی فلزی دستگاه و خطوط آنتن را ببینیم که در قسمت بالا و پایین کاور پشت گوشی تا لبه‌ها ادامه دارد.

از آنجایی که این تصویر واضح نیست و گوشی‌های داخل آن دارای سه طراحی متفاوت هستند؛ این احتمال وجود دارد که تصویر مورد نظر با استفاده از فتوشاپ ساخته شده باشد. احتمالا افشاکننده‌ی این تصویر قصد داشته است نمایی از طراحی احتمالی کاور پشتی گوشی جدید میزو ارائه کند و باید برای روشن‌تر شدن موضوع منتظر آینده باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات